Kaveri huijattiin isäksi
Voi itku!!
Kaveri tapaili vuosi sitten naista, joka teki sen alhaisimman tempun jonka miehelle ja lapselle voi tehdä. Hankkiutui salaa ja tietoisesti raskaaksi mieheltä.
Kaverini on juuri niitä ihmisiä joiden kanssa ei voi olla tulematta toimeen. Kiltti, mukava ja kaikin puolin hyvä tyyppi.
Terveisiä vain siulle, joka kävit tänään näyttämässä tähän kaikkeen viatonta lastasi dna-testien yhteydessä. Toivottavasti emme koskaan tapaa. Noin alhaista ihmistä ei voi edes sääliä.
Kommentit (71)
IHanko oikeasti täällä taas paapotaan miesparkoja tossa mittakaavassa? Jos mun omalle rakkaalle kävisi noin, niin ei ois enää oma eikä varsinkaan rakas.
JOo, paska nakki kävi, mutta mitäs läksi. Tartteeko panna jokaista Irma Epätoivoista ja vielä ilman kumia? Niin makaa kuin petaa, sellasita se on.
Miehet on vaan ylipäätään niin saatanan tyhmiä noissa ehkäisyasioissa, ei se ole yksi eikä kaksi miestä, jotka käy painamassa Viron tyttöjä ilman kortusa. IHan niilläkin alueilla, joista oikein varoitellaan HIV-epidemioista. Jos on tyhmä, niin sitten on. Ja itse seuraukset kärsii.
Vierailija:
Juuri näistä asioista ollaan paljon ystäväni kanssa keskusteltu asian tultua ilmi.Ihme kommentteja muutamalla. Mitäpä jos sama tapahtuisi veljelle, ystävälle tai vaikkapa sille omalle rakkaalle miehelle?
Ihan alkeellinen juttu jonka nykyään tietää jo ala-astelaisetkin.
väitti käyttävänsä ehkäisy, mutta olikin lopettanut sen mieheni tietämättä. Sitten hän tuli raskaaksi. Meni kuitenkin kesken jo viikolla 6 joten se siitä! Naisen jutuista mies sitten tajusi, ettei kyseessä ollut todellakaan mikään " vahinkoraskaus" . Se suhde loppui aika pian tämän jälkeen. Mies sanoi minulle, että hän kiittää Jumalaa siitä, ettei saanut lasta sen sekopää muijan kanssa!
Meidän kolme lasta on sitten saanut alkunsa ihan yhteisestä ymmärryksestä =) eikä ole edes tarvinnut yrittää huijata miestä lapsen tekoon!
Jannu jos haluaa varmistaa ehkäisyn niin vetää kumiukon päälle. Ja vielä varmempi on jos jättää naimatta.
tulleet raskaiksi, vaikka käyttivät säännöllisesti ehkäisypillereitä. Myös sellaista siis sattuu.
joku nainen lasta tyrkyttäen, oikeuksiaan vaatien ja kytäten, yrittäen tunkeutua perheenne ja sukunne elämään (joillakin sellainenkin on vielä tänä päivänä) niin olisko ihan ok?
Ottaa perheeseen ihminen jonka kanssa kukaan ei haluaisi olla tekemisissä? tai selvitellä perunkirjoja hänen kanssaan ja jakaa niitä perintöpiironkeja? Kas lapsen kautta nainen saa monta keinoa ihan lakikirjankin mukaan. ja sen kun haluaa välttää, on lapsenhyjkääjän leima otsassa. tai harrastuksena lastenvalvojat, käräjäoikeudet, sossut.
Lohdutuksen sana sille kaverillesi. Ei ole asiansa kanssa yksin. Kohtalotovereita löytyy. Kasvun paikka on, kannattaa tarkkaan miettiä mitä elämältään haluaa. Ja selvittää oikeutensa ja laittaa selkeät rajat samantien.
terv. 7
MUISTAKAA KÄYTTÄÄ KUMIA KUN AKKAANNE PANETTE JOS ETTE LASTA HALUA, MISSÄÄN MUUALLA EI VARMASTI NIIN PALJON VILJELLÄ TOISILLE " VAHINGON" MAHDOLLISUUTTA KUIN TÄÄLLÄ!
ÄLKÄÄKÄ USKOKO JOS VAIMONNE VÄITTÄÄ ETTÄ EHKÄISY ON KUNNOSSA!
ja aiheuttaa syntyessään katkeruutta on törkeää myös lasta kohtaan. Miks miehen pitäisi hyväsyä naisen valinta, ja suostua seurauksiin kun ei naiseltakaan sitä odoteta? Kummallista tasa-arvoa.
Ja edelleen; jos olet suhteessa, ihastunut, niin aika neuroottinen saat olla, että ehkäiset kolminkertaisesti raskauden. Hyvä alku suhteelle.. Mä ainakin loukkaantuisin jos seurustelukumppani ei luottaisi mun sanaan herkällä hetkellä.
Naiset on tässä asiassa yököttäviä kaksinaismoralisteja. Taitaa olla ainoa asia monille, missä on yhtään VALTAA tuo lapsen kautta kyykyttäminen. Sitähän ilmenee ihan avioliitoissakin.
Vierailija:
Naiset on tässä asiassa yököttäviä kaksinaismoralisteja. Taitaa olla ainoa asia monille, missä on yhtään VALTAA tuo lapsen kautta kyykyttäminen. Sitähän ilmenee ihan avioliitoissakin.
Vierailija:
Tuollainen huijaushan on maailman vanhinta perua. Edelleen miehet on 2000-luvulla yhtä tyhmiä. No siitä sakotetaan.
Kyllä mun lähipiirissa kaikki miehet on tunteellisia, ajattelevia vastuullisia ihmisiä. Jotka ymmärtävät että lapsen hankkiminen EI OLE sama asia kuin seksi, toisin kuin ennen. Ajat ovat muuttuneet, mutta naisen logiikka on näköjään jääny keskiajalle.
Ja se taitaa olla monelle miehelle yllätys.
Mun tuttavapiirini miehet kantavat erittäin hyvin vastuunsa lisääntymisestään, ja siksi tuollainen isäksi huijaaminen olisikin suuri loukkaus heitä kohtaan.
Tietenkin jos kännissä paljaaltaan vetelee niin on itse tehnyt myös tyhmästi- ja tilanne on hieman eri, mutta tuo ehkäisyhuijaus on todella törkeä.
Ilmeiseti teillä on ihan paskoja miehiä, kun olette noin kostonhimoisia miestä kohtaan
Vierailija:
TOlen NIIN samaa mieltä. Jospa miehet jo ottaisivat vastuun omasta lisääntymisestään eivätkä sysäisi sitä aina naiselle.
Siis miehet: AINA kun harrastatte seksiä naisen kanssa ilman lisääntymistarkoitusta, käyttäkää omasta, tarkoin suojellusta varastosta otettua kumia - tai mieluummin kahta. Ihan sama mitä mitä se nainen sanoo ehkäisystä. Miesten on korkea aika oppia, ettei kannata yrittääkään nauttia seksistä ainoastaan " viihdetarkoituksessa" ja ettei naiseen kannata luottaa intiimissäkään suhteessa... ... No ihan oikeasti toivon kivuiliampia sukupuolitauteja ja kaikkia muita mahdollisia vitsauksia tuollaisille petturiämmille - eipä siinä ainakaan lapsen parasta ajatella :-(
Mutta tuolla tavalla hankitusta lapsesta on väärin alkaa elatusmaksuja ruinaamaan. Laittais papereihin viivan isän kohdalle ja antais olla. Sai mitä halusi, millä keinoin halusi. Mutta antais sen miehen olla ja nauttisi yksin kybällä siitä mukulastaan. Maksaahan se kuntakin elatusapua.
Tiesi kyllä että lopetin ehkäisyn. Mutta nyt jälkeenpäin (eron jälkeen) riehunut asiasta, että koska minä olin vanhempi, niin minulla oli vastuu koska tiesin ehkäisyistä enemmän silloin. Jaajaa, 17v siis ei tiedä että jos nai ilman ehkäisyä, voi nainen tulla raskaaksi. Hän myös tiesi, että halusin toisen lapsen. Hän oli meidän kanssamme siihen asti kun poika oli vähän alle 2v, sit löysi toisen naisen ja muutti suoraan hänen luokseen. Ei sopinut nääs perhe-elämä hänelle. Parin viikon päästä erostamme alkoi tulla näitä vihaisia viestejä (EI KOSKAAN SEURUSTELUMME AIKANA!), että olen huijannut hänet isäksi... Että näin meillä.
Jos olisi kaverisi käyttänyt aina ITSE ehkäisyä, ei olisi isäkään. Mies voi syyttää vain itseään asiasta.
mies sai tietää lapsesta vasta kun tämä oli syntynyt. Nainen ei ollut missään vaiheessa kertonut olevansa raskaana.. Että mies todellakin pakenee vastuuta. Hohhoijaa..
Ehkä miehet eivät ole niin tarkkoja omasta terveydestään ja ehkäisystä, kun seksiä on saatavilla, mutta tulos todella voi olla aika ikävä (lapsi tai sukupuolitauti).
Eri asia on, sitten kun ollaan jo seurusteltu jonkin aikaa vakavasti, silloin jo tietänee voiko toiseen luottaa.
Vierailija:
Voi itku!!Kaveri tapaili vuosi sitten naista, joka teki sen alhaisimman tempun jonka miehelle ja lapselle voi tehdä. Hankkiutui salaa ja tietoisesti raskaaksi mieheltä.
Kaverini on juuri niitä ihmisiä joiden kanssa ei voi olla tulematta toimeen. Kiltti, mukava ja kaikin puolin hyvä tyyppi.Terveisiä vain siulle, joka kävit tänään näyttämässä tähän kaikkeen viatonta lastasi dna-testien yhteydessä. Toivottavasti emme koskaan tapaa. Noin alhaista ihmistä ei voi edes sääliä.
pitkässä suhteessa (avoliitto tai avioliitto) pitääkin pystyä luottamaan toisen sanaan.
Mutta suoraan sanoen naurattaa nämä väitteet, että joku huijattiin isäksi kun kyseessä on lyhyt suhde tai jopa jo tuhoon tuomittu suhde.
Jokaisesta yhdynnästä voi olla tuloksena lapsi, normaaliälyinen ihminen varmasti tämän tiedostaa. Jos itse on niin idiootti, ettei huolehdi ehkäisystä niin voi syyttää vain itseään jos myöhemmin kuulee iloisesta perheuutisesta.
Ja tässäkin ketjussa joku kertoo reppanamiehestään, joka melkein huijattiin isäksi. Suhde oli jo tuhoon tuomittu, nainenkin ihan mielipuoli mutta kas kas, sänkyyn mies kyllä meni =) Ja vieläpä huolehtimatta ehkäisystä.
Ja nykyiset kumppanit surkuttelevat ah niin viatonta miestä.
Lyhyesti: jos et halua lasta niin huolehdit ehkäisystä. On omaa tyhmyyttä jos luottaa vain toisen sanaan, että asia kunnossa. Pitkä parisuhde eri asia, silloin salassa tahallaan ehkäisyn poisjättäminen on jo todella törkeää. Ja ihan siksi, että vakiintuneeseen suhteeseen kuuluu luottamus.
" Ja tässäkin ketjussa joku kertoo reppanamiehestään, joka melkein huijattiin isäksi. Suhde oli jo tuhoon tuomittu, nainenkin ihan mielipuoli mutta kas kas, sänkyyn mies kyllä meni =) Ja vieläpä huolehtimatta ehkäisystä.
Ja nykyiset kumppanit surkuttelevat ah niin viatonta miestä. "
Siis että minä huijasin miehen isäksi.
-27
muuta ehkäisyä), niin onhan kaiken perusta luottamus toiseen ihmiseen. Ei kai kukaan halua olla tekemisissäkään ihmisen kanssa josta ajattelee että paska valehteliahan tuo on- eikä varsinkaan halua sellaisen kanssa rakastella.
On se kumma että jos mies luottaa naisen sanaan, häntä saa kaikin mokomin hyväksikäyttää lastentekoon?
Jos lähtökohta on kaksi fiksua ihmistä- lapsen hankinnasta keskustellaan-niin tehdään perheissäkin. Se on lapsen etu numero yksi.
Yksi asia vielä mitä ihmettelen, miks monet puhuu niin halventavaan sävyyn miehen" vehkeistä" sun muista-niinkuin se että on mies, pitäisi itsestäänselvästi sisällään jotain hämärää ja vastuutonta.
Ihan turha puolustella naista. Mies, joka luottaa naiseensa sen sijaan on todellakin monesti syytön. On törkeää väittää että luottamus toisee n on vastuuttomuutta.