Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

karvaojen poisto =)

20.08.2007 |

Minulla on vähän intiimimpi kysymys. Kun tuo maha tuossa alkaa isona jo pömpöttämään edessä niin mikä olisi hyvä keino millä saisi alapään karvat hyvin sheivattua? Ladyshave, mutta onko muita hyviä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin höylännyt Gilletten höylällä ja tosiaan vaahtona olen käyttänyt Sebamedin pesunestettä. On ihoystävällistä, vaahtoaa kohtalaisesti ja sitä voi käyttää hyvin myös intiimialueille. Raskauden loppuviikoilla olen sheivannut " näppituntumalla" , mutta melko hyvin olen pystynyt bikinirajat näkemäänkin kompaktin mahan sivuilta ;-). Ladyshavea olen joskus kokeillut, mutta mielestäni höylä+vaahto ajaa tarkemmin ja hellävaraisemmin. Epilointiakin olen pariin kertaan kokeillut bikinirajoille. Karvat pysyivät hiukan pidempään poissa eikä punoittavaa näppyä tullut ollenkaan. Sattuu kuitenkin sen verran, etten ole viitsinyt sitä operaatiota useasti tehdä.

Kovasti oli kyselyjä ja ihmettelyä alapääkarvojen ajamisesta ylipäätään. Itsekin olen aiemmin ajannut lähinnä bikinirajat ja siistinyt muuten. Nyt kuitenkin keväällä päätin yllättää miehen ja ajoin myös alhaalta (edestä siistin ainoastaan bikinirajat). Täytyy sanoa, että Tellu75 on aivan oikeassa: seksi on paljon miellyttävämpää :)! Suosittelen ainakin kokeilemaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla