Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS elokuussa, onko muita??

14.08.2007 |

Eli meillä ihan eka PAS, tuoresiirrosta kemiallinen raskaus joka ei siis tietenkään jatkunut. Luonnolliseen kiertoon tehdään, eka ultra on ensi viikolla.=)

Onkos muita samoissa hommissa??

Kommentit (182)

Vierailija
141/182 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babykeiju:

Oletko käynyt nyt katsomassa sitä testiä? Mullakin näytti ekoina päivinä vasta kaappiin kurkistettuna! Ethän hukannut sitä? Painuin negan jälkeen parina ekana aamuna vielä petiin ja kun heräsin, niin plussa oli ilmestynyt. Nuo herkät on vähän hitaanlaisia. Niissähän sanotaan, että pitää lukea viiden minuutin sisällä, mutta ei se raskaushormooni mistään muuhaltakaan niihin pomppaa!

Ja vaikka oliskin nega, niin tosiaan ystäväni sai negan pp 11 ja vahvasti raskaana. Älä vielä luovuta!

Miten HH:n aamu sujuu...

Noora 4+6

Vierailija
142/182 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

babykeiju: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon olihan se vasta pp9 kun testin teit. Usko tuota Nooraa kun hää kanssa testailee miten sattuu:)) Minä odotin kiltisti testipäivään:)

Niin olihan se plussa vahva eikä vuotoa vielä ole mutta kylläkin nää lääkkeet pitää vuodon kiltisti poissa...ainakin nega hoidossa on pitänyt ja vasta kun olen lääkkeet lopettanut niin vuoto on alkanut 2 päivän päästä.

Täällä heräsin jo klo 7 ja päivystän puhelinta..Hermot täysin riekaleina..Toivottavasti soittavat ennenkuin lähden iltavuoroon eli klo 11....

*odottaa*odottaa*odottaa*odottaa*

HH 4+7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/182 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

inkalle että viitearvo oli noinkin korkea kun eilen oli jo pp18 eli sun viite oli silloin erittäin hyvä . Älä hätäile ystävä kallis ja anteeksi jos hermostutin sut.

HH

Vierailija
144/182 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin piristää sua. Tuo 4+7 on sama kuin 5 eli olet jo kuudennella viikolla! Se on huima saavutus se. Mulla sama tilanne heti huomenna! Aina kun viikko vaihtuu niin lasketaan noin! Eikö olekin hienoa?

Noora

Vierailija
145/182 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai,se menee niin:) Enhän mie mistään mitään vielä tiedä:)

Täällä edelleen odotellaan..Ei ne perk****soita sieltä ikuna..Maha sekaisin, pää pyörii Miten mä nyt tästä töihin pystyn lähteä ajamaan? Ajan vielä kolarin kun olen aivan muissa maailmoissa...

Miksei se jo soi?????

HH 5+0(OHO:)

Vierailija
146/182 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pikaisesti ON - eli nyt sain sitten vihdoinkin soitin ja arvo oli 931 ! eli todella hyvä kuulmma:) helpotus...Nyt vain odotellaan ultraa joka on 25.9...

Helpottonut HH 5+0

Vierailija
147/182 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääköhän sun vaihtaa nimimerkkiä? Vähän pahasti siltä vaikuttaa! Ootappa, siirrettiinkö sulle yksi vai kaksi vauvelia? Eikös noilla luvuilla vois olla vaikka kaksikin... Koko päivän olen rampannut täällä kuulumisiasi odotellen. Onneksi oli noin hyviä uutisia!

Nyt vaan yritetään kärvistellä sinne ultraan asti.

Noora 4+6

Vierailija
148/182 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida ei olla haikara hukassa ei:)

Yksi siirrettiin joten uskoisin, että yksi siellä on. Viitearvot oli 500->jonnekin tuhanteen tai yli jotenkin en usko, että siellä kahta on tai jos ei sitten se yksi alkio ole jakautunut kahteen..tuskin.

Niinpä nyt pitää sitten odotella sinne ultraa..kaksi pitkää viikkoa...

HH 5+0

Vierailija
149/182 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän lähti käsistä toi viesti...

HH.: sori, et hermostuttanut, mut kun tää on tämmöistä, hermoilee kaikista ja tosiaan kaikista turhistakin. Mutta hyvä kun täsmensit tota. Onnea siis sinulle, tosi hyvät arvot. Nyt ei auta kuin odotella, niinkuin minunkin, pari viikkoa on vielä ultraan...

Inka 5+4

Vierailija
150/182 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot arvot HH:lla, tukevasti raskaana!!=)

Juu, en katsonut testiä uudelleen, kun noita roskishaamuja on kummasteltu ennenkin... katsoinkohan kymmenen minuutin kuluttua viimeisen kerran ja sitten laitoin roskiin. Ja roskat on viety!!;D

Jos rehellisiä ollaan niin siinä viivan paikalla oli silloin jotain, mutta ihan tosi tosi heikosti. Parempi kun noita ei edes laske... teen testin varmaan vasta just ennen reissuun lähtöä tai sitten vasta siellä.

Mutta selkäsärky jyllää aika vahvana, joten menkkoja odotellessa. Onko teillä muilla selkäsärkyä raskausoireena/menkkaoireena? Minulla särkee joskus ennen menkkoja selkää, mutta ei ollenkaan aina. Ja viime hoitokierrolla kun tuli se kemiallinen, niin silloin oli kanssa aika kovaa selkäkipua, mutta en tiedä mistä se sitten johtui...

Ja päätä on koskenut nyt kolme päivää, aika epänormaalia minulle.

Tissit ei ole kipeät, mutta liiveissä tuntuu olevan enemmän täytettä, kuten inka hyvin asian ilmaisit! Mahassa ei tunnu miltään...

Näillä huomiseen...

Vierailija
151/182 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tuntia sitten alkoi taas vuotamaan. Mieheni on siellä Helsingissä ja jouduin heti vuodon huomattuani nukuttamaan kaikki kolme mukulaa. Meillä on remontti eli nukutin ne piharakennukseen. Meni 2.5 tuntia. Olen aivan hajalla. Vihaan sitä miestä kun kehtasi jättää mut yksin tänne. Sillä ei ole hajuakaan mitä joudun käymään läpi. Itken aivan hysteerisenä. Tämä vuoto on pahinta mitä tiedän. Melkein mistä vaan selviää, mutta tämä pelottaa niin kauheasti. Hertasta vuosi useita viikkoja. En kyllä jaksa jos tämä jatkuu. Kidutusta!

Yritän rauhoittua. Pitäis vissiin mennä pitkäkseen. Parempaa huomista toivoen,

Noora

Vierailija
152/182 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotoa taas vähempi. Tytöt heräs klo 6. Pikkuisen on kaikkensa antanut olo. Huh huh...

Babykeijullahan kuulostaa hyvältä! Kyllä tuosta vielä oikeatkin viivat tärähtää. Mullakin on sitä alaselkäkipua, mutta kun ei oikein tiedä onko se hyvä vai huono juttu. Tsemppiä viimeisiin piinapäiviin.

On kyllä ihanan monta plussaa annettu tähän ketjuun. Nyt kun vielä saadaan ne pidettyä!

Noora 5+0

Vierailija
153/182 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle roppakaupalla!!! Olisiko sinulla joku, jota pyytää apuun tai voitko laittaa lapsia esim. mummolaan? Mutta minä uskon vahvasti, että se on vaan harmitonta vuotoa, joka kyllä kohta loppuu. Ja kuten sanoit sinulla oli sitä myös edellisessä raskaudessa. Koitahan jaksaa... jooko?

ON: Testasin taas aamulla, kun en malttanut olla testaamatta... negaa se on. Ehkä puolen tunnin päästä ilmestyi toinen himmeän himmeä viiva, joka on enemmänkin sen viivan paikka. Joten niin se vaan on, ei ollu PAS meidän juttu. Nenä kohti IVF:ää. Tiedän, että on aikaista jne, mutta tolla herkällä olis pitäny tulla edes haamu............

Mukavaa viikonloppua etukäteen kaikille, lähden sinne Tanskaan ensi yönä. Tsemppiä Nooralle ja muillekkin!

Vierailija
154/182 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babykeiju tsempeistä. Yritän jaksaa. Pappa tulee kyllä tänään, mutta se remontti jatkuu yhä. Iskä palaa kyllä illalla ja sitten vedän lonkkaa aamuun asti.

Hei, ei siihen tule mitään viivaa jollei ole raskaana. Mullakin ne kaksi ekaa on semmoisia, että hyvä kun näkee. Mulla ei ole koskaan näyttänyt plussaa väärin. Ne herkät testit on jotenkin hitaanlaisia. Tuohan vaikuttaa hyvältä. Ainakin siellä on yritetty kiinnittyä! Eikö tuosta jo vähän voisi iloita...

Kaikkea hyvää,

Noora

Vierailija
155/182 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli limansekaista verta pyyhkiessä kerran ja nyt ruskeaa tuhrua..MitäMitäMitä?? Heti kun sain hcg arvon niin aloin vuotamaan...Just joo..Ei perkele...

Eilen vihlaisi pari kertaa oikealle puolelle alavatsaan ja sen jälkeen tuli tuo veri..Nyt ei koske mihinkään, vähän alaselkään mutta toi tuhru häiritsee hirveesti..

Noora - Voi, meitä:( on tää niin helvetillistä...

Pakokauhua kehittelevä HH 5+1 (ainakin hetken:(

Vierailija
156/182 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HH: On tämä niin väärin! Kuulemma näissä keinoalkuisissa raskauksissa vuodot on tosi yleisiä. Ei se paljon lohduta, mutta voihan vuoto vallan kuulua asiaan. Se on vaan niin stressaavaa. Yksityisellä, ainakin lapsettomuusklinikalla, ultraavat jo nyt. Minähän jo kävinkin...

Tsemppiä,

noora

Vierailija
157/182 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin klinikalle sieltä sanottiin , että alkuraskaudenvuodot on yleisiä monella tulee silloin vuotoa kun kuukautiset pitäisi alkaa ja mulla just eilen kp35 jolloin yleensä kk alkaa..tai sitten keskenmeno vuoto yrittää tulla läpi:( tosin sanoi, että kun mun hcg oli noin hyvä eilen mutta mistään ei voi tietää..Jos alkaa vuotamaan kunnolla niin sitten sinne meno ja uusi verikoe katsotana alkaako hcg laskemaan..ja jos ei vuoto lisäänny odotellaan sinne ultraan eli 25.9 saakka..Miten mä jaksan?

Nyt ei edes tuhruta mutta pelottaa koko ajan..Eihän tälläistä jaksa...

HH vielä ainakin 5+1

Vierailija
158/182 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkoi sitten se kunnon vuoto kramppien kanssa. Olen aivan puhki. Menen ultraan, mutta se tuntuu aivan turhalta. Toista kertaa ei kaikista keskenmenon oireista säikähdyksellä selviä. Saa nähdä uskallanko enää koskaan hoitoihin. Kuolen tähän.

Musta ei paljon HH:lle ole lohduttajaksi. Rukoilen, että vuotosi loppuivat. Lepää niin paljon kuin pystyt. Ei sillä kuulemma ole vaikutusta, mutta väkisellä syytän miestäni kun meni sinne työmatkalle. Hertasta kun vuosi, niin lepäsin koko ajan. Se ainakin säilyi masussa.

Voimia rukoillen,

Noora

Vierailija
159/182 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lääkäri otti mut vastaan jossakin ravossa, vaikka sen päivä oli täynnä. Odotin siinä aulassa, ja pidättelin itkua kun labrantäti meni ohi ja kysyi että jännittääkö. Aloin itkemään aivan hysteerisenä kaikkien pokerinaamaisten vuosien jälkeen. Hoitaja tuli halaamaan ja sitten vietiin jo viereiseen huoneeseen nessupaketin kanssa istuskelemaan. Odotin siinä sitä ultraa.

Se vauva on mahassa vieläkin. En voi uskoa tätä. Sain jotkut lääkkeet, että se vuoto tyrehtyisi. Kohtu näyttää hyvältä. Vuoto vain voi huuhtoa sen pikkualkoin pois kohdusta. Sama tilanne oli silloin Hertastakin. Rukoilen, että nämä lääkkeet lopettavat sen vuodon ja Sulo jatkaa masumatkaansa.

HH: Miten menee? Toivottavasti vuotosi on ja pysyy poissa!

Noora yhä ihmeen kaupalla 5+0

Vierailija
160/182 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hienoa:))bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd<----taputtaa:))sulla on siellä todellinen sitkeä sissi:))))

Täällä ei enään vuotoa ei edes tuhrua vaikka kuinka paperia katselen mutta pelottaa edelleen hirveesti ja en ole yhtään niin onnellinen kuin olin vielä eilen:( Pelottaaa...en osaa sanoa jotenkin on sellainen tunne ettei tässä hyvin käy..Älkääkä kysykö miksi/miten en osaa selittää vain se tunne sydänmessä..mutta ultraa odotellaan...

HH 5+1