Turhista turhin, mutta että mua rasittaa miehen tapa kaivaa margariinia rasiasta!!!
Ikinä sitä ei voi ottaa tasaisesti joka puolelta vaan yhdestä sentin levyisestä kohtaa kaivaa siihen semmoinen helvetin mariaanien hauta pohjaan asti.
ÄÄÄRSYYYYTTÄÄÄÄ =DD
Mitä turhat teitä ärsyttää?
Kommentit (28)
Miten iso mies ei osaa korjata jälkiään...
niin voi lakata murehtimasta sitä, ettei minulla ole miestä ;-)
että miksei voi hoitaa asioita ajoissa. Auto pitäs katsastaa PIAN eikä oo vielä hoitanut.
Ja jotain bonusseteliä sen piti lunastaa Siwasta kun kortti sen nimissä - no ei hoitanut asiaa ja seteli hukkui.
ym. jättää asiat hoitamatta
Ärsyttää myös tapa vaan maata sohvalla ja kattoo telkkarista tyhjänpäivästä, vaikka ois monta keskeneräistä projektia kotona.
(toisaalta mies ei kylläkään ikinä huomauta mun nettisurffailusta :-)
Miestä taas ärsyttää mun tapa pitää paperinenäliinaan tyynyn alla (kun mulla on melkeen aina nuha), ja sitten se katoaa ja otan uuden... ja kohta niitä löytyy pino jostain tyynyn alta / lattialle pudonneena, puolikäytettyjä paperinenäliinoja. YÖKS. :-)
vai ärsyiletkö vain itseksesi? Voihan olla, että mies muuttaisi tapansa, jos vaan pyytäisit. Tai sitten ei, mutta ainakin olisit yrittänyt.
Ärsyttävää! Miksei voi pestä kaikkia kerralla, vaan jättää ne pari kippoa minun pestäväkseni?
kaikista ärstyksen aiheista. Mutta ei vaikuta miehen käytökseen. Joten ei kai sitten muuta kun pitää hyväksyä vaan :)
linjoilla...jos pikkujutut käy hermoon, niin suhde on kriisissä! Iik!
Mun mies kanssa jättää kaiken siihen mihin sattuu kädestä ensimmäisenä laskemaan...sukat lattialle, muut vaattet samoin, roskat mihin sattuu, partahölytä lavuaarin reunalle jnejne...