Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lapsettomuuden tuska on taas tänään näin kova?

Vierailija
19.08.2007 |

Osasyynä toki varmasti eilinen BBC:n dokumentti. Tuskaa...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olen raskautunut aina helposti ja aina olen kuvitellut tulevani mummoksi. Nyt murehdin lapseni puolesta kovasti, enkä edes tiedä kuinka paha hänen oikeasti on olla.

Vierailija
2/27 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä liitossa mies vedätti vuosikausia fraasilla " en ole vielä vamis" , ja toki myöhemmin vähän vakavammallakin syyllä. Toisessakin liitossa mies meni puihin, kun ei halunnut enää lisää lapsia (miehellä siis lapsia edellisestä liitosta). Alkuun olimme yhdessä suunnitelleet hankkivamme lapsen, jos sellainen meille suodaan. Mitä olisi pitänyt tehdä, jättää mies siltä istumalta ja etsiä uusi siittäjä?

Eivät kaikki lapsettomat ole hedelmättömiä. Edelleen olen sitä mieltä, että ainoa " virhe" lastensaannin kannalta, jonka itse olen tehnyt on uskollisuus kulloisellekin miehelleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jaksaa. Vaikea uskoa, että jotkut ihmiset voivat olla niin epäempaattisia, kuin tästä ketjusta on saanut lukea.

Voimia sinulle. Itse sain poikavauvan kahdeksan vuoden yrittämisen jälkeen ja toivon, että teilläkin vielä tärppäisi. Meidän poika sai alkunsa ICSI:llä. Nyt hän tuhisee tuolla omassa pinnasängyssään ja olen hänestä tavattoman onnellinen. =)

Vierailija
4/27 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille ketjussa kirjoittaneille ketkä ovat lapsen saaneet! Kahdeksan vuotta on PITKÄ aika.. Jaksanko odottaa mahdollisesti niin kauan?

Ap

Vierailija
5/27 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vielä joskus tärppää. Odotus voi tuntua niin pitkältä. Tiedän sen. Minulla on neljä lasta, jotka kaikki saaneet alkunsa erilaisilla hoidoilla. Minustakaan lapsettomuus ei lähde ikinä. Sen verran kova elämänkoulu odotuksen vuodet olivat.

Vierailija
6/27 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan ja nyt kahden vuoden yrityksen jälkeen olen toisen kerran raskaana (clomien avulla). Tiedän, että tämä on vielä todella pientä monien lapsettomuushistorian rinnalla, mutta voin joka tapauksessa jollakin tavoin tajuta lapsettomuuden tuskan ja sydämestä ottaa, kun tapaa pariskuntia, joiden tiedän kärsivän lapsettomuudesta. Toivon, että teillä joku päivä tärppää. Sitäkin ihanampaa se sitten on!

Vierailija
7/27 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen raskautunut aina helposti ja aina olen kuvitellut tulevani mummoksi. Nyt murehdin lapseni puolesta kovasti, enkä edes tiedä kuinka paha hänen oikeasti on olla.

Vierailija
8/27 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lapset ole mikään onni ja autuus. Kiittäkää luojaanne että olette mahoja.

Vierailija
9/27 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksamista sinulle.

Vierailija
10/27 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks ainut tehtävä täytä maa lapsilla niin EIIIII!

Vierailija
11/27 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei lapset ole mikään onni ja autuus. Kiittäkää luojaanne että olette mahoja.

Olisivat onnellisia niistä lapsistaan.

Tiesitkö muuten, että nainen voi olla lapseton olematta maho? Ai, niin et tietenkään. Rajoittunut kapasiteettisi ei ihan riitä näin monimutkaisten ajatuskuvioiden muodostamiseen.

3

Vierailija
12/27 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yks ainut tehtävä täytä maa lapsilla niin EIIIII!

Vierailija
13/27 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni monta vuotta ennenkuin saatiin esikoinen. Olin jo luopumassa toivomasta.

Aivan samoja asioita kävin läpi! Suututti ! Suuttumus vaan tuli , sille ei mahtanut mitään.

Selasin juuri tänään vanhoja Kodiin Kuvalehtiä. Oli eräässä juttua lapsettomuudesta. Eräs nainen kertoi että oli halunnut jopa potkaista tuntematonta raskaana olevaa naista kadulla kohdatessaan ja muista kauheista tunteista jotka olivat tulleet hänen haluamattaan pinnalle toivottomien lapsettomuusvuosien ja -hoitojen aikana !

Vierailija
14/27 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin empatiakyvytöntä porukkaa paikalla.

Ei se lapsenteko ainakaan meidän kohdalla niin helppoa ole. Se olis Varilan Eerokin köyhä mies jos kaikki lisääntyis tuosta vaan.

Ap

Vierailija
15/27 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nussi sinä nro 9 muuta kuin niitä yksittäisiä sanoja niin ehkä niitä lapsia alkaa sullekin siunaantua.

Vierailija
16/27 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sympatiat sinulle ja tiedän mistä puhun.

Toivon todella teillekkin omaa nyyttiä.

t. Eeron avustuksella 3 lasta

Vierailija
17/27 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsisitkö vielä kertoa millä konsteilla lapsesi ovat saaneet alkunsa?

Ap

Vierailija
18/27 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
19/27 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki siis tuoresiirron tuloksia (kaksoset + yksönen)

t. 18

Vierailija
20/27 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pystyin olemaan ilman stressiä ja nauttimaan elämästä kaikin tavoin... parissa kuukaudessa tulin raskaaksi, sillä mitään fysiologista syytä ei ollut löytynyt. Voimia sinulle aloittaja!