Olen niin pitkään taistellut laihduttamisen kanssa, että suhteellisuuden tajuni on hämärtynyt.
Millainen määrä ruokaa tämä on?
-2 dl profeel jugurttia, rasvatonta ja aspartaamilla makeutettua
-annospaketti nuudeleita, ankan makuisia
-kismet
-kolme jugurttia
Voinko vielä syödä jotain, tuli nälkä?
Kommentit (45)
Syö jotakin kunnollista ja oikeaa ihan vatsan täydeltä. Muuten voit huonosti.
Vähäiseltä tuo määrä tuntuu. Tee lisäksi muutama hyvä ruisleipäpala, päälle vähärasvaista kinkku, kurkkua ja tomaattia. Ei pitäisi juuri lihottaa.
Laihdutus on kauheinta, mitä tiedän. En ole juuri koskaan siinä onnistunut. :( Nyt olen raskaana, mutta helmikuun jälkeen varmaan painon pudottaminen pitäisi taas aloittaa. Plääh.
BMI 24,2. Haluan sen olevan 19. En vaan kertakaikkiaan enää osaa arvioida, että mikä on paljon, mikä vähän. Ja kaiken lisäksi nyt tunnen mielihyvää ja ylemmyyttä, kun huomaan olevani ravinnon tarpeessa, kädet tärisevät jne.
ap
Äläkä tuollaisia sokeri- ja lisäainepaukkuja kuin Kismet ja nuudelit. Ihan sama, mitä niissä on kaloreita, kunnon ravintoa ne eivät ole. Syö vaikka ruisleipää, kaurapuuroa, raejuustoa, porkkanoita ja omenoita, älä tuollaista moskaa.
Tilalle jotain oikeeta ruokaa, vaikka kasvissosekeittoa sekä raejuustoa sinne joukkoon. Lähtee oikeasti nälkä! Ruisleipää lisäksi.
kuten joku sanoi, tuosta voit saada kyllä pisteitä (et kyllä 20:ta, vaan vähemmän) mutta et ravintoaineita. ehdottomasti pitää lisätä ruokavalioon kasviksia, marjoja ja hedelmiä. kasviksista ei edes käytännössä kerry pisteitä/kaloreita juuri mitään, mutta nälän ne vievät. eli voit huoleti syödä vaikka kilon porkkanoita jotta kädet lakkaa tärisemästä. se ei todellakaan tee sinusta yhtään parempaa ihmistä, tuo käsien tärinä - osoittaa vaan että olet pöljällä tavalla laihduttamassa.
Kuten muutkin on jo sanoneet, saat samoilla kaloreilla paljon ravitsevampaakin ruokaa, kun vähän mietit. Tee se kylläisenä :)
Itse en syö juuri ollenkaan, mutta en kyllä kulutakaan.
Päivän syömiset:
Arnoldsin Smoothie/fruitie (en muista kumpi) sisältää mansikkaa, banaania ja kevytjogurttia
Yksi donitsi
Yksi broileri, tomaattia ja pastaa
Joinain päivinä syön vain näkkäriä ja mehua.
Siis yksi " pihvi" broileria, mikä onkaan.
En kokonaista tod.
Miksi raejuusto on parempi kuin jugurtti?
Pidän nuudeleista ja kismetistä, miksi en voisi niitä syödä? Tuskin yksi kismet viikossa minua tappaa.
ap
Ilmeisesti ei. Mene nyt hyvä ihminen ravitsemusterapeutille, kun perusteetkin tuntuu olevan hukassa. Sairasta.
Antakaa ihmisen syödä miten haluaa, kysyi vain mielipidettä muilta ETTÄ säästyy siltä rahalta ja vaivalta mikä ravitsemusterapeutille menisi.
Itse sanoisin, että YRITÄ välttää suklaata, toki saat sillä hemmotella itseäsi. Ihan sopivan verran syöt, yritä vaan lisätä siihen joku hedelmä. Vaikka omena+banaani aamupalaksi vielä :)
Ihmisillä on kyllä todellakin kadonnut järki syömisen kanssa. Omena+banaani aamupalaksi - anna mun kaikki kestää...
Vierailija:
Antakaa ihmisen syödä miten haluaa, kysyi vain mielipidettä muilta ETTÄ säästyy siltä rahalta ja vaivalta mikä ravitsemusterapeutille menisi.Itse sanoisin, että YRITÄ välttää suklaata, toki saat sillä hemmotella itseäsi. Ihan sopivan verran syöt, yritä vaan lisätä siihen joku hedelmä. Vaikka omena+banaani aamupalaksi vielä :)
mutta jos haluaa voida hyvin, ja vielä ohessa laihtua, niin pitää syödä kasviksia ja hedelmiä. niin se vain on. proteiinit on kanssa aika olennaisia, jos haluaa lihaksensa säilyttää.
mutta aikuinen ihminen tietysti tekee niin kuin parhaaksi katsoo.
Sanot vaan et mistä tykkäät ja mistä et, niin muokataan sen mukaan:)!