Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIkä on hyvää palvelua terveysasemalla?

Vierailija
14.08.2007 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä lääkäri ylimielisesti tiuskaise että hän ei sano tuohon mitään kun en ole varannut aikaa kuin tälle yhdelle lapselle ja vaivalle. Kyse oli rohtuneista huulista joten luulisi että lääkärinkoulutuksella oleva ihminen olisi voinut jotain sanoa tai ehdottaa ihan yleisen kokemuksensa perusteella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme