Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

karvaojen poisto =)

20.08.2007 |

Minulla on vähän intiimimpi kysymys. Kun tuo maha tuossa alkaa isona jo pömpöttämään edessä niin mikä olisi hyvä keino millä saisi alapään karvat hyvin sheivattua? Ladyshave, mutta onko muita hyviä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mies ja höylä hänen kädessään toimii :)

Vierailija
2/21 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kyllä tekemään kyseistä toimenpidettä enää itse, vaikka kuinka yrittäisin kurkotella. Tuo maha kun on ja pysyy tuossa edessä. Tässä jokin aika sitten ei muu auttanut, kuin saunassa ladyshave mieheni käteen ja hän sitten ajeli. Huumorilla selvittiin ja ilman haavoja :)

Tintti rv 31+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajelenkin aina kaikki pois joten riittää kun sutii sitä höylää alapäässä ristiin rastiin:)

Peilin kanssa onnistuisiko?

Riza 33. viikko

Vierailija
4/21 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies on jo tuota hommaa harjotellu viime kesästä lähtien... joten maha kun kasvaa nii ei ole meillä ongelmaa, mies kuitenkin jo reilu vuoden harjotellu nii saa sen homman tehä sillonkin. :)

-marjoh 17+2

Vierailija
5/21 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän kaikki pois joten ei auta enää naillä viikoilla (36+0) kuin kokovartalopeilin edessä sutia Veetin voidemaista karvanpoistoainetta! Koominen näky, aivan taatusti, joten koitan tehdä sen silloin kun mies tuijottaa telkkaria, mieluiten silmät kiinni =D!

Tosin se kyllä yleensä kysyy mitä teen kun eteisessä kuuluu hekotusta...

Vierailija
6/21 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihan pakko kysyä, että voiko noita veetin yms. karvanpoistovoiteita käyttää turvallisesti alapäähän? Vai onko kenties erikseen joku voide juuri tuolle alueelle? En paljon noista tiedä, kun olen aina jalkakarvat, yms. ihan vaan sheivannut...mutta ei noita alapään karvoja viittis sheivatakkaan...

t. Aleida

Vierailija
7/21 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voiko tosiaan noita voiteita levittää ihan tuonne koko alapäähän, että saisi ihan kaikki pois. Noitahan on erikseen bikinirajoille, mutta voiko niitä turvallisesti sitten tosiaan käyttää enemmänkin?

Vierailija
8/21 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa maha jo niin iso, että peiliä joutuu vähän käyttämään apuna. Viimeks vielä vetelin ihan sokkona " näppituntumalla" ja aika erikoista jälkeä sain aikaseks, joten peiliä täytyy nyt sit käyttää.

Mitä Veetiin tulee, niin olen sitä kyllä käyttänyt tuonne alapäähänkin (en tosin nyt raskausaikana) eikä siitä ole koskaan mitään oireita tullut.

S rv 33+5

Vierailija
9/21 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku aina oikeesti kaikki karvat säännöllisesti sieltä?

minusta tuo kuullostaa aika hassulta :-)

multa on kerran poistettu ekan synnytyksen yhteydessä enkä oo sen jälkeen suostunut. oli sen verran inhottavan tuntuista kun karvat kasvoi takaisin...

Vierailija
10/21 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ajeleeko tosiaan monet kaikki tai suurimmaksiosaki karvansa pois. Itse en kuin korkeintaan siistin rajat ja lyhentelen. Jos reilummin ajaa niin kutisee vaan ja tulee punoitusta, mutta varmaankin iho tuohon touhuun ajan myötä tottuu vai kuinka?

Onko muita jotka ovat enempi tälläisiä karvaturrukoita vai olenko harvinainen ilmestys esim. ultrassa tutukimuspöydällä tai synnyttämässä :-)))

Vierailija
11/21 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en kyllä ala höylällä kaikkea vetelemään, sitä tuskaa ja kipua ja kutinaa ei kestä hullukaan :) Joten siis poistaisin, jos keksisin jonkun hyvän keinon.

Vierailija
12/21 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus Veetin tms. tuotteiden käytöstä on ihoärsytys. Erit. alapään iholla. On kuitenkin niin herkkää ihoa. Tosin yleisesti ihoni on myös herkkä. Edes bikinialueelle tarkoitettu voide ei kohdallani toimi. Myös mun karvojen kemia ei täsmää tuotteen kanssa joten osa karvoista pitää anyway sheivata ja siitä yhdistelmästä iho huutaa hoosiannaa. (olipa tökerö ilmaus)

Jos raskaudessa kaikki sujuu hyvin ja jonain päivänä pyörin ison vatsan kera, saa mies kyllä hoitaa nuo ajopuuhat.Mulla punoitukseen ja ärsyyntyneisiin karvatuppiin auttaa se että ajan päätä myötäkarvaan. Tämä ei ole ehkä yhtä tehokasta mutta eipä tule tulehtuneita karvatuppia. Terävä ja puhdas gillette on tietty kaiken a ja o.

että semmoista..

Hyvää vointia karvattomille ja karvaisemmille kavereille!

Vierailija
13/21 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollu minulle täysin sopivaa kaikkien karvojen poistoon. Hyvin lähtee eikä minulla ainakaa ärsyynny yhtään. Heti ajon jälkeen suihkuun ja kunnon huuhtelu, suihkun jälkeen rasvaa.

marjoh

Vierailija
14/21 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistin, kun jaksan/muistan/viitsin, eli nykyään ihan liian harvoin. =)

Ihoärsytykseen ja näppylöihin auttaa muuten heti ajelun (ja pesun) jälkeen levitetty Helosan-voide. Epiloinnin jälkeen vetelen sitä sääriinkin normaaliin kosteusvoiteeseen sekoitettuna. Alapäähän ihan " raakana" . Enkä siis tosiaankaan epiloi alapäätä. Enkä varsinkaan raskaana ollessa lähtisi sitä aloittamaankaan... hui! =)

Vierailija
15/21 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viihtynyt monta vuotta posliinina mutta Veet ei tule kuuloonkaan, heti tulee ihottumaa. Terävä höylä ja suihkugeeli- yhdistelmä niin saa helposti ja nopeasti siistiä jälkeä :)

Vierailija
16/21 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa kun karvat alkavat kasvaa. Mulla tämä ongelma on vain nivusissa, mut siihen on auttanut jos muistaa kuoria ainakin joka toinen päivä... eli hinkaan karhealla pesusienellä ja reilu rasvaus päälle.

Ite oon kokenut kaikista turvallisemmaksi ja kätevimmäksi käyttää ladyshavea ja peiliä. Mulla tuli Braunin epilaattorin mukana shave-pää, jolla saa tosi siistiksi ja siihen on vielä se kampaosa, jolla saa lyhennettyä loput siististi ettei jää hölmö tupsu rehottamaan. En vedä kaikkia vaan bikinin ja häppärit ja perskarvat. Päälle jätän siistin viivan/kolmion. Mutta shave-päällä voi rauhassa vedellä ilman peiliäkin kun tietää ettei häppärit jää väliin ;)

Veettiä mäkin käytin jossai vaiheessa viime kerralla kun olin raskaana, mutta en kyllä uskaltanut häpyhuuliin asti vedellä sitä. Viimeksi myös käytin epilaattoria perskarvoille ja nivusiin, mutta nyt ei kantti riitä itsensä kiduttamiseen :D Siinä oli se hyvä puoli, ettei tarttenut peiliä kun tunsi kyllä jos oli vielä karvoja jäljellä. Nipistely loppui kun karvoja ei enää ollut :D

Vierailija
17/21 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois kysyä, jättääkö joku ihan oikeesti ajamatta alapään karvat? Kyllä se taitaa nykypäivänä olla harvinaista pitää sellasta pehkoa..tai no, vanhemman polven ihmiset varmaan eri juttu. Minusta se on vaan epäsiistin näköstä, jos karvat rehottaa. Kutiaminen ja näppylät tulee ensimmäisestä ajelusta, mutta ajan kanssa loppuu. Yksi asia on ainakin, miksi karvaton on miellyttävämpi; seksi on paljon mukavampaa ja tuntuu paremmalta..;)

Vierailija
18/21 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tule ihoärsytystä vaikken tosiaan aina viitsi/muista ees sitä bikinialueelle tarkoitettua ostaa vaan ihan sillä tavallisella olen poistellut ja kaikki.

Jos mä menisin höylällä sinne niin mulla olis varmaan metrin mittaiset karvat ennenkun se karvatupentulehdus parantuisi.. Auh! Tuo Helosan tosin vois kyl tepsiäkin! Pitää kokeilla, mut en taida ottaa sitä riskiä et synnytyksessä näytän vesirokkoiselta aknepotilaalta sieltä =)

Vierailija
19/21 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan käyny vahauksessa raskauden aikana?

Vierailija
20/21 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on höylä mutta sitä en ole uskaltanut kokeilla. Olen ajellut ladyshavillä. Mä en vaan saa koskaan täysin sellasta tulosta kuin haluaisin kun olen niin arka ajelemaan ihan häpyhuulten vierestä. Kuinka herkästi voi tulla nirhaumia? vai onko tuollainen kone ihan turvallinen käyttää?