Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elopainoiset vko 3.

15.08.2007 |

Hurjat tulokset tänne!!!

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotusta tuli, vaikka hiukan pelkäsin.

Aloitus: 69,3kg / 169cm

Tänään: 66,4kg

Viikkopudotus: -500g

Ihana lukea teidän muiden juttuja. Moni kertoo NIIN samoja juttuja. En muista kuka kertoi, että sai jo painoa tippumaan mutta hyvänolon tunteessa söi taas huomaamattaan, ja rääppiäiset, ja juhlien paljous yms. Taitaa meillä olla samantyyliset kompastuskivet kaikilla. Mä olen myös niin hiilaririippuvainen, että en pysty elämään kuin totaalikieltäytyjänä karkin ja suklaan suhteen. Jos pidän karkkipäivän niin kohta huomaan että karkkipäivä on aina kun käyn kaupassa.

Joku kyseli, että miten sain näin räväkän alun pudotukselle. No ihan sillä, että mässäsin viimeisen viikon ihan kaikkea pullaa, karkkia 1,5kg!!! suklaata, makkaraa yms. - oltiin siis vika lomaviikko mökillä!!! Kotiintultua rohkeasti puntariin ja katsomaan totuutta silmiin.

Olis kiva kuulla pikkuisen esittelyjä, mistä lähtökohdista ja missä painoa pudotatte. Itse olen kahden pikkuisen tytön äiti 2v3kk ja 6kk. Asumme pk-seudulla. Liikkuminen jää (entisenä himourheilijana) aivan liian vähiin ja tämä tuo haasteet painonpudotukselle. Rakennamme lisäksi omaa kotia ihan alkumetreillä, eli seuraava vuosi on raksalesken elämää. Hyvästi oma aika siis. katselinkin jo huuto.netistä jos hankkisi kuntopyörän...

Vaipanvaihto kutsuu - tsemppiä kaikille!!!

SM

Vierailija
2/31 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloksia:

Lähtöpaino 5.8.: 78,2 kg (pituus 174 cm)

Paino tänään: 77,8

Viikon tulos: -200 g

Kokonaispudotus: -400 g

Eka tavoite: alle 70 kg

Lopulline tavoite: 57-60 kg

Hiljalleen menee, vähän liian hiljalleen. No olen kyllä vähän herkutellutkin eli uudella tsempillä uuteen viikkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino 1.8: 93kg (pituus 172cm)

Paino tänään 15.8:91kg

Viikkopudotus: -0,5kg

Kokonaispudotus: 2kg

Eka tavoite: alle 90kg

Lopullinen tavoite: n.70kg

Ihan hyvin sujui toinenkin viikko, kun ei sortuisi siihen et paino putoaa niin voi syödä vähän enemmän ja taas ollaan vanhassa napostelussa.

Emäntä

Vierailija
4/31 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisu 78:lta tippui 0,5 kg, paino nyt 76,5 kg (kokonaispudotus 1,5 kg 1.8. lähtien). (Muka liian) hitaasti se paino tippuu, mut suunta on alaspäin, hyvä niin.

Ihan hyvä viikko, vaikka perjantaina oli se maltillisen herkuttelun ilta (oli juhlat) ja käytiin ulkona syömässä pari kertaa.

Liikunnan osalta aloitin sen bailatinon, käyn kerran viikossa, muutoin pyöräilen ja jumppailen lyhyesti kotosalla.

Kyselitte syömis' vakioita' ja taustoja. Ite täällä Helsingin suunnalla syön sen 1800 kcal, 5-6 kert/pvä. Vähemmällä en tunnu pärjäävän, koska vielä osittaisimetän 4-5 kertaa päivässä. Aamupalalla vakio on 2 paahdettua ruisleipäviipaletta, tartten sen ' rouskuttelun' ja ' kunnolla syömisen' fiiliksen. Päälle jotain 5-10% juustoa levitteeksi, paprikaa tai kurkkua mehevyydeksi.

Lounaat ja päivälliset vaihtelee. Olen hoitovapaalla, lounas on usein kotiruokaa, jota saa vauvakin. Välillä teen lounaaksi suosikkisalaattiani, taapero tyytyy purkkiin. Muu perhe (mies ja 11 v esikoinen) syövät päivällisen kotona, ihan tavallista kotiruokaa, mut suht kevyesti tehtynä. Oon kevennellyt kermat esim. 7-15 %:siin, öljyä käytän pikkasen. Yritän tunkea kasviksia joka ruokaan, vaikka 11 v ei oikein sulata asiaa.

Sit syön vielä välipalan ja iltapalan. Muuten olen nälkäinen, enkä halua sortua. Välipalatkin vaihtelee, mut tarkkailen kalorimääriä. Usein illalla saatan vielä rouskutella aamun kaltaisen yhden voileivän.

Meistä huomaa, ett ihmiset tuntee itsensä ja tietää, millaiset syömiset ja tavat sopii just itselle. Mikä sopii yhdelle, ei aina käy toiselle. Mut tosi kiva on saada vinkkejä ja lueskella juttujamme, se kannustaa. Kannustusta uudelle viikolle kaikille!

maisu78

Vierailija
5/31 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se viikonloppu vaan kostautui pahemman kerran,

paino aamulla 67,6 eli plussaa tuli 1200g viime viikosta..piru vie.

Mutta ei voi mitään, täytyy jatkaa vaan kituuttamista.

Mulla on tavoitteena saada paino jouluun mennessä 60kiloon, se ois sellanen oma hyvän olon paino:)

Liikunta jää nykyään harmittavan vähiin kun tyttö 1v ei enää malta istua vaunuissa puolta tuntia pidempään (hyvästi kunnon vaunulenkit)

ja nurkassa nököttävää crosstraineria ei ehdi kovin usein polkemaan, vkloppuihin painottuu kunnolliset liikuntasuoritukset kun mies on kotona ja ehtii touhuta tytön kanssa..harmittaa vietävästi kun olen aina ollut kova liikkumaan päivittäin ja siitä tulis tosi hyvä olo mutta mikäs teet.

Pöh,mulla on nyt vähän matalapainetta tän laihiksen takia, jurppii kun ensin on viikon tiukasti ja sitten yks mässypäivä nollaa kaiken..murmur.

Niitä taustoja vielä, mulla 1 vuotias tyttö ja asustellaan lahden lähistöllä, painoa tuli raskaus aikana 16 kiloa, josta " itsekseen" tippui vain 6kg, loppuja ei ole sulattanut imetys eikä mikään muukaan, tähän mennessä olen saanut melkeinpä 5kiloa pudotettua ja toinen vitonen pitäis siis karistaa että oisin suunnilleen raskautta edeltävissä mitoissa.

Minäkin imetän edelleen 3xvrk joten maltilla pudottelen.

Onnea kaikille painoaan pudottaneille!

Queen

Vierailija
6/31 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaankos pieni " painonpudotuskisa? ;-)

QueenBzz: Meillä näyttää olevan sama painotavoite ja samoilla kiloilla mennään nyt. Mä sain tiputettua ennen kesää jo alle 66kg - oli miehen kanssa 50¿ veto - mutta niin taas mopo karkasi käsistä. Nyt olisi taas hyvä hiukan kiristää ruuvia. Olisi kiva ajatella kun " himo iskee" että siellä jossain painokisailija syö porkkanoita ja hykertelee tyytyväisenä kun itse olen sortumassa herkkuihin. Ehkäpä näin sitten onnistuisi pitämään suun supussa....

Mun lopullinen tavoite on 60-62kg. 61kg oli paino ennen toista raskautta ja molemmat raskaudet ovat tuoneet +20kg. Nyt vaan näyttää olevan paljon vaikeampi päästä kiloista, sillä vaunuttelu on tosi vähäistä kuten muukin liikunta. Ennen lapsia ihmettelin kun joku voivotteli ettei ehdi liikkumaan, että tuo on vain hyvä tekosyy istua sohvalla. No nyt olen itse todennut, että ei se ihan niin ole. Mun kroppa on tottunut aina liikkumaan ja myös syömään paljon. Siis 6-7krt / vko kovatehoista liikuntaa - nyt puhutaan reippaasti alle puolesta tästä määrästä ja kevyestä tehosta. No ehkä sitten kun lapset ovat isompia...

Onneksi osittaisimetys auttaa vielä pikkuisen laihdutuksessa, joten nyt on viimeinen hetki päästä ihroista eroon. Muuten ne jää pysyvästi. Olen kyllä kavereideni kanssa todennut, että päärynävartaloilta (kuten minä) ei kyllä kilot karise itsestään mihinkään edes imetysaikana - löysä maha sensijaan tulee ylimääräisenä " kiitoksena" kroppaan roikkumaan!!!!

Olettekos huomanneet, että katkonaisten ja huonosti nukuttujen yöunien jälkeen on selvästi herkempi hiilarihimoille kuin hyvien yöunien jälkeen? Rukoilenkin sormet ja varpaat ristissä, että meidän yösyöttöhässäkkä helpottaisi kohta - tää on tätä. olipas marmatusta kerrakseen...

SM

Vierailija
7/31 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino 7.8. 68.2 kg

Paino tänään: 66.8 kg

Viikon tulos: -1.4 kg (hiilaripöhötys lähtenyt)

Kokonaispudotus: -1.4 kg

Eka tavoite: alle 65 kg

Lopulline tavoite: enint. 60 kg

aika samanlaisia tavoitteita meillä on. Myös minulla tuo 60 kg.

Kukas se kirjoitti väsymyksestä ja hiilarihimosta. Itse huomaan tuon todella hyvin itsestäni. enkä ole nukkunut 1 vuoteen ja 7 kuukauteen yhtäkään hyvää yötä..mulla tekee myös mieli rasvaista väsyneenä.

Taustoista: olen naimissa ja meillä on yksi lapsi (n1,5 vuotta) . Asutaan Länsi-Suomessa. Lapsen aikana tuli paino 30 kg:) viikon sisällä synnytyksestä oli lähtenyt 15 kiloa ja siitä tähän päivään jojomaisesti on lähtenyt 8 kiloa eli 7 kiloa vielä lähtöpainoon (60 kg).

Liikun nykyään n. 5 krt/vko tehokkaasti (kuten ennenkin) ja olen jättänyt hyväskät pois. Ruokaan laitan silti kermaa. En uskalla mennä liian tiukalle linjalle ettei repsahda. Ennemmin tiputtaa hitaasti ja varmasti...

Ne, kenellä oli tippunut 500g viikossa, niin sehän on tosi hyvä! Säästyy ne lihaksetkin.

Ja kukas se oli, jolla oli tullut yli kilo viikossa. Lohdutukseksi, että hiilarit ovat vaan imeneet nesteitä. Ei se rasvaa ole. Nyt kun pidät pari tiukkaa päivää niin huomaat, että paino tippuu kyllä. Nyt vaan uusi tsemppi päälle. Yksi notkahdus ei tunnu pitkässä juoksussa!

Vierailija
8/31 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsemppiä meille jotka eivät saaneet.

Kiitos kaikille vinkeistä!

Kuten eilen aavistelin ei tuo aamuinen lukema näyttänyt kovinkaan hyvältä, mutta onneksi ei kuitenkaan niin pahalta kuin olisin voinut odottaa.

Eli nyt on kyllä pakko saada järkeä tähän syömiseen.

Taustoista: Olen hieman vajaa 26 (tuleepi ens kuun lopussa mittariin), mulla on mies ja 4,5 vuotta vanhan poika. Öisin käyn töissä ja päivisin opiskelen. Että on vähän huonot elämän rytmit.

Pojan ollessa puolen vuoden menin painonvartijoihin ja tiputin painoni noin 72 kiloon, joten on päässyt lipsahtamaan toi painonhallinta.

No mutta tässä hieman tuloksia:

Lähtöpaino 1.8.: 93,9 kg (pituus 173 cm)

Paino tänään: 94,4

Viikon tulos: + 200 g

Kokonais tulos: + 500 g

Eka tavoite: alle 90 kg

Lopulline tavoite: 72-75 kg

Tsemppiä kaikille=)

Marial

Vierailija
9/31 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään nyt sitten vielä että Satakunnassa asustellaan omakotitalossa.

Kohta tuppereille, apua..

Marial

Vierailija
10/31 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näytti vaaka aamulla 73,6kg.

lähtöpaino oli 74,1kg eli -500g viikossa on tippunut vaikka meillä oli poikien synttärit viikonloppuna ja yhet tupperitkin herkkuineen...

eli hitaasti mutta toivottavasti varmasti,mun tavoite oli ekaks alle 70kg.

Niin ja taustoista oon kolmen pojan äiti (8,3 ja 11kk) ja asustellan omakotitalossa lounais-suomessa.Lenkillä yritän käydä vähintään joka toinen päivä ja syksyllä aattelin aloittaa body-aerobickin, crosstrainerkin löytyy nurkasta ajoittain sitäkin tulee poljettua.

Mulla kans teettää toi makeen himo kauheuta ongelmii välil on vaan pakko herkutella ei pysty olemaan ilman, mul on aikast heikko toi itsekuri...

Tsemppii kaikil tähän meitin yhteiseen yritykseen.

Vierailija
11/31 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan törkeän kuuma, varjossa vielä yli 25.

SuperMam: On kyllä mukava huomata, että kaikki me painitaan vähän samojen ongelmien parissa. Mulla on sama linja eli nollalinja kaikkeen makeaan, kun en kuitenkaan pysty kohtuukäyttämään (kuullostaa joltain AA-kerhon jutuilta..) Olin joskus kolme vuotta, siis KOLME vuotta ilman mitään sokerijuttuja ja silloin ei edes tehnyt mieli mitään. No raskauden myötä se kariutui. Yritän siis taas päästä eroon sokerista, puoli vuotta on kyllä ihan tuskaa, mutta kyllä se siitä sitten helpottaa.

Onnea kaikille pudottajille ja entistä kovempaa tsemppiä toiseen suuntaan menneille.

Kyllä tällainen jonkilainen ryhmäpaine tsemppaa vähän paremmin yrittämään. Aina kun tekee mieli jotain epäterveellistä, niin yritän ajatella, etten halua seuraavassa punnituksessa mennä väärään suuntaan muiden mennessä alaspäin.

Taustoista sen verran, että pk-seudulla asustellaan ja poikani on 3,5-v.

Vierailija
12/31 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino : 82.6 kg (pituus 174 cm)

Paino tänään 15.8: 81.1kg

Viikkopudotus: -0,7kg

Eka tavoite: alle 80 kg

Lopulline tavoite: 68 kg

Hiljalleen paino on tippunut, hyvä niin sillä en halua vaarantaa imetystä. Liikakiloista haluaisin kuitenkin päästä.

Viikkon on mahtunut herkutteluakin, varsinkin jäätelöä. Nyt tein itselleni mehujäätelöitä siitä valion vähäkalorisesta mehukeitosta (10 kcal/100g). Ihan hyviä, vaikka itse olen ehkä enemmän perinteisen kuin mehujätskin ystävä.

Nuorimmaisella on ollut iltaitkuja, jatkuen aamuyöhön. Pitää varmaan käydä ostamassa askelmittari, jotta näkee montako askelta sitä kerkeää ottaa kävellessään olkkarin-eteisen ja keittiön väliä häntä kannellessa. :) Ja sen olen huomannut että omat hampaat pitää keretä pestä ennenkuin itkut alkaa ettei huomaamattaan tule suuhun laitettua kaikenlaista siinä samalla.

Taustoista vielä kertauksen vuoksi. Naimisissa olen, mies tosin lähes aina menossa ja lapsia on kolme: 3½ ja 2 vuotiaat ja sitten 1½ kk. Ennen ensimmäistä raskautta painoin tuon 68 kiloa, ja siihen haluaisin takaisin päästä.

Ihanaa kun olette jaksaneet kirjoitella, kiva lueskella teidä kuulumisia!

-Pömppis-

Vierailija
13/31 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli paino pudonnut normaalilukemiin. En oikein ymmärrä, mikä sen oli viime viikolla nostanut, kun ryhdyin tähän urakkaan.

Pituus: 177

Alkupaino 10.8.: 88 kg

Paino tänään: 86 kg (viikkopudotus -2 kg)

Kokonaispudotus: -2 kg

Alkutavoite: alle 80 kg

Lopullinen tavoite: 70 kg

Paino on pysynyt jo jonkin aikaa tuossa 86 kilossa, mutta vajaa viikko sitten punnitessani se oli 88 kg. Varsinaisena painonpudotuksena en siis tätä vielä pidä, vaikka olihan se suunta toki alaspäin. :)

Eilen tilittämäni tupperit vielä vähän kaivelevat, mutta tänään olen pysynyt järkiruoissa. Huomenna on hyvä jatkaa samaan tahtiin, koska ensi viikkoonn mennessä painon on pudottava alle tuon maagisen 86:n.

Minä jo vähän kerroinkin itsestäni, mutta lyhyesti vielä, että lapset ovat 3,5 v. ja 11 kk. Asutaan Tampereella. Painoa olen pudottanut kerran aikaisemmin, mutta raskaudet ja imetykset ovat nostaneet sen entistä korkeammaksi. Nyt on viimeinen hetki tarttua toimeen, koska suurimmat normaalivaatekoot ovat jo käytössä!

Vierailija
14/31 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka näytti aamulla 105,6 kg. Jippii.

nella

Vierailija
15/31 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus: 74kg / 166cm

Tänään: 73,3kg

Viikkopudotus: -700g

YES!

Pari kertaa tuli herkuteltua liikaa ja salmiakkia nautittua silloin tällöin.

Pahin kompastukiveni on lasten roskasankona toimiminen: äiti, en jaksa jätskiä loppuun. Ok, anna tänne. En saa laitettua sitä roskiin vaan syön itse.... x2. Lopulta hyvä ettei lapsia ole siunaantunut enempää :-o

Vierailija
16/31 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ripittäydyn

Käykö muille niin, että punnituspäivänä ikäänkuin ote lipsuu ja silloin voi syödä normipäivää enemmän, koska seuraavaan punnitukseen on aikaa viikko????

Ihan käsittämätöntä miten ihminen voi olla näin kiero ;-) No, onneksi herkuttelin ylimääräisellä sämpylällä ja 8:lla Lidlin nääkkäripalalla, joka on tosi hyvää (ja tosi suolaista)!!! Koko yö janotti niin, että silmät oli aamulla tomaatit.

Nyt taas tsemppaan - ja aion tehdä ensi viikolla hienon pudotustuloksen.

t. SM

ps. Toiv. kukaan ei loukkaannu kun haastan pieneen painokisailuun, itse saan sillä pidettyä itseni parhaiten ruodussa. Painonvartijoiden punnitushan on siinä mielessä hyvä piiska, että joutuu nolosti puntarille oli sitten plussaa tai miinusta.

Vierailija
17/31 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt nyt oikein kurinalaisesti, en kuitenkaan ole mitään nälkädieettiä pitänyt. Mulle käy vain aina niin kun syön, että ruuan aikana/ jälkeen tulee kauea hiilarihyökkäys ja tekisi hirveästi mieli syödä lisää (ja varsinkin makeaa). Eilen ja tänään olen onnistunut olemaan syömättä, mutta kyllä se on hankalaa tämän hyökkäyksen aikana. Tänään jouduin ihan ääneen sanomaan itselleni, että ei et syö enempää. Alkoi vähän naurattaa kyllä tämä itsensä komentaminen ;)

Kellä olikaan paino tippunut 2kg, tosi hienoa!

SuperMam: mullekin käy usein noin punnituksen jälkeen, kun ajattelee, että on tässä vielä armonaikaa ja sitten tiistaina panttaan melkein koko päivän. Huoh.

Tsemppiä kaikille ja näpit irti herkuista :)

Ida

Vierailija
18/31 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino 1.8.: 80.4kg (pituus 160 cm)

Paino 8.8.: 79

paino 15.8. 78.6

Viikon tulos: -0.4 kg

Eka tavoite: alle 75 kg

Lopullinen tavoite: alle 65 kg

Mä lupasin naapurin mammalle, että kunhan pääsen ekaan tavoitteeseen, niin pidän mässypäivän, ja menen sinne syömään kaikki ne pullat, joista olen nyt kieltäytynyt:) Hän on himoleipoja ja pitäisi joka päivä käydä maistiaisilla. Eilen sain kotiin viemisiksi 10 omenapullaa, mutta en syönyt yhtään:) En edes maistanut, joten tiukka ote pitää. Mutta hyviä oli, poika arveli (söi 4), saisikohan niitä vielä lisää, jos kävis kysymässä... Jos sorrun niin siihen tääkin dieetti sitten päättyy, on se niin monta kertaa nähty, että uskottava on.

Kyllähän tää välillä vaikeeta on, varsinkin kun saa syödä sitten kun joutaa, ei silloin kun on nälkä tai muuten pitäisi. Kotona on reilun vuoden ikäinen poika, pari koululaista löytyy lisäksi. Jokainen lapsi on tuonut hieman kiloja tullessaan, eikä kaikista ole koskaan päässyt sen koommin eroon. Painoin n. 60 kun aloin odottaa esikoista, joten siihen on matkaa vielä pitkälti.

Vierailija
19/31 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän kirjottelu jäänyt, ja niin jäi sen elokuun eka viikon jälkeen laihdutskin....lähdin kaverin kanssa baariin 5. laihdutuspäivänä, ja siitä seurasi viikon " jatkan sitten huomenna" -syöpöttely....Ja viime viikonloppuna oli kahdet rippijuhlat...

Painoja tai muuta en siis nyt ilmoittele, mutta maanantaina palasin taas ruotuun, ja pisteitä on laskettu kovasti. Niin, mulla siis tällaiset lähtökohdat:

Aloituspaino: 72 kg

Eka tavoite: alle 70 kg elokuun loppuun (joopa, kun puoli kuuta herkuteltu...)

Lopullinen tavoite: 65 kg jouluun mennessä, ja pysyä siinä suunnilleen pysyvästi

Taustaa: 31v kahden lapsen äiti (3,5v ja 1,5v), asutaan rivarissa ja uusi valmistuu loppusyksystä. Oon aina ollu ns. helposti lihovaa tyyppiä, vilkaisu kakkuun päin ja kilo rapsahti lisää...Ekan lapsen jälkeen kiloja oli vaikea tiputtaa, pisteitä laskemalla sitten jotain tapahtui. Tokan jälkeen kilot vaan lähti, ja olin viime kesänä 66kg. Noloa, kun kilot on tullu talven aikaan takasi....Alkaa jo olla masun taputtelijoita. Viikonloppuna sukulaistäti taputteli, että no jokos kolmatta ootellaan...Tokasin, että ei todellakaan, hän käsitti että kyse on lapsettomuusongelmasta (meillä ollut sitä ja olen tästä puhunutkin hänen kanssaan) ja alkoi sitten lohdutella...no, mä siihen, että ei kun me ei todellakaan haluta enempää lapsia, mä vaan oon lihonu...että kiva tilanne...

Joo, ja mulla ei todellakaan toimi mikään pienennän ruoka-annoksia tms. vaan ainoa, millä oon saanut vuosien mittaan tuloksia, on pointsit. On kirjattava mitä syö ja laskettava mitä saa syödä päivän mittaan. Muu ei auta! Eli nyt sitten lasketaan pisteitä, ja lisätään liikuntaa. Aikaa siihen ei tunnu kauheesti löytyvän, kun olen päivät kotona lasten kanssa ja iltasin ja viikonloppusin teen jonkun verran töitä. Mutta nyt esikoinen aloitti kerhon uuden kodin lähellä (ettei tarvi vaihtaa kerhoa, kavereita ym. samalla kun kotikin vaihtuu) ja vien häntä kaksi kertaa viikossa kävellen sinne. On kumma, jos ei ala missään näkyä, kun kävelen 8km päivässä tuplarattaita työntäen 2 kertaa viikossa....

No juu, tsemppiä kaikille urakkaan! Eiköhän me yhdessä onnistuta! Niin, joo, ja onko teillä hyviä vinkkejä makean tai suolaisen herkun himoon? Laitetaanko pinoon?

Oma vinkki: Lasiin puolet rasvatonta maitoa, puolet sokeritonta mehukeittoa. Nam! Ihan kuin pirtelöä, maistuu myös lapsille! =)

Kölli

Vierailija
20/31 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kölli Hienoa, että olit palannut ruotuun. Fakta on kuitenkin, että kaikki repsahtelee välillä, mutta sieltä pitää vaan jaksaa palata takaisin, niin ei se vahinkokaan kovin suureksi sillloin pääse.

Mulla ei juurikaan ole suolaisen himoa, mutta makeaan sitäkin enemmän. Mä seuraan tässä asiassa Mattia, siis Vanhasta ja juon light cokista ja pepsimaxia. Niillä talttuu tuo makeanhimo, eivätkä lihota. Tietysti muuten eivät välttämättä ole hyväksi..Myöskin sokerittomat kurkkupastillit auttavat. Ja jos meinaan sortua, niin yritän ajatella kuinka ikävä fiilis tulee jälkikäteen. Näin täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän