Apua mikä asiakaspalvelija Osuuspankissa!
Miten sellaisen voi kukaan laittaa asiakkaiden eteen tiskille. Nainen oli aivan sairaan laiha, siis mielestäni ihan todella teki nälkäkuolemaa siinä kaikkien asiakkaiden edessä. Teki niin pahaa katsella sitä pikkuruista kehoa josta uloimpana törröttivät lantioluut ja housujen takamus oli tyhjä pussi.
Kommentit (20)
tämä nainen on vielä reilusti yli 50v. En voi siellä kaupassa käydä kun tekee oikeasti niin pahaa. Nainen näyttää kamalalta luurangolta....
En siis yhtään liioittele tätä hänen laihuuttaan, sillä nainen oli todella kuihtunut luuranko ja minusta kyseessä on aika vakava asia. Nainen kyllä palveli moitteettomasti mutta kuulin selkäni takana kun mummelit jupisivat naisen ulkonäköä. Tämä ei varmaankaan tee naiselle itselleen työtä hirveän helpoksi.
ap
Sitä paitsi, miten liittyy saamaasi palveluun.
Itse olen aina ollut hoikka, vaikka syön todella paljon, keski-ikäinen ja liuta lapsia.
Tälläkin hetkellä yritän epätoivoisesti saada painoa, siinä onnistumatta.
Todella loukkaavaa puhua heti anoreksiasta, olen tuosta itsekin saanut kuulla : (
vai vain geneettisesti laiha. Kyllä mullakin luikkuja ystäviä on, mutta kenelläkään ei ole lihakset surkastuneet eikä silmät mollota päästä ulos.
Meillä tilanne oli se, että ravintolakoulussa oli yksi tällainen opettaja. Näytti aivan kamalalta. Opettaja ei syönyt koskaan mitään. Hirveän kiinnostunut oli silti ruoasta ja kyseli koko ajan mitä ruokaa keittiössä oli ja miltä maistui. Minusta rehtori olisi voinut tuossakin tapauksessa käyttää harkintaa siitä millaista esimerkkiä nuorille voi antaa.
itse sain tökeröä palvelua- ja laitoin palautetta op pankkiin- sain pyyhkeitä palkaksi
Kaikki sairaudet voivat laihduttaa.
Pitäisikö sairas ihminen siis irtisanoa ja viedä ehkä se viimeinenkin henkireikä pois?
Minusta asiassa on aika oleellinen ero. Itse en yrittäjänä ottaisi sellaista riskiä että työntekijä nälkiintyy kuoliaaksi. Pitäisin selvänä, että hoitoon on päästävä ja kuntouksen jälkeen on tervetullut takaisin töihin. Ihan sama rumba siis kuin minkä tahansa riippuvuudenkin hoitoon.
sivustaseuraaja
Pitäisikö teidät sitten erottaa kun vyötäröstänne ja perseistänne pursuaa hirveät selluliittiläskit! Hyi helevetti!
katsoisit peiliin niitä omia läskimakkaroitasi! Ainakin niitä henkisiä läskimakkaroitasi!
mutta esim. mun anorektikkoystäväni kieltää laihuutensa (ja sairautensa), vaikka se näkyy kilometrin päähän. Mitä pomo sit voi, kun työntekijä sanoo, että olen vain laiha. Aikuisen kanssa on hirveän vaikea väitellä.
Mihin saakka ihmisten pitäisi antaa olla sellaisia kuin haluavat, vaikka ihan selvästi ajavat itseään tuhoon? Miksi kanssaihmiset eivät enää välitä toistensa hyvinvoinnista? Minusta on vähän huolestuttava kehitystä se, että yksilön oikeuksilla perustellaan kaikenlaista ja esimerkiksi raskaana olevat äiditkin saavat rauhassa juopotella syntymättömän lapsensa terveyden ja hengen kustannuksella.
ettei kyseinen ihminen jo ole lääkärin hoidossa?!
Oli syy sitten anoreksia, syöpä tai mikä tahansa.
jos joku vaatisi järjettömän ylipainoista ihmistä pois silmistä ja hoitoon.
Hankalia asioitahan nämä ovat, mutta ap ulkopuolisena ja asioista mitään tietämättömänä tuskin kuitenkaan on oikea henkilö tekemään päätöksiä muiden elämästä.
ettei meinaa mahtua kassan taakse istumaan.
Eikö ole mitään moraalia työnantajalla, että tuollaista syöttöporsasta pidetään ruokakaupassa?
Eihän sieltä asiakkaat uskalla kohta mitään ostaa, koska pelkäävät tulevansa samanlaiseksi!
Hän OP:ssa töissä ja sairastaa paksusuolensyöpää. Sairaudestaan huolimatta hän haluaa käydä töissä osa-aikasesti, jotta saisi muutakin ajateltavaa.
Liian laiha, liian lihava, takkuinen tukka, rasvainen iho, iso nenä jne loputtomiin.
Lopettakaa ja antakaa ihmisten olla!
että teistä on ok antaa ihmisen, kenen tahansa siis, tappaa itsensä. Jos tähän puuttuu niin se on sitten ihmisen arvostelua ja hänen yksilön oikeuksiinsa puuttumista. Jos mies seisoisi sillan kaiteella valmiina hypäämään, kävelisitte varmaan kylmästi ohi.
Minun serkkuni on kuollut anoreksiaan ja painotan nyt että se todella on kuolemaan johtava sairaus jos siihen ei mitenkään puututa. Mutta eipä se mitään jos se on teistä ok, että joku voi pahoin ja näännyttää itsensä.
Entisessä työpaikassa oli anorektikko, joka pontevasti kielsi ongelman. Laihtui laihtumistaan, kuntoili hullun lailla, kasvot alkoi kasvaa untuvakarvaa ja luut paistoi. Työkaverit olivat epätoivoisia kun ei suostunut hoitoon. Vaihdoin työpaikkaa enkä tiedä miten toipuminen lähti käyntiin, pari vuotta sitten näin naisen uimahallissa ja hän oli hengissä ja paremmassa kunnossa, laiha kyllä edelleenkin.
Jos hoitaa työnsä ja kieltää ongelman, niin työnantaja ei oikeasti voi juuri mitään, oli kyseessä sitten mikä tahansa sairaus.
olisi hyvä että anoreksiaa sairastavaan ihmisen kuuluisi saada hoitoon, mutta on myös huolestuttavaa nyky ihmisten liikalihavuus yhtä lailla.. Miks siihen ei puututa? Myös ne ihmiset voisivat pitää huolta itsestään eikä antaa mennä vaan..
Työnantajalla on varmasti myös iso kynnys ruveta ohjaamaan työntekijöitään hoitoon liiallisen laihuuden takia, vaikka ehkä pitäisikin. Ei sellaisen tekeminen ihan helppoa olisi kellekään.