Fiksut naiset haksahtaa narsisteihin- miksi?
Kommentit (12)
Kaiken lisäksi tämä narsku on ihonalaiseni. Ei hyvä, ei... :(
Ja jos valitseekin, niin voisi ottaa narsistin helpostikin (vaikuttaa tyypiltä joka menestyy elämässä). Aika monet kiinnittää kuitenkin huomiota ns. menestymiseen elämässä enemmän kuin tasapainoisuuden etsintään.
Luulen, että narsistin kumppanilla on jotain mennyt itsellään pieleen, kun tyytyy sellaiseen suhteeseen, jossa antaminen ja saaminen ei ole tasapainossa.
Tunnustan, mutta pääsin siitä koukusta hieman haavautuneena irti.
Aika arpeuttaa.
Alkuperäiseen kysymykseen vastaisin, että omalla kohdallani haksahdin miehen täydellisyyttä hipovaan olomuotoon. Olin mielestäni kovin onnekas, kun löysin sellaisen kullanjyvän, odotukset ihannemiehestäni ovat aina olleet korkealla.
Kun narsismin ensimerkit tulevat esille, sitä ei edes tajua. Sitä on vaan tyytyväinen, kun kerrankin on "tasavertainen" mies, joka osaa sanoa asiat suoraan, eikä vaan aina kantaa kuuta ja tähtiä taivaalta. Ennenkuin huomaa, sitä onkin jo koukussa.
Sittenhän siinä aikansa pyristelee, kuuntelee vittuilua milloin mistäkin täysin mitättömästä asiasta aina siihen asti, ettei viitsi aamulla lähteä ulos, kun on täysi nolla, eikä kelpaa ihmisten ilmoille. Mitään ei osaa tehdä, ja kaikki valinnat ovat vääriä. Tässä vaiheessa mies seisoo jo melko korkealla jalustalla.
Sitten tulee hyvä ystävä, jolle on pakko hiukan avautua ja kysyä, olenko oikeasti näin nolla? Siitä eteenpäin itsetunto taas kohoaa ja koukusta pyristely on aiheuttanut vuotavan haavan, jonka ansiosta voi uiskennella vapauteen.
Sitten on vielä selvittävä miehen välillä kaipaavista, rakastavista, itsetuhoisista viesteistä ja puheluista, sekä toistuvasta haukkumisesta.
Kun siitä selviää (parhaiten vaihtamalla numeroa tai jättämällä vastaamatta mihinkään puheluun tai viestiin), voi onnitella itseään. Välietappi saavutettu ja uusiin koitoksiin entistä viisaampana.
niitä fiksuja miehiä ei tule joka kulman takaa vastaan:) On luultavasti todennäköisempää saada puolisokseen narsisti kuin joku fiksu mies.
Se oli se kokemattomuus. Hälytyskellot soivat, liian hyvää ollakseen totta, mutta en kuunnellut niitä vaan annoin mennä, koska olin onnellinen.
Yleensä kun jos mies vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta näin onkin.
Tällä miehellä on tapana iskeä naisia joilla on takana vain vähän suhteita ja ei oikeastaan sitä vakaavaa suhdettu ollut ollenkaan ja olen huomannut, että juuri ne hyvin koulutetut fiksut tytöt ovat hyviä uhreja hänelle. Kilttejä ja kokemattomia ja jos vielä jokin isompi kriisi ollut elämässä, niin sen parempi uhri.
En muuteen kadu suhdettani tähän mieheen. Olin onnellinen niin pitkään kun en tuntenut häntä tarpeeksi hyvin. Eroon hänestä oli vaikea päästä, mutta onneksi hän itse mokasi ja ei ollut enää muuta vaihtoehtoa. Tästä suhteesta oseurasi kuitenkin paljon hyvääkin ja opin paljon.
Enää en kyllä luota kehenkään ja olen liiankin varuillaan uusien ihmisten suhteen. Jotenkin sitä ei halua enää itseään satuttaa.
Asia erikseen, miten narsismi loppujen lopuksi määritellään...
Ja kun naisella on fiksu isä, hän arvostaa älykkyyttä myös kumppanissaan.
Narsisti voi olla älykäs ja menestyvä, mutta myös tavis, jonka lapsuudessa äidillä on ollut vahva merkitys ja isä kenties hylännyt.
Fiksukin nainen voi tuntea vetoa reppanoihin, mikäli hänen miespuolinen kasvattajansa on ollut esim. alkoholisti.
fiksut miehet (10 prosenttia) on viety pois alta jo aikaisin - nopeat syövät hitaat
30 prosenttia miehistä on alkoholisteja
20 prosenttiä miehistä on narkomaaneja
10 prosenttia miehistä on sekä alkoholisteja, että narkomaaneja
10 prosenttiä miehistä on hyvännäköisiä ja rikkaita joille ei kelpaa kumppaniksi kuin Paris Hilton
10 prosenttia miehistä on väkivaltaisia (tähän luokkaan kuuluvat siis pelkästään väkivaltaiset joihin ei lueta keinotekoisten aineiden tuomaa väkivaltaisuutta)
10 prosenttia miehistä on narsisteja.
Laskepa siitä sitten, että millä todennäköisyydellä fiksu nainen saa itselleen fiksun miehen jos fiksuja naisia on n. 50 prosenttia :D
Ei ainakaan itse pidä itseään reppanana. Alkoholistikaan narsisti tuskin on, koska hän haluaa hallita itsensä tilanteessa kuin tilanteessa ja elää yleensä roolia. Humalassa saattaisi se oikea minä paljastua. Sitäpaitsi alkoholistithan on luusereita.
fiksut miehet (10 prosenttia) on viety pois alta jo aikaisin - nopeat syövät hitaat
30 prosenttia miehistä on alkoholisteja
20 prosenttiä miehistä on narkomaaneja
10 prosenttia miehistä on sekä alkoholisteja, että narkomaaneja
10 prosenttiä miehistä on hyvännäköisiä ja rikkaita joille ei kelpaa kumppaniksi kuin Paris Hilton
10 prosenttia miehistä on väkivaltaisia (tähän luokkaan kuuluvat siis pelkästään väkivaltaiset joihin ei lueta keinotekoisten aineiden tuomaa väkivaltaisuutta)
10 prosenttia miehistä on narsisteja.Laskepa siitä sitten, että millä todennäköisyydellä fiksu nainen saa itselleen fiksun miehen jos fiksuja naisia on n. 50 prosenttia :D
Kuka uskaltaa tunnustaa jääneensä narsistin koukkuun?
T. ap