Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivähoidon aloitus, kotona illat yhtä huutoa?

Vierailija
14.08.2007 |

Onko muilla tällaista kokemusta ja ennen kaikkea miten saisi lapset tyyntymään vai auttaako vain aika?



Ovat 1- ja 2-vuotiaat ja toista viikkoa nyt hoidossa. Jäävät itkien, mutta nopeasti rauhoittuvat, kun lähden. Hoidossa käyttäytyvät hyvin, mutta kotona ei mikään miellytä, huutavat vain kuorossa.



Jotain tän tapaista osasin kyllä odottaa, mutta et kiukuttelevat koko ajan...



Helppivä!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se helpottaa. Todellisen tilanteen kanssa tuolla lausahduksella ei sitten taas ole mitään tekoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi