Miksi lapsettomuuden tuska on taas tänään näin kova?
Osasyynä toki varmasti eilinen BBC:n dokumentti. Tuskaa...
Kommentit (27)
Kyllä nämä jo piisais, mutta se vauvan tuoksu ja ne pehmoset hiukset ja pienet sormet ja varpaat. Voi huah!! Vanhimmat jo kotoa pois lähdössä ja minä vaan uutta " riesaa" haluan. Saas nähdä miten tässä vielä käy ;)
Vierailija:
että pystyin olemaan ilman stressiä ja nauttimaan elämästä kaikin tavoin... parissa kuukaudessa tulin raskaaksi, sillä mitään fysiologista syytä ei ollut löytynyt. Voimia sinulle aloittaja!
Lapsettomuus ei johdu korvien välistä, vaan haarovälistä!
Ap:lle SUURI HALAUS. Minä olen MAHO, mutta olen maailman ihanimman pikkuisen äiti luovutetun munasolun ansiosta. Takana on monta lapsettomuuden kipeää vuotta. Toivon ap että sinusta tulee vielä äiti. Jaksamista.
Voisiko sitten raskaana olevia kutsua hyvällä omallatunnolla tiineiksi lehmiksi? Ilmeisesti.
Ja huom... miten voin olla lapseton, mutta en ole maho?
Vierailija:
Vierailija:
että pystyin olemaan ilman stressiä ja nauttimaan elämästä kaikin tavoin... parissa kuukaudessa tulin raskaaksi, sillä mitään fysiologista syytä ei ollut löytynyt. Voimia sinulle aloittaja!Lapsettomuus ei johdu korvien välistä, vaan haarovälistä!
Maallikot yleensä liioittelevat psyyken vaikutusta raskaaksi tuloon. Kun syytä ei löydy, niin jostakin on ikään kuin " pakko" kaivaa se syy esiin. Vaikka sitten joku epämääräinen stressi, psyyke, liika yrittäminen, tms.
Toisaalta, miksei tämä psyyke toimi päinvastoin? Naiset tulevat tahtomattaan raskaaksi erittäin stressaavissa tilanteissa (keskitysleirillä raiskattuna) ja synnyttävät terveitä lapsia.
Toivottavasti teitä onnistaa. Tasan ei käy onnenlahjat, mä raskaudun liian helposti. Taas tukevasti raskaana vaikka haaveilin pitemmästä välistä lasten väliin. Saisinpa tätä yltiöhedelmällisyyttäni lähetettyä sinulle.