Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS elokuussa, onko muita??

14.08.2007 |

Eli meillä ihan eka PAS, tuoresiirrosta kemiallinen raskaus joka ei siis tietenkään jatkunut. Luonnolliseen kiertoon tehdään, eka ultra on ensi viikolla.=)

Onkos muita samoissa hommissa??

Kommentit (182)

Vierailija
161/182 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli enemmän verenväristä paperiin kuin ruskeaa ja alavatsaa vihloo ilkeästi..Niin se taitaa olla ettei meidän pieni rakas jaksa olla äidin masussa:(*itkettää'

Surullinen HH

Vierailija
162/182 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HH: Kyllä se teidänkin kaveri siellä sinnittelee! Tiedän ettei oikein mikään lohduta. Meidän lääkäri tuumasi, että noi vuodot on tosi yleisiä. Soita huomenna ultraan aika. Rauhoittaa mieltä kun näkee edes sen pisteen siellä.

Halauksia ja Voimia teille. Yritä kestää. Ei tässä muu auta. Tästä alkuraskaudesta kun selviää, niin kaikki sen jälkeen (jopa synnytys) on kun vettä vaan.

Noora

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/182 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin hassu päivä, kun kukaan ei ole käynyt kuulumisiansa kertomassa. Niin, että täällä olis vähän ikävä teittiä Kaverit...

Vuoto on enää vaaleanruskeaa ja pahoinvointi on vähän pahentunut tänään. Niitä " verenvuodonestolääkkeitä" otan huomiseen ja sitten aina tarvittaessa. Poru on kurkussa koko ajan. Jos näitä tunteenpurkauksia on uskominen, niin raskaana ollaan yhä!

Kaikkea hyvää! Käykäähän kertomassa mitä päiväänne kuuluu!

Noora 5+1

Vierailija
164/182 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollan itkeskelty koko päivän:( Eilen vuotoa tuli enemmän, sellaista tummaa ja kävin ultrassa, mitään ei vielä näkynyt, munajohtimissakaan ei mitään. Katsoi vatsalaukun ei ole vuotoa mennyt sinnekään.Kohdunlimakalvo viittaa alkuraskauteen oli niin paksu mutta siinäpä se. Mietinkin, että missä lie alkio kun NOORALLAHAN näkyi jo 4+jotain alkio..?

Lääkäri sanoi, että jos alkaa kunnon vuoto/kivut niin naikkarille päivystykseen jos ei niin ultraa odotellaan sitten 25pvään saakka.

Tiedän, että tämä on joko tuulimuna tai keskenmeno..Tälläistä se elämä on...Ei voi mitään. Oikeasti en olisi tarvinnut niitä kahta viivaa siihen testiin kun tämä näin meni.

Luovuttanut olo ja toivon, että tulee itsekseen pois etten tarvitse mennä kaavintaan.

Sain tämän ja huomisen sairaslomaa. Maanantaina yritän mennä töihin.

Uutta hoitoa en ede uskalla ajatella. Tällähetkellä tunne, että nämä hoidot saa nyt jäädä tähän mutta toki mieli voi muuttua

NOORA - Tsemppiä sinne. Kyllä te vauva kotiin saatte:)

Surullinen HH

Vierailija
165/182 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Missä kävit ultrassa? Voisiko olla ultralaitteesta kiinni? Ei mullakaan ole näkynyt sikiötä varmaksi, mutta sikiöpussi ja ruskuaispussi on. Ihme, että sun pitäisi noin pitkälle jaksaa odottaa! Kyllä sen ens viikollakin pitäisi jo näkyä. Miten oireet?

Voi kamala mitä joudut käymään läpi. Olen odottanut niin kuulumisiasi, mutta en odottanut ihan tällaisia... Ymmärrän, että usko on kovilla, mutta josko se ihme vielä tapahtuisi. Jos jaksat, niin käy kertomassa voinnistasi. Ota lisää sairaslomaa, jos tarvit. Minusta ei ainaskaan töihin olisi!

Kaikkea hyvää. Olet tärkeä.

Noora

Vierailija
166/182 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä päivääsi kuuluu? Onko tilanne mennyt mihin suuntaan?

Toivottavasti asit kääntyvät vielä parempaan,

Noora

Vierailija
167/182 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana olet , kun jaksat musta huolehtia.

Tänään ei vuotoa ole vähän vain ruskeaa kun pyyhkii...En oikein osaa mitään sanoa muutakuin odottaa....

Mäkin ihmettelin, sitä kun mitään ei ultrassa näkynyt mutta lääkäri sanoi ennen ultraa pari kertaa,että älä pelästy jos mitään ei näy...joten ehkä se näkyy myöhemmin tai sitten ei...

Mihinkään ei koske tosin vähän alaselkään. Heräsin tänään klo 8.30 ja menin jo takaisin nukkumaan klo 11 ja juuri heräsin . Olen suunnattoman väsynyt koko ajan se johtuu tästä stressistä, kun nukkuu ei tarvitse ajatella.

HH

Vierailija
168/182 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi, että sua väsyttää koko ajan on kyllä hyvä merkki! Ja se, että lääkäri oli sanonut jo etukäteen, ettei näy välttis. Jospa se on siitä laitteesta kiinni. Kattoko se sisäkautta vai mahan päältä? Mulla on ultrattu sisäkautta. Tänään toi juttu kuulostaa jo paljon valoisammalta. Nyt sitten vaan odotellaan ja puolentoistaviikon kuluttua tapaan sinut toukokuisissa, vai mitä!

Voimia ja käythän taas kertoilemassa vointejasi. Ramppaan täällä kurkkimassa...

Noora

Vierailija
169/182 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tää valoisammalta kuulosta. Tänään oli vuodosta hyvä päivä , ei mitään paitsi nyt illalla alaselkää särkee ja pari kunnon vihlaisua alavatsalla ja kas, paperiin tuli punaruskeaa..Just joo..

Alkaisi sitten helv****kunnolla vuoto Mä tulen oikeasti HULLUKSI tän kanssa.

En todellakaan koe olevani onnellinen, olisi ollut parempi kun ne kaksi viivaa ei olisi ikinä tullutkaan siihen testiin kun tää tälläistä on.

Odotan joka sekunttia sitä kunnon vuotoa, en nuku kun herään ja kokeilen onko alushousut märät, suutun joka asiasta miehelle ja duunissa huudan kaikille.

Äsken kun laitoin pyykkiä niin pyykinkuivausteline meni rikki ja mä kilahdin..Heitin kaikki pyykit pitkin vessan lattiaa ja vain HUUSIN Mies vallan pelästy:) ja oli vain hiljaa olohuoneessa..Tulin vessasta ja sanoin, että pitää ostaa uusi teline ja vastaus..Kyllä heti kulta huomenna:)

Mitens sä Noora voit? Kaikki kunnossa masuasukillla?

HH (raskaus viikkoja en viitsi edes enää laittaa perään)

Vierailija
170/182 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että pelottaa ja vihastuttaa tosissaan. Toi vuoto on niin hermoja repivää! Mutta noi tunteenpurkaukset sopii kyllä alkuraskauteenkin. Toivon todella, että kaikesta tuosta saat nyytin palkaksi! Eihän tässä enää ole kuin viikko ultraan...

Hertasta mulla kramppaili, tuli runsasta vuotoa, hyytymiä useita viikkoja. Justiin tuolla lailla, että tiesi aina etukäteen, että kohta vuotaa. Se tuntuu silloin jotenkin erilaiselta mahassa.

Mulla se lääkitys on toiminut ainakin toistaiseksi ja toissapäivästä lähtien ei ole tullut edes ruskeaa. Kyllä muakin pelottaa koko ajan, että mitä masussa tapahtuu. Oksettaa kumminkin sen verran, että toiveita on...

Nyt rukoillaan ihmettä ja toivotaan, että raivokohtaukset johtuvatkin pienestä pavusta! Voimia ja voaloa päiviisi. Oletko kertonut töissä syyn käytöksellesi vai joudutko kärvistelemään itseksesi?

Kuulumisiasi odotellen,

Noora 5+5

Vierailija
171/182 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen vihdoin minäkin koneelle...

Olen niin pahoillani vuodostasi HH!!! En voi edes kuvitella miltä sinusta tuntuu...=( Ja uskon, että odottavan aika on pitkä... Mutta minunkin tutuillani on alkuraskauteen kuulunut voimakkaitakin vuotoja, joten kyllä toivoa vielä on!

Hyvä, että sinulla Noora on vuoto loppunut!=)

Minun kuukautiset alkoi tuhruvuodolla lauantaina ja nyt mennään jo kp 3... Ei tarvinnut testata edes uudestaan. Soittaa huomenna verikokeen tuloksen sairaalasta ja sitten varmaan kohti uutta hoitoa. Tosin ei voisi tällä hetkellä vähempää kiinnostaa uusi IVF.

Mutta tsemppiä teille molemmille ja voimia tulevaan.=) Kiitos piinistely seurasta!

babykeiju

Vierailija
172/182 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babykeilu: Olen todella pahoillani! Ajattelin tosissaan, että viivat siitä kirkastuu. Voimia teille. Toivottavasti pian tärppää.

Kaikkea hyvää ja toivottavasti pian saan lukea mukavia uutisia teistä!

Noora

Vierailija
173/182 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis HH:

Mitä kuuluu? Toivottavasti vuoto on loppunut ja muut oireet vahvistuneet. Kokeile jaksaa. Enää ei ole montaa päivää. Mun ultra on maanantaina. Eilen uskallettiin pitkästä aikaa isännän kanssa vähän lämmitellä ja heti tuli taas vähän vuotoa. Eli selibaatti päälle taas. Mahaankin sattuu vähän, toivottavasti kasvukipuja.

Tsemppiä ja käyhän taas kertmassa kuukumisiasi.

Hengessä mukana,

Noora 5+6 ... sulla jo seitsemäs viikko alussa!

Vierailija
174/182 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit? Mitä sinne kuuluu?

Odotan kuulumisiasi!

Noora

Vierailija
175/182 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...huomiseen ultraan. Kunpa jaksaisit käydä kertomassa kuulumisianne. Olen hengessä mukana ja toivon parasta mahdollista päivää teille huomiselle!

Voimia,

Noora

Vierailija
176/182 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule vauvaa meille. Kohdunulkoinen.

Nyt odotan hcg arvoja jotka otettiin tänään ja jos nousussa niin Naistenklinikalle päivystykseen joko solumyrkkyllä tai leikkauksella..

Onnea sinulle odotukseen minä poistun nyt näiltä palsoilta nuolemaan haavojani

Surullinen HH

Vierailija
177/182 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso rutistus sinulle! En osaa edes kuvitella miten pahalta sinusta tuntuu. Varmasti kuitenkin vielä paljon pahemmalta kuin se negan testaaminen.

Olen täällä vielä käynyt taustalta seurailemassa sinun ja Nooran kuulumisia. Meillä ehkä yritetään seuraavan kerran marraskuussa ja toivottavasti jouluun mennessä on sitten viimeisetkin alkiot siirretty ja on lopullisesti selvillä minkä kokoiseksi meidän perheemme on tarkoitettu. Tai siis..., eihän sitä koskaan tiedä ennen kuin lapsi on oikeasti sylissä.

Voimia ja jaksamista sinulle toivotellen,

Mittumaari

Vierailija
178/182 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, rutistuksesta. Pyörin täällä koneella enkä osaa muuta tehdä.

Pahalta tuntuu, kyllä. Nyt toivon etten KOSKAAN olisi saanut niitä kahta viivaa testiin.

Menetin täysin uskoni noihin hcg testauksiinkin kun alkuarvo oli todella hyvä ja viime viikkoinen oli jo 10000..just joo..Tokihan ne nousee kun se on jossain muualla kuin kohdussa meidän pieni:(mutta niihin ei todellakaan ole luottamista.

En ole kertaakaan itkenyt, itku ei vain tule. Olen vain ja mietin, hiljaa en puhu miehelle..

Ultrassa mies alkoi itkemään, minä en.

Mies sanoikin että miten sä olet noin vahva. En tiedä..ehkä mä tän aavistelin ja olen jo itkenyt viimeiset 2viikkoa.

Sanoin lääkärillekin että mä aavistin tän ja lääkäri sanoi, että useimmiten nainen vaistoaa jos jokin on vialla.Niinpä..

Nyt kuulostelen itseäni koskeeko jonekin ja juu,kyllä koskaa oikealle puolelle vatsaan, sellaisia pistoksia. Seuraan nyt vähän aikaa ja sitten lähden Naikkarille jos en pysty olemaan kotona.

Haluan vain että tämä on ohi.

Hcg tulokset varmaankin saan huomenna aamulla niistä sitten viimeistään tiedetään miten jatketaan..mutta mun tsäkällä ne on kohonneet ja leikkaukseenhan tässä varmaan mennään.

Aivan sama. Antaa kaiken paskan tulla samalla kertaa. Elämäähän tää vain on ja kun on tarkoitettu ettei meille lapsia tule niin.....ollaan sitten kahdestaan.

HH

Vierailija
179/182 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Älä itke maammoseni

sure kaunis kantajani

vaikka lensi lapsosesi

kohti taivasta kavahti

tuonne pilvien pihoille

asunnoille aurinkoisen

luokse kaunoisen Jumalan

Sieltä kaunis kantajani

suojelen sukuasi

ja vaaroilta varjelen"

ote mukaellen Tellu Turkan Enkelit-laulusta

Toivoin viimeiseen asti, että kaikki kääntyy vielä hyväksi. Toivon, että kunhan olette selvinneet tästä rytäkästä, niin vielä jonain päivänä Ihme tapahtuu ja saatte kauan kaipaamanne vauvan. Kaikkea hyvää teille molemmille. Ikävä tulee.

Itkien,

Noora

Vierailija
180/182 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö olet enää linjoilla? Jos jaksat, niin kertoisitko kuinka veritestissä ja siinä sitten kävi? Toivottavasti asiat sujuivat nopeasti ja kivuttomasti.

Voimia elämäänne ja ihania ihmeitä tulevaisuuteen,

Noora