Miten "kaveri" kehtaa?
Me ei olla nähty yli kahteen vuoteen, välimatkaa on 30 kilsaa. Syy miksi ei olla nähty on se että, kaveria ei ilmeisesti kiinnosta. Ei koskaan pyydä käymään tms. Mä olen pyytänyt häntä meille, olen ollut valmis hakemaan ja viemään takaisin, mutta aina on jotain estettä kaverilla.
Nyt mua on ruvennut nyppimään kun on aina kuitenkin rahaa lainailemassa. Melkein viikottain tulee soitto ja se koskee aina sitä samaa, onko sulla rahaa lainata?
Onko tää hyväksikäyttöä?
Kommentit (10)
Kun soittaa lainatakseen rahaa, sanot ettei nyt ole mistä lainata. Seuraavalla kerralla sama homma ja sitä seuraavalla jne. Muutaman soiton jälkeen huomaat että yhteydenpito loppuu välillänne kokonaan koska hyväksykäyttäjä huomaa ettet ole enää mikään laina-automaatti.
Kato mitä tapahtuu, loppuuko yhteydenpito kokonaan?
Vai on pystyssä sulle kovastikin?
Ihan kovin lämpöiselta ja molemminpuoliselta ei tuollainen ystävyys kuullosta. Oletpa kauan jaksanut.
Tosin laina-ajat saattaa olla välillä pitkät ja summa kertynyt isoksi, kun vähän väliä lainaa rahaa. Mutta maksaa kyllä takaisin.
Mä olen itsekin välillä ihmetellyt pinnaani, nyt vaan rupeaa tuntumaan että se on lopussa. Eilen vasta tajusin että on mennyt jo 2 vuotta, eikä olla nähty ollenkaan sinä aikana.
No, onneksi on niitä hyviä kunnon ystäviäkin.
siis kahteen vuoteen ette ole nähneet mutta soittaa joka viikko rahaa? Miten sitten hoidat tilanteen? Laitat sen tilille rahan? Miten usein siirrät viikkorahaa? Onko kaverisi niin syrjäytynyt ettei lähde ihmisten ilmoille? Tiedätkö oikeasti mitä hänelle kuuluu? Jos ystäväsi onkin todellakin vaikeuksissa, häpeää itseään, keksii sen vuoksi tekosyitä?
Arvailin vain ennenkuin heitän ensimmäisen kiven...
Kaithan sun järkes jotain tähän sanoo....??
Ei sinun ole mikään pakko lainata ap
- pikavippejä saa r-kioskiltaKIN.
Kaljaa kyllä ottaa mun mielestä vähän liikaa, mutta ei ole syrjäytynyt. Käy töissä, ulosotto vie osan sen tilistä ja sen mieheltä myös, sen enempää en tiedä heidän vaikeuksistaan.
Ollaan tunnettu yläasteelta saakka ja ennen oltiin paljon tekemisissä, nähtiin jne.
Ollaan tunnettu yläasteelta saakka ja ennen oltiin paljon tekemisissä, nähtiin jne.
Aloitte seurustelemaan. Toisella teistä meneekin paremmin, onko ystäväsi katkeroitunut - sinulla näyttäisi menevän hyvin, rahaakin riittää lainattavaksi. Olisiko yllätys, jos hän olisi kateellinen sinulle?
suorat sanat jo aikoja sitten.