Kaveri huijattiin isäksi
Voi itku!!
Kaveri tapaili vuosi sitten naista, joka teki sen alhaisimman tempun jonka miehelle ja lapselle voi tehdä. Hankkiutui salaa ja tietoisesti raskaaksi mieheltä.
Kaverini on juuri niitä ihmisiä joiden kanssa ei voi olla tulematta toimeen. Kiltti, mukava ja kaikin puolin hyvä tyyppi.
Terveisiä vain siulle, joka kävit tänään näyttämässä tähän kaikkeen viatonta lastasi dna-testien yhteydessä. Toivottavasti emme koskaan tapaa. Noin alhaista ihmistä ei voi edes sääliä.
Kommentit (71)
ei ole olemassa 100% ehkäisyä, paitsi selibaatti (ja strerilisaatio?)
Vai olenko ainoa kolmikymppinen, jonka tuttavapiiriin mahtuu useampikin kierukkalapsi, ja jopa lapsi jossa sekä pillerit että jälkiehkäisy pettivät...! Puhumattakaan hajonneista kondomeista jne. jne.
Voisin jopa väittää, että tällä palstalla on ylikorostunut tuo " naiset puhkoo kortsuihin reikiä" asetelma. Varmasti niin joku tekee, mutta suurimmassa osassa parisuhteita lapset varmasti ovat yhdessä hankittuja tai " iloisia vahinkoja" .
Jos elää elämäänsä tämän palstan kautta, saa aivan vääristyneen kuvan ihmisistä. kannattaa elää kodin ulkopuolellakin, nähdä oikeita ihmisiä ja jutustella heidän kanssaan! Ihmisellä on päässä vikaa, jos hän hankkiutuu salaa raskaaksi. Tai sitten hän kuuluu siihen ryhmään, jolla ei ole muuta tavoitetta kun olla kotona ja tehteilla lapsia, välttääkseen työt ymv.
Toki olisi hyvä puhua asiat sen verran halki jo ennen seksisuhdetta, että molemmat tietää mitä tehdään jos ehkäisy pettää. Itse olen aina sanonut, että aborttia en sitten tee missään tilanteessa, eikä yksikään mies ole jättänyt seksiä harrastamatta. Mutta lapset on kyllä yhdelle ja samalle kullalle syntyneet ja ihan sulassa sovussa : )
Silti tiedän naisia, jotka ovat tulleet ehkäisystä huolimatta raskaaksi. Jotkut tehneet abortin, ihan huviksiko? Jos kerran oletusarvo on se, että nainen aina huijaa jos ehkäisy pettää...
Vierailija:
Tiedän montakin miestä jotka ovat tulleet huijatuiksi samankaltaisissa tilanteissa. Nainen sanoo että syö pillereitä ja sitten tuleekin " yllättäen" raskaaksi. Mä en jaksa uskoa että kaikki naisetkaan niin jämptejä ehkäisyn kanssa ovat, aika helppo sanoa vierestä. Hävetkää kaikkitietävät pässit!
Morre:
että näitä kusipäisiä vallanhimoisia minäminäminä-huijariakkoja riittää.
" Tiedän montakin miestä jotka ovat tulleet huijatuiksi samankaltaisissa tilanteissa. Nainen sanoo että syö pillereitä ja sitten tuleekin " yllättäen" raskaaksi. Mä en jaksa uskoa että kaikki naisetkaan niin jämptejä ehkäisyn kanssa ovat, aika helppo sanoa vierestä. Hävetkää kaikkitietävät pässit! "
Tuntemat miehet voisivat myös katsoa peiliin. Itse omaan laajan tuttavapiirin, ja KERRAN olen kuullut YHDEN miehen kertovan, kuinka hänen tyttöystävänsä _väitti_ olevansa raskaana kun mies halusi erota (ei oikeasti siis ollut raskaana). Ikää heillä oli 17-vuotta, että menee nuoruuden typeryyden piikkiin tuo...?
Ei sillä, en väitä etteikö tuota voisi tapahtua, mutta jos joku tuntee monta miestä joille noin on käynyt, niin tosiaan, jotain vikaahan noissa miehissä pitää olla! Jos ei muuta, niin se etteivät osaa yhtään katsoa kenen kanssa sänkyyn menevät...
...Niin, tai sitten kyseessä on jonkun pikku kylässä asuvan kirjoitus. Kylän kaikki miehet ovat käyneet tuikkaisemassa sitä kylän jakorasiaa, jolla on kahdeksan lasta ja kaikilla eri isä...;)
Minäkin tiedän peräti 2 tapausta, jossa on tarkoistuksella nainen tehnyt tuon. Se on niin vääri kaikkia kohtaan - siis sitä miestä ja lasta!!!! Ja jos VALEHTELEMALLA huolehtivansa ehkäisystä tulee raskaaksi, niin kyllä siinä ei miehessä ole vikaa. Nainen on silloin tosi narttu. Eikä siinä voi kuin sääliä niitä uhreja: miestä ja lasta.
myös niiden miesten tuomitseminen jotka tahallaan tartuttavat tauteja naisiin. Mitäs naiset läksitte. Kyllä se kondomin käytöstä huolehtiminen kuuluu jokaiselle joka sinne sänkyyn on valmis vapaaehtoisesti menemään. Eikä sitten mennä käräjille itkemään korvauksia kun saadaan se HIvirus. Kyllä jokaisen naisen täytyy tajuta että seksissä on aina vaara saada HIV.
Seksistä on tehty pelkkää viihdettä, vaikka itseasiassa se on vieläkin elämän ja kuoleman alullepaneva voima. Seurauksena voi olla raskaus tai HIV/AIDS ja kaikkea siltä väliltä, eikä 100% ehkäisyä olekaan kun se kortsukin voi mennä rikki. Jokainen, joka tietoisesti ottaa riskin saa viimekädessä syyttää itseään.
Vierailija:
Seksistä on tehty pelkkää viihdettä, vaikka itseasiassa se on vieläkin elämän ja kuoleman alullepaneva voima. Seurauksena voi olla raskaus tai HIV/AIDS ja kaikkea siltä väliltä, eikä 100% ehkäisyä olekaan kun se kortsukin voi mennä rikki. Jokainen, joka tietoisesti ottaa riskin saa viimekädessä syyttää itseään.
Mikä on sinun suhteesi heihin...? Rivien välistä luen, että kyseessä oli esim. miehesi ex/ystävättäresi miehen ex tmv. eli nainen johon sinulla ei ole mitään " suhdetta" , ja jota sinulla/ystävälläsi on aihetta vihata (ehkä vain siitä syystä, että hän on jonkun miehen ex!)
Minulla ei ollut asiassa muuta roolia, kuin että kertoivat molemmat jälkeenpäin tuosta minulle. Tunsivat myös toisensa ja jälkeenpäin tuli mieleen, että tekikö se toinen naisista tekonsa sen ekan rohkaisemana :(.
Miehiä en sen kummemmin tuntenut, kuin että olin muutaman kerran nähnyt.
Lakkasin pitämästä yhteyttä pikku hiljaa näihin naisiin. Tuntui, ettei meillä ole mitään yhteistä opiskelun lisäksi. Itse olin tuohon aikaan tavannut tulevan mieheni. Nyt ollaan naimisissa ja meillä on kaksi, ihan rehellisesti yhteistuumin hankittua lasta.
Toinen naisista oli ainakin jonkin aikaa yhdessä isäehdokkaan kanssa. Toinen ei. Molemmat miehet kuitenkin kantavat vastuunsa lapsesta. Ja minä en ole heitä voinut katsoa silmiin sen jälkeen, kun kuulin näistä petoksista. He maksavat loppuelämänsä.
Nyt en ole tavannut ketään kyseisistä ihmisistä 4-5 vuoteen.
Tuli ohjelma feromoneista, ja siinä oli tästä kuinka nainen on- tietenkin viehättävimmillään juur ovulaation aikaan. ja juuri silloin nekin lehmät, joilla muuten ei flaksi käy, onnistuvat kampeamaan sen humalaiset kaverin sänkyynsä sukuaan jatkamaan.
Biologiselta kannalta ihminen toimii vaan suvunjatkamismielessä, mutta eihän ihminen ole- ei pitäis olla pelkkä viettiensä vallassa pyörivä eläin. Sen lisäksi, ja siksi ihmistä ihmiseksi kutsutaan; imisellä on tietoisuus itsestään, kyky valintoihin jne.
Eli tuo raskaaksi hankkiutuminen tuohon tyyliin kertoo kyllä jotain siitä, millä tasolla nainen pyörii. Ja viehättävällä naisella on joka tapauksessa kumppani, jos hän niin haluaa.
Ekassa lääkärissä sitten selvisikin että vaimo olikin poistattanut kierukan. Eli kyllä vaimo valehteli ja rankasti...
T:se joka aiemmin kertoi kuinka tuttu mies huijattiin avioliitossa isäksi ja jolle tuli avioero tämän seurauksena
Olkoon naisen puolelta vaikka kuinka harkittu juttu niin kuinka mies voi vetäytyä kokonaan vastuusta. Ei ne siittiöt varmaan karannut vahingossa tai nainen ne väkivalloin kaappas :)
It takes two to tango - you know ?
epätoivoisen naiset, joka vahtii hänen tulojaan, menojaan ja kaikkea mahdollista, levittelee kaupungilla hänen asioitaan.
Mies saa otsaansa paskan lapsenhylkääjän leiman, ku yrittää jotenkuten laittaa rajojaan ja suojella yksityisyyttään, joka ei kuulu vieraalle naiselle ollenkaan, vaikka se lapsi siinä olisi. Jos haluaa kantaa vastuun lapsestaan kaikesta huolimatta, huomaa, että hänen perhettään terrorisoidaan ennenkuin sitä on kunnolla edes perustettu.
Kaiken päälle äiti voi käydä vielä täällä ruikuttamassa paskasta äitipuolesta jota hänen lapsensa joutuu kestämään ja tällä kertaa (toisin kuin tavallisesti) av-mammat yhdistyvät muuriksi " äitipuolta" vastaan ja lynkkaavat hänet ja miehen.
Teki mies niin tai näin, nainen kykenee pahimmassa tapauksessa hankaloittamaan miehen elämää suuresti ja myrkyttämään hänen tulevan perheensä elämää.
Ja siitä, mitä kaikkea voi tapahtua perinnönjaossa aikanaan, en viitsi tässä edes puhua.
SE ON NIIN VÄÄRIN. Osaanottoni.
Minusta on älytöntä sanoa, että tietää riskit jos seksiin ryhtyy.
Yhtä fiksua olisi sanoa, että mitäs jäit auton alle kauppamatkalla. Kyllä sinun pitäisi tietää, että suojatielläkin voi sattua onnettomuus vaikka ylititkin sen vihreillä valoilla.
Olivat aviossa ja yksi lapsi oli, naisella piti olla kierukka muttei ollut muistanut mainita että oli poistattanut sen. Mies siis tuli isäksi toistamiseen koska luotti vaimoonsa. Vaimo tiesi ettei mies halua enempää lapsia, ainakaan siihen elämäntilanteeseen. Kyllä avioliitossa pitäisi pystyä luottamaan. Vai olisko teistä kiva jos omat ukkonne epäilisi tuollaista asiaa ja käyttäisi kumia ihan vaan varmuuden vuoksi kun ei voi teihin luottaa?... No erohan tuosta seurasi, on asioita joita ei voi antaa anteeksi.
Juuri näistä asioista ollaan paljon ystäväni kanssa keskusteltu asian tultua ilmi.
Ihme kommentteja muutamalla. Mitäpä jos sama tapahtuisi veljelle, ystävälle tai vaikkapa sille omalle rakkaalle miehelle?
Jos on pelle kakara, niin sitten sopii kiukutella vaikka maailman tappiin.
Vierailija: