~~~MaalisMussukoiden vko 34~~~
Polkastaanpa uusi pino käyntiin.
Joku fiksumpi vois laittaa linkin viime viikkoon.
Kommentit (73)
mulla kans oli eilen joku ihme touhu päivä. En ole viiteen viikkoon tehnyt kotona muuta kuin ruokaa en ole pystynyt. No eilen pesin pyykit,vaihdoin verhot,pesin jopa ikkunoita ja tänään sain imuroitua ensimmäisen kerran viiteen viikkoon! nyt sitten huolestuttaakin onko masukilla kaikki hyvin kun olo on välillä jopa hyvä mutta taitaa olla sen syytä kun on tuo toinen kolmannes jo kohta aluillaan. Keskiviikkona olisi mulla eka neuvola ja kyllä pelottaa kuuluuko sydänäänet vai ei. Pitäisi kyllä kuulua kun viikot on sitte 11+2. En millään jaksaisi odottaa että masukki alkaa potkia ettei koko ajan tarttisi miettiä onko kaikki hyvin ja onko siellä edes ketään :o/
Tieto lisää tuskaa tässä asiassa kyllä. Aikaisemmissa raskauksissa en tajunnut pelätä muuta kuin synnytystä, nyt sitä toivoo että olis mahdollisimman pitkällä.
Niiloakseli rv 11 tasan
Vähän tulen mukaanne " jälkijunassa" , mutta lienee mukaan mahtuu. Musta tuntuukin, etten ole ainoa joka on maaliskuussa synnyttämässä!
Laitoin esittelyä tuohon esittelypinoon, mutta laitan saman vielä tähänkin, kaikille tiedoksi, että millainen immeinen mukaanne on tulossa.
Nimim: Marjainka
LA: 1.3.08
Asuinpaikka: Itäinen Suomi
Synnytyssairaala: PKKS
Muut lapset: Kaksostyttäret 080605
Ikä: 28
Harvakseltaan olen katsellut palstaa ja nyt päätin kuitenkin vielä liittyä mukaan! Nyt jo rv 12+ ja kahdessa ultrassa käyty, ensin rv 7 tarkastamassa että onko siellä elämää ja montako. Sitten rv 9+ kun alkion vieressä oli ensimmäisellä ultrakäynnillä iso hematooma (verihyytymä), sitä täytyi kontrolloida. Se oli kuitenkin onneksi hävinnyt kokonaan pois toiseen ultraan mennessä ja sikiö voi hyvin! Ja yksi tosiaan tällä kertaa. Täällä asumme itäisessä Suomessa rajan pinnassa isossa vanhassa talossa. Hoidan kaksostyttöjämme kotona enkä ole tässä välissä menossa töihin. Ihanaa olla taas raskaana ja haikeaakin koska tiedän tämän olevan viimeninen kerta... Mammavaatteisiin täytyi jo siirtyä, masu on kuin potkupallo jo! Olin huonovointinen rv 7 alkaen mutta se jo helpotti, oksennellut en. Muuten olen voinut ihan hyvin ja helpommalta tämä yksösen odottaminen tuntuu jo nyt kuin silloin kaksosia odottaessani.
Neuvolakäyntikin tietysti jo oli ja np ultra viikon päästä.
Vointeja kaikille, olen lueskellut että aika moni on voinut huonosti! Tsemppiä, se kyllä helpottaa!
Marjainka ja tyttöset 2vee 2kk sekä Sisu 12+2
Mulla on huomenna eka nla, mutta kun tämä jännitys alkaa niin stressata, niin pirautin neuvolaan tänään (kaveri terveydenhoitajana) ja kysyin, pääsiskö johonkin rakoon ultraan jo tänään, ja sain ajan! Vajaa tunti vielä siihen. Ymmärsi kovasti, kun viime kerralla ultras ei sitten sykettä näkynyt, että jännittää, ja suostui heti, vaikka huomenna jo meenkin sitten varsinaiselle käynnille. Ei tämäkään oo kivaa, kun loma menee siihen, että miettii ja hermoilee. Kävinhän mä siinä alkuraskauden ultras, mutta siinä sikiö oli vielä pienempi kuin tämä, joka meni kesken - siksi jännitän edelleen. Pitäkää peukkuja, että neuvolan vanha ultra on tarpeeksi tarkka ja että syke näkyy. Viikothan mulla on nyt 9 + 5.
Tuossa aiemmin joku tuumaili, että meidän vauvat syntyy hyvään aikaan. Näin varmaan onkin, mutta mua mietityttää kyllä ne talven liukkaat ja se, miten sitä selviää koko talven kaatumatta. Pitää kai köpötellä niinkuin vanhus. Mutta toisaalta, pitäishän sitä kävelylenkkejäkin tehdä, että pysyy jonkinlaisessa kunnossa. No, toivottavasti tulee kunnon luminen talvi, niin ei silloin niin liukasta olekaan.
Terveisin popz
Sulle varmasti nyt onkin kaikki huomattavasti helpompaa, kun eka raskaus on ollut kaksosraskaus. Siinä on varmasti työtä riittänyt! Nauti nyt yksösodotuksesta. Niin ja kannattaako vielä olla varma, ettei vauvakuume enää tämän jälkeen iske ; ).
Minäkin olen hieman jo pirteämpi kuin viime aikoina ja samaa mietin että onkohan vaavi vielä tallella kun on niin " normaali" olo... kaks viikkoa sitten kun olin kuitenkin ultrassa. Olen myös saanut siivouspuuskia, nyt sitä kyllä hillitsee tämä nuhaisuus. Joku kesäflunssa tai pujoallergiaa.
En tiedä pitäisikö alkaa hillitsemään tuota painoa... nyt on kerääntynyt pari-kolme kiloa tähän mennessä. Sitä on vain niin nälkäinen niin usein, iltapalakin tulee syötyä vaikka ennemmin pyrin sen jättämään minimiin. Muutenkin viime vuodet olen jättänyt leivät ja jugurtit ja perunat sun muut hiilarit vähemmälle, mutta nyt juuri nuo ovat olleet mielitekojani. Onneksi kuitenkin annoskoot on pienempiä, nopeammin tulee täyteen. Mutta sitten tulee taas nälkä...
Malla ja Nirppu 11+5
...pukkasi täälläkin viikonloppuna, sain imuroitua, pestyä vessan, pestyä pyykkiä ja kävin jopa kuntosalilla ja uimahallissa. No, tänä aamuna taas oksentelin eli kaikki varmaan masussa kunnossa.
Mallu28 (muistinkohan nimimerkin oikein?), mulla taas ei yhtään tee mieli leipää, jugurttia ym. välipaloja, mutta pieniä määriä oikeaa lämmintä ruokaa tekisi mieli parin tunnin välein, vielä myöhään illallakin. Hassuja kyllä nämä erilaiset mieliteot.
Nyt kun töissä kaikki tietää raskaudesta (täällä kun kertoo yhdelle niin on pakko kertoa kaikille jos haluaa olla itse se joka kertoo :) ), niin istun housunnappi auki aina kun ei ole asiakasta.
Kerroin yhdelle ystävälleni ostaneeni mammahousut. Toinen yhteinen ystävämme oli sitten kysynyt, että mitäs minulle kuuluu, niin tämä ystävä nro 1 oli kertonut, että olen ostanut mammahousut - ja tajunnut samalla virheensä, kun en ollut vielä ehtinyt raskaudesta ystävä nro 2:lle kertoa. Nyt kun olen jo maagisen 12 viikon rajan ylittänyt (eilen, jee!) niin eipä tuo haittaa, mutta kiva olisi ollut itse kertoa. No, sattuuhan näitä.
Nyt vielä hetkeksi töiden pariin.. Niin, ja uudelle kirjoittelijalle kovasti tervetuloa!
No niin, neuvolan ultrassa tuli käytyä ja vaikka vanhan vehkeen kuva oli aika epätarkkka, niin kyllä siellä sydämen syke erottui! Kyllä kyyneltä pukkasi silmänurkkaan.
Vauvauutiset on varmaan niitä, jotka aina leviää kulovalkean tavoin. Toisaalta harmi, koska sitä uutista olisi aina mukava kertoa itse. Me ei olla vielä kerrottu kenellekään, eikä varmaan vielä hetkeen kerrotakaan.
sydän onnea kuplien popz
Mulla on alkanut närästys uutena oireena. Ja olen väsyneempi kuin alkuraskaudessa, kummallista. Perjantaista lähtien on ollut pientä vuotoa aika ajoin ja selkää hieman vihloo, samoin alavatsaa. Onneksi huomenna on lääkäri että saa selvyyden, onko tuolla enää edes elämää.. Toivotaan!
Lauantaina kävin ostamassa mammahousut, mutta se mahaosan jousto-osa on vielä ihan löysä, joten ei niitä vielä muutamaan viikkoon viiti käyttää! Onneksi noita tavis housuja on vielä muutamat jotka mahtuu kiinni, kiitos stretchin!
Sekavissa tunnelmissa,
Sanelma 11+5
Mikäs siivousvimma meihin on tullu kun minäkin perjantaina sain imuroitua, tiskattua ja lattiat pestyä. Vaihdoin iltapäivällä vielä lakanatkin vaikka ei kyllä tarvetta ollu :) Viikonloppuna olikin sitten taas huono olo ja tänään ei yhtään että jos se tästä vähitellen alkais normalisoitua.
Tervetuloa Marjainka! Tosiaan, varmasti menee hyvin yhden kanssa kun ne tuplat on koettu :)
Popliz oli saanu kivoja ultrauutisia :' ) Kyllähän se aina on herkkä hetki kun ekaa kertaa sen pikkusammakon näkee. Meillä vaan mies pidätteli itkua ja heti ultran jälkeen tarjos oikeen ison ja kalliin lounaan. Ylpeä on tuo isukki nyttenkin kun kehuu kavereille että vauva on vaan tulossa vaikka pilleritkin oli :D Omituinen höpöttäjä..
Niiloakselillakin on eka neuvola keskiviikkona :) Vähän kyllä jännittää mennä kun on uusi paikka ja edellisellä kerralla oli niin ihana se kätilö.. kaipa täällä kylilläkin on sitten ystävällistä porukkaa. Ainakin puhelimessa kuulosti ihan jees tyypiltä.
Jaahas, paras mennä viikkamaan pyykkiä ennekun täystuho levittää jo viiikatut pitkin lattiaa.. taas! Pitää saada siistä kun itsellä on syntskä huomenna. Ukko lupasi tehdä voileipäkakun, NAM!
Mamasaurus & Nacho rv 11 tasan
mulla oli synttärit sunnuntaina ja mittariin lävähti 27v :o)
Mulla on neuvolassa sama täti mikä on ollut jo neljässä raskaudessa :o) ihan mukava täti ei turhia hötkyile ja pelottele eikä painosta napise. Onneksi koska mulle on tullut jo 6 kiloa ennen ensimmäistä neuvolaa :o/
Luultavasti nuo inkiväärikapselit auttaa, kun olen nyt kahtena aamuna unohtanut ottaa ja olen sitten ollut illalla huonovointinen. Minulla ei kyllä ole minkäänlaista siivousintoa. Kiukkuisena ja romuja paiskovana äitinä siivosin tänään tytön huonetta. En ymmärrä millä saisin sen pidettyä siistinä. Lähes kaikki lelut on kaapissa omissa laatikoissaan, mutta aina on ne jäljellä olevat levällään ja kaapista hakee jakkaran avulla muita. Millään ei siivoaisi edellisiä pois. Tänään heitin salaa kaikkia epämääräisiä leluja pois. Neiti rakastaa kaikkia kasseja ja kerää niihin kokoelman lempi romujaan, ja niihin kassien purkamiseenkos menee hermot. Kassitkin olen laittanut piiloon, mutta sitten se hakee kaapista niitä pieniä apteekin muovi pusseja. Olen aina oikein " ylpeä" omasta käytöksestäni, kun siivoan tytön huonetta:( Aluksi siivotaan yhdessä, mutta jossain vaiheessa turhaudun ja töytyytän tytön sohvalle odottamaan, että saan raivota yksinäni. Taas on synttärit edessä ja lisää romua tiedossa... Poiskaan en oikein raaski heittää.
Joo illan päätteeksi neiti sai voimakkaan nokkos ihottuman, tai en edes tiedä koska se on noussut, kun ei yhtään kutise. Yökkäriä kun aloin vaihtamaan, niin huomasin. Eilen käytiin päivystyksessä silmätulehduksen takia. Onneksi on terkkari lähellä, ettei tarvitse mihinkään pidemmälle sairaalan päivystykseen mennä. Eipä osannut lääkärikään yhtään veikata mistä olisi ihottuman tyttö saada, 1/3 kehosta turvoksissa ja punainen? Pelästyin jo että on joku tuhkarokko ym. Sitten aloin miettimään, että eikös niistä jotkut ole sikiölle tosi varallisia. Onneksi ei sitten ollut mitään vakavampaa, ja kun ei tuo neiti huomannut itse koko ihottumaansa.
Mutta sitä käänne kohtaa omassa olossaan tässä odotellaan. Tänään kerroin töissä yhdessä tapaamisessa, että en ole elokuussa henkilökohtaisesti tekemässä yhtä tapahtumaa ja joudun jättämään homman muutenkin kesken sijaiselleni hoidettavaksi. Halusin olla rehellinen, kun kuitenkin tässä tehdään niin henkilöinä töitä ja tuntuu hullulta puhua tulevaisuudesta puuta-heinää ja mennä seuraavaan tapaamiseen maha pystyssä. Olen aina ollut sellainen avoin hölpöttäjä ja minusta on vaikea pitää asioita sisälläni, jos ei ne varsinaisia salaisuuksia ole. Ja itse en ole raskauksiani niin kokenut, ehkä tilanne olisi toinen, jos ei kaikki olisi mennyt hyvin.
Tulipas pitkää tilitystä, mutta nyt painun maate. Mulla muuten auttaa kamomillatee vatsavaivoihin, siis jopa pahoinvointiin vähän.
Aatuska 10+1 jee kaksinumeroinen luku jo!
...vaikka edelleen tuo la vähän hakusessa. Eli toistaiseksi olen mukana täällä maaliskuisissa.
Mullakin oli tänään eka neuvola rv 9+5, tai jos viime viikkoinen ultra pitää paikkansa, niin vasta 8+jotain. Ehkä kolmen vkon päästä oleva varsinainen ultra varmistaisi lasketun ajan. Neuvolassa täti ei saanut sykkeitä kuulumaan, mut onneks kuulin ne siis jo viime vkolla. Tietää ainakin et joku siellä masussa asuu.
Väsyttää mutta muuten olo ihan ok. Muilla näyttää olevan jonkinlaisia tarmonpuuskia. Niitä mäkin odottelen, olis niin paljon touhuttavaa, kun lomaakin vielä kolme vkoa jäljellä.
Niin se la tällä hetkellä 20.3.
t. Pinkki
Pitkään aikaan en ole täällä käynyt mutta tänään toisella neuvolakäynnillä kuului sydänäänet.. HUI! Olin jo miettinyt josko siellä mitään on kun mun oireet on jääny väsymykseen joka onkin sitten ollut aivan sietämätöntä. Viikkoja on nyt 10+4 ja lääkäritäti epäili ettei ääniä vielä kuulu mutta yllättyi kun ne löytyi helposti. Ylöjärvellä ei kuulu niskapoimu-ultraa lainkaan siispä varaan sen yksityiselle, koskiklinikalle varmaankin. Voisiko joku suositella paikkaa missä on käynyt? Mun väsymys alkaa jo helpottaa, välillä olen jopa pirteä! Löysin metsälenkillä kantarelleja ja palasin kotiin kädet täynnä niitä :D Taidan mennä takaisin hakemaan loput... Mä oon vähän pihalla vielä tämän raskauteni kanssa, mulla ei oo vauvakuumetta vieläkään mutta jospa se sieltä..
On ollut niin hirveä olo tässä alkuraskaudessa etten ole kyennyt mihinkään muuhun kuin pakolliseen. Nyt on alkanut jo helpottamaan *kopkop* joten pääsin tähän koneellekkin todella pitkästä aikaa. Olen ihan ulalla kaikkien kuulumisista mutta koitan päästä kärryille! Ihan hirveitä päänsärkyjä mulla ollut, ihan niinkuin nytkin mutta en tiedä mikä näihin auttaisi :( Burana 400:sta ei vissiin sitäkään saa ottaa? Panadol ei auta :Q Todella inhottavaa.
Tuossa äsken pikapikaa lukaisin tämän pinon kuulumisia ja mulla kyllä sama juttu kuin Malla28:lla, kiloja oli tullut jo melki kolme ekaan neuvolaan mennessä (6.8.), mutta mulla on kanssa ihan hirvittävän kova nälkä koko ajan ja syön valtavia määriä kerralla. En normaalisti varmaan pystyisikään syömään sellaisia määriä kerralla ;) Ja kaikki maistuu, mikään ei töki.. enään.
Siivousvimmaa ei ole tullut tähän osoitteeseen vaikka sitä kyllä kaivattaisiin ;) mutta eilen ajattelin alkaa sellaisen täystyhjennyksen, että laitan kylmästi kaiken sellaisen krääsän pois mitä en oikeasti enään ikinä käytä. Tuntuu että nurkat notkuu ja paukkuu kaikkea ylimääräistä " jos joskus tarttee" -tavaraa ja hermot palaa ku mitään ei löydä jos jotain ettii. Aloitan siis kunhan tämä särky menisi ohi...
En tiedä onko teillä ollut jo juttua täällä siitä, että kenelle ja koska kerrotaan vauvauutisia mutta me päätettiin aloittaa kertominen jo pikku hiljaa ihmisille kun tavataan. Kävin alkuraskauden ultrassa 10.8. ja viikkoja oli silloin tasan 9+0 ja hienosti pamppaili pieni sydän siellä ja suloiset jalkojen alut viuhtoi ruudulla... iiks miten liikuttava hetki se taas oli :))))) Sen jälkeen ollaan sitten kertoiltu. Jännittää vain ihan hirveästi kertoa omille vanhemmilleni kun tiedän aikas tarkkaan miten siellä suhtautuvat; ovat kauhuissaan... Itse ovat aikoinaan sen kaksi lasta tehneet kun lapsia piti tehdä ja se lukumäärä oli se kaksi... Että näin. Meille sanoivat esikoisen jälkeen että on se nykyään kiva kun kukaan ei ihmettele ja kieroon katso jos pariskunta jättää lasten tekemisen siihen yhteen. Ajattelin silloin että just, oltiin nimittäin miehen kanssa juuri jätetty ehkäisy pois ja annettiin kakkoselle lupa tulla. Ottivat sitten vähän nuivasti vastaan tiedon pikkukakkosemme tulosta, kun oli tärpännyt, joten voin vain kuvitella mitä tuleman pitää kun " joudumme" heille jossain vaiheessa kertomaan tästä aluillaan olevasta kolmosesta.
Onneksi miehen vanhemmat ja varsinkin anoppi siis oli ihan onnesta soikeana kun kerrottiin, kysyi vain että teettehän te nyt sitten vielä sen neljännenkin :D ... jostain syystä mies meni kalpeaksi ;)
Tulipas tekstiä. Nyt pitäisi taas raahautua ruoan laittoon ja poika syöttämään jotta ennätämme tyttöä hakemaan ajoissa eskarista. Joten ihanaa päivänjatkoa kaikille ja palaan taas!
Ansku78 rv10+4
Löysin sitten kohtalotoverin!! :) Mullakin tuollainen hyytämä kohdussa! Ootko sä vuotanut? Mä oon kahdesti tosi runsaasti ja eka kerralla olin varma että keskenmeno, mutta ei sitten ollutkaan :) Mulla ei ollut ainakaan viimeviikolla hävinnyt tuo hyytymä vielä mihinkään, saas nähä.
Mä tilasin noita Lysi Omega 3 Fortea ja aijon niitä syödä kun kalaa ei tule syötyä, kiitos sille joka niistä kertoi (en muista kuka).
Täällä ällötys ja väsymys jatkuu.. Puhaltakaa mullekki siivoustuulia :) Mökki on ku hyrskynmyrskyn ja tiskipöytä notkuu astioista.. Jospa tänään, kun on vapaapäivä..
Mutta voimia kaikille!
Elluz 10+1
Sain viikon sairaslomaa verisen vuodon (vaikkakin niukan sellaisen) ja alavatsakipujen vuoksi. Nyt ei saa sitten rehkiä vaan levätä. Kuinkahan siihen pystyy, mulla tulee kroppa kipeeksi jos on kauan paikallaan...!!!
Paino oli tippunut puoli kiloa, mut sellaista sattuu. Sydänäänet saatiin kuulumaan vaikkakin heikosti. Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu ja lääkäri epäili, ettei ne kuulu vielä. Viikkoja mulla on nyt 11+6. Huomenna onkin ultra ja saa nähä muuttuuko la. Toivon jalatkin ristissä että kaikki olisi ok ja olisi loppuun asti!
Energiapitoisia päiviä teille!
t. Sanelma
Heippa!
Tiedän että on vähän kökköä mainostaa tälleen keskusteluissa, mutta itse olisin toisaalta toivonut vuosi sitten kun asiaa pähkäilin mitä moni teistä varmasti nyt, että joku olisi sillon minun eteeni vaihtoehtoja tyrkyttänyt.
Nyt siis LA marraskuussa, ja viime vuoden elokuussa sain esikoisen. Silloin hankimme mieluiset vaunut, mutta kun niihin ei kahta lasta mahdu, päätimme myydä pois. Eli jos jollain kiinostusta olisi, ei muuta kun lisäkysymyksiä tänne päin! Vastailen mielelläni!
http://www.aijaa.com/v.php?i=847938.jpg
Mielestäni täysin uuden veroisessa kunnosssa. Mitään vikaa en löydä. Kevyet työntää, ilmakumi renkaat. Ja menevät pieneen tilaaan kasattaessa. Tämä on tosi mukava, koska emme joutuneen vaihtamaan sedania farmariin. Hp. 450e tarvikkeineen.
Hintaan mukaan pehmeä kantokoppa (jonka saa myös jalkapussiksi), siihen irroitettava karvavuori, sadesuoja, hyttyssuoja, lisä jatkopala joka tekee vaunuista tod. kätevät jotta niitä voi käyttää ilman ratas kaarta vähän suojaisimpina vaunuina pitkään, jalkasuoja (tai siis se sellanen peitto) päälle.
Itse olen vaunuihin kovin tyytyväinen, mutta 2 lasta niihin ei mahdu :)
Lisää kuvia sähköpostiin, tai vaunuja saa toki tulla katsomaankin ilman että niitä tarvitsee ostaa. Vaunut Turussa. Voin lähettääkkin matkahuollon kuluja vastaan
Susanne Wiik
0456708701
wiiksu @ hotmail.com
Turku
Elluz, Ansku ja muut siivousvimmaa kaipailleet, kyllä se vielä iskee kun viikot alkaa mennä yli 12, ainakin täällä joku ihme pesänrakennusvietti iski välittömästi kun 13. viikko vierähti käyntiin :) Voi olla, että ystävien ja sukulaisten raskauskertomuksilla ja yleisillä legendoilla on osuutta asiaan..
Kävin tänään taas neuvolassa, ohhoh, paino oli pudonnut. Varmaan olen vaan ihan kuivunut, kun ei pahoinvoinnin aikaan tehnyt mieli juoda ollenkaan. Ja vaikka tuntuikin, että syön koko ajan, niin läheskään kaikki ei kauaa sisällä pysynyt. Muuten lääkärillä käynti tuntui aika liukuhihnameinigiltä, noin kymmenenessä minuutissa katsoi jotain tuolta alhaalta ja kuunteli sydänäänet (yhä pompotti!), ilmeisesti kaikki oli ihan kunnossa. Seuraava terveydenhoitajan käynti on taas tunnin aika sitten, tosin vasta reilun kuukauden päästä.
Ilmeisesti nuo alkuraskauden vuodot on aika yleisiä, täälläkin niitä on monilla ollut. Toivottavasti uskallatte nauttia raskaudesta, vaikka varmasti mietityttääkin, mistä vuoto johtuu.
Oletteko vielä tehneet mitään hankintoja vauvalle? Minä en ole vielä uskaltanut, mutta siskon kanssa ollaan jo sovittu, mitä kaikkea saan heiltä käytettynä. Kuulemma kakkosta alkavat miettiä vasta sitten kun heidän esikoisensa menee kouluun viiden vuoden kuluttua, on aika vilkasta sorttia :D
Ikävää kuulla noita uutisia, että vanhemmat eivät olekaan ottaneet vauvauutista positiivisesti. On se kuitenkin niin henkilökohtainen (perhe-/parikohtainen) ja tärkeä asia, että pitäisi kunnioittaa jokaisen perheen omia päätöksiä! Toiset haluaa ison, toiset pienen perheen.
Tuo teidän siivousintoilu sai minuunkin puhtia ja sain tyhjennettyä tiskikoneen ja siivottua keittiön! Ja kauheet tuuletukset päälle, kun pitkästä aikaa jaksoi tehdä jotain hyödyllistä kotona. Kiitos teille!
Pahoinvointi jatkuu, mutta toivo kasvaa josko tämä tästä pian loppuisi viikkojen karttuessa. Hyviä vointeja edelleen toivottelee Semlis 10+3
Jatkan yksin puhelua kun sen kerran aloitin.
Viime yönä nukutti jotenkin kehnosti ja töissä ihan sekoilua vaikka ei väsytä. Tänään ihan sellainen olo että onkohan sitä edes raskaana. Tai no närästää.
Eilen oli tarmonpuuska päivä ja kotihommi atuli puuhailtua ihan kivasti.
Mietin lymfaan menoa.
T:Vacsuli rv 10+6