Käyttekö usein baarissa/kaupungilla ihan yksinänne?
Onko se yleistä vai "säälittävää"? ;) Mulla ei ole oikein bilekavereita, joten joko istun aina kotona tai lähden yksin.
Mutta miten pitäisi "toimia"? Istuskella yksinään, kunnes joku tulee jututtamaan? Mennä rohkeasti jututtamaan muita? Tanssia itsekseen into piukkana? Tuleeko vaikutelma, että on vain hakemassa yhden illan juttuja tai yleensä etsimässä miesseuraa??
Kommentit (9)
baarista suuntaan usein yksin discoon kun muut kaiffarit eivät ymmärrä tanssimisen päälle.
tosin mulle kaupungilla oleminen tarkoittaa sitä, että menen ostoksille yksinäni.
Ainut bilekaveri oli raskaana. Sain sen houkuteltua joskus mukaan lähibaariin josta joskus hän heitti mut kaupunkin.. =)
Menin ja tanssin koko illan, niin ku yleensäki teen.. =)
Mutta enää en osais lähteä..
Bilerinkiä vaan kehiin!!!
itse en kyllä yksin lähtis. Mutta harmittaa se että en yksin vois lähteä. Koska kun ajattelen asiaa niin en keksi yhtään järkevää syytä miks en vois mennä mut silti en vaan menis.
mutta jos vain olisi tilaisuuksia niin rakastaisin käydä nykyistä useammin yksin syömässä ja kahdella oluella. Lukisin, katselisin ihmisiä ja nauttisin joutilaisuudesta... Musta se on ihanaa.
No, ehkä sitten taas kun lapset ovat vähän isompia.
Itse mietin että se voisi olla ihan ketju, jonka voisi aina nostaa ylös huhuillakseen bileseuraa palstalla?
Silloin se olisi helppo, ei tarvisi erikseen "liittyä" mihinkään ryhmään tms etsiäkseen seuraa.
onko ringistä kiinnostuneita paikalla?
Tosin kausittain. Nyt on taas semmonen kausi että mielummin menisin kaverin kanssa =)
Rinki kuulostaa loissstavalta!
Tänne pystyyn ketju josta äidit löytävät menoseuraa=)
Ja vastaus vielä kysymykseeni: Aivan hyvin voit mennä yksin, asenne ratkaisee!
Miksi ois säälittävää lähteä yksin, käyhän ihmiset lenkilläkin yksin, salilla jne.