Olen yrittänyt karpata kolme kertaa
Nyt näyttäisi siltä, että tämä kolmas kerta ihan oikeasti onnistuu. Aikaisemmin yritin hirveän tiukkapipoisesti pitää kiinni kielletyistä ja sallituista ruoista niin että lopulta meni hermot siihen kyttäilyyn ja kananmunan syöntiin. Vatsa ei toiminut, päätä särki jatkuvasti ja lopulta katosi kaikki ruokahalu.
Tällä kertaa minulla on paljon rennompi asenne, hyväkarppaan enkä pakota itseäni syömään kananmunia, joita olen aina inhonnut. Syön paljon hedelmiä, joskus ruisleipää ja joskus vähän perunaakin. Viiliä ja piimää ja marjoja kuluu paljon aamuisin, noin muuten syön salaatteja ja lihaa. En tiedä mikä taika pelkällä asenteella on, mutta nähtävästi minun oli etsittävä se oma tasapaino tässäkin asiassa kun ketoosi ei oikein sopinut minulle. Kiitos siis sille ihmiselle täällä, joka kehoitti ottamaan rennosti.
Painoa minun ei ole koskaan tarvinnut pudottaa vaan lähinnä olen siirtynyt tähän ruokavalioon ruoansulatusongelmien takia. Nyt ei ole aikoihin esiintynyt niitä murheita.
ketoosi ei sovi kaikille, se on varma. Hiilihydraattien tarve on vähän yksilöllinen ja minusta elämästä pitäisi kuitenkin pääasiassa pystyä nauttimaan.
Tsemppiä jatkoon!