Lue keskustelun säännöt.
Päivähoidon aloitus, kotona illat yhtä huutoa?
14.08.2007 |
Onko muilla tällaista kokemusta ja ennen kaikkea miten saisi lapset tyyntymään vai auttaako vain aika?
Ovat 1- ja 2-vuotiaat ja toista viikkoa nyt hoidossa. Jäävät itkien, mutta nopeasti rauhoittuvat, kun lähden. Hoidossa käyttäytyvät hyvin, mutta kotona ei mikään miellytä, huutavat vain kuorossa.
Jotain tän tapaista osasin kyllä odottaa, mutta et kiukuttelevat koko ajan...
Helppivä!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että se helpottaa. Todellisen tilanteen kanssa tuolla lausahduksella ei sitten taas ole mitään tekoa.