Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenellekään muulle jäänyt korona-ajasta sellainen, että ei tee mieli koskea vieraaseen ihmiseen esim kätellä?

Vierailija
19.02.2025 |

Kiinnostaisi onko muille jäänyt samanlaista korona-ajasta. Että ei tee mieli millään tavalla koskea vieraaseen ihmiseen eikä halua että vieras koskee. Ei tee mieli kätellä ketään, se on jotenkin yök, tulee olo että onko tuo toinen juuri kaivanut nenäänsä tai jättänyt kädet pesemättä vessassa. (Ikävä kyllä töissä meillä pitäisi kätellä asiakkaita). Tai kaupassa jos maksaa käteisellä niin ällöttää jos kassan sormet osuu omaan käteen kun se antaa kolikoita takaisin. Tai bussissa inhottaa jos jonkun vieraan ihmisen takki tai reppu osuu itseen. Jonottaminen vasta yök onkin jos jono on niin tiivis että joku ihminen osuu selkään. En voi olla ainoa tällainen :D . Ennen koronaa en ollut yhtään. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jäänyt.

Vierailija
2/32 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. En halua enää kätellä enkä edes ohittaessa koskettaa hihaa tai jotain. Inhottaa ihmisten koskeminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jäänyt sellainen, että pidän edelleen maskia aina julkisissa liikennevälineissä tai tiloissa liikkuessani. En aio luopua tästä ikinä.

Vierailija
4/32 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli se jo nuorena, että pidin älyttömänä loputtomia kättelyitä. Ei ihan uutta. 

Vierailija
5/32 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt koskea vieraisiin edes ennen koronaa

Vierailija
6/32 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon korona-ajan ihmisiä välttelevä käyttäytyminen vaikuttaakaan pieniin lapsiin jotka ovat eläneet paljon rajoituksia omaksuneissa perheissä.

Vierailija
7/32 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jäänyt sellainen, että pidän edelleen maskia aina julkisissa liikennevälineissä tai tiloissa liikkuessani. En aio luopua tästä ikinä.

En ihmettele. Kaupassa osan tyypeistä paha hengitys jää just yhteen kohtaan ja itse vetäisee sen keuhkoonsa. Ei kiva. Ilmastointi ei ole oikein toimiva niissä.

Vierailija
8/32 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kättely on aina tuntunut vastenmieliseltä.

M54

Vierailija
9/32 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain aivopestyt sanna ihailijat alkoi nuhan takia vältellä ihmisiä ja jatkavat sitä edelleen. Vasemmistolaisuus on sairaus!

Vierailija
10/32 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon korona-ajan ihmisiä välttelevä käyttäytyminen vaikuttaakaan pieniin lapsiin jotka ovat eläneet paljon rajoituksia omaksuneissa perheissä.

Miten se nyt vaikuttaisi. Ei vieraita lapsia ole ok mennä koskemaan enkä todellakaan halua että vieraat tulevat koskemaan omaa lastani. Näin oli kyllä jo ennen koronaa. Jättäkää vieraat lapset rauhaan kosketteluiltanne oli koronaa ollut tai ei. Ap

Vierailija
11/32 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut aina. Kättely on täysin turha tapa joka pitäisi jättää menneisyyteen. Helpoin tapa tautien levitä. Esittely ja pieni nyökkäys vaikka riittää. 

Vierailija
12/32 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Todellakin yök.

Vierailija
13/32 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jäänyt, vältän myös tarttumasta ovenkahvoihin ja hissin nappia painan avaimella.

Vierailija
14/32 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet vainoharhainen pelkuri, johon muutaman vuoden kestänyt propaganda ja psykologinen sodankäynti on tehonnut. 

Vierailija
15/32 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jäänyt. 

Vierailija
16/32 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on palstan vähiten mielenvikainen mamma. :D

Vierailija
17/32 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jäänyt mitään pelkoa. Olin korona-aikanakin aina valmis kättelemään kaikkia. Tosin muut eivät olleet kovin innokkaita. Lisäksi suoritin silloin varusmiespalveluksen, jossa oltiin jatkuvasti pienessä tilassa monien ihmisten kanssa. Olin terveenä koko palveluksen ajan. En pelkää mitään tauteja. Korona tulee, jos on tullakseen. Vielä ei ole tullut.

Vierailija
18/32 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsissä on myös chakroja. Hyvä syy ettei kättele kaikkia tai hiplaa joka paikkaa ulkona. Samoin matkapuhelimen räpellys on aika sähköistä.

Vierailija
19/32 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole jäänyt mitään pelkoa. Olin korona-aikanakin aina valmis kättelemään kaikkia. Tosin muut eivät olleet kovin innokkaita. Lisäksi suoritin silloin varusmiespalveluksen, jossa oltiin jatkuvasti pienessä tilassa monien ihmisten kanssa. Olin terveenä koko palveluksen ajan. En pelkää mitään tauteja. Korona tulee, jos on tullakseen. Vielä ei ole tullut.

En minä pelkää. Minua ällöttää. Vähän sama kuin ihmisiä ällöttää ajatus, että pitäisi paljain käsin ilman apuväleineitä siivota koiran kakat kadulta. Ei siinäkään pelkää, vaan ajatus on todella yököttävä.

Ap

Vierailija
20/32 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut aina. Arvannet myös etten voi kuvitellakaan mitään yhden yön juttuja tms. Joku baaripussailu on ihan kuvottava ajatus.