Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko turhaa?

15.08.2007 |

Huono otsikko, mutta siis kysyisin sellaista että oletteko käyneet esim.lääkärillä tai terv.hoitajalla ennen yrityksen aloittamista?

Olemme ajatelleet yrittää toista lasta ja soitin neuvolaan varatakseni ajan th:lle tai lääkärille. Esikko syntyi 03/04 ja synnytyksestä jäi " traumoja" . Tehtiin kiirellinen sektio, raskaumyrkytys yms. Olisin siis halunnut jutella synnytyksestä ja kysyä mieltäni askarruttavista asioista. Neuvolan päässä oltiin vähän ihmeissään ja annettiin ymmärtää että syytä ajan antamiseen ei ole.. Terkka hymähti ja totesi että saahan sitä juttelemaan tulla..Eipä kauheasti innosta enää edes mennä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin ensin mennä, mutta sitten en viitsinytkään. Hammaslääkärissä kuitenkin kävin paikkailemassa reikiä ja muutenkin katsomassa, pitääkö ottaa röntgeneitä ym.

Vierailija
2/6 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärille kun mulla kans takana vaikea raskaus ja suunniteltu sektio jonka komplikaatioiden johdosta 11kk unettomuus. Eivät osanneet mua kunnallisella puolella silloinkaan hoitaa ja kun ihmeen kaupalla löysin hyvän yksityisen lääkärin aivan yhdennellätoista hetkellä. Menin nyt sille samalle kun aloimme miettiä kakkosta ja sain puhua ja kysyä ja vastauksia ja ne mihin ei osannu vastata lupasi selvittää. Et luottavaisin mielin nyt kuumeillaan kakkosta ja odotellaan plussaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö sielläkin käydä ennen raskautta?

Vierailija
4/6 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä hammaslääkärissä ennen raskautta. Täällä Helsingissä terveydenhoitaja ohjaa hammashuoltoon ensimmäisen neuvolakäynnin jälkeen.

Vierailija
5/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikin kuitenkin ihan hyödyllinen käynti. Keskuskeltiin näistä mun " traumoista" ja pääsen niistä vielä puhumaan lääkärin kanssa.

Helpotti kyllä paljon kun sai jutella, tunsin pelkoni hölmöiksi, mutta

taakka hävisi sydämeltä. Nyt ei muuta kun yritystä=)

Vierailija
6/6 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Jesminton,

ei sun pelot mitenkään tyhmiä ole. Itse toivon kovasti jo toista lasta (ykkönen 8 kk), vaikka esikoisen synnytys oli kerrassaan kamala kokemus, ei vähiten inhottavan gynekologin vuoksi joka ronkkimalla ronkki kipeästi ja aiheutti mielestäni ihan turhaa kipua vähän väliä. Heti jos tulen uudestaan raskaaksi, aion mennä sairaalan kipupolille tai pelkopolille (millä nimellä kulkeekaan) juttelemaan asiasta. Olen kuullut, että pelkopolin asiakkaat otetaan erityisen mukavasti vastaan synnytysosastolla ja kätilötkin ovat pelkoasiakkaisiin erikoistuneita, tai ainakin erittäin sensitiivisiä. Tsemppiä sulle toisen raskauden suunnitteluun!