Laihduttajan päivän ruuat. Miltä vaikuttaa?
Minulla on vain pari ylimääräistä kiloa, mutta ne eivät tunnu lähtevän millään.
Aamupala:
Neljänviljan puuroa, leseitä, mehukeittoa (8 kaloria/dl)
Lounas:
1,5 mantelikalapalaa, pieni kauhallinen perunamuusia, jäävuorisalaattia (öljyn ja viinietikan kera)
Välipala
Omena, persikka
Päivällinen:
Kaalilaatikkoa, puolukkahilloa
Iltapala:
2 ruisleipäviipaletta, kanaleikkele, kurkkua
kuppi, jossa mehukeittoa ¾ ja kevytjugurttia ¼
Kommentit (7)
Jos söisi noin ja rupeaisi liikkumaan päivittäin, ehkä sitten?
sillä nopeasti laskettuna kaloreita kertyy vain noin 1200. Jopa liian vähän.
Lisäks juon monta kuppia teetä maidon kans, ja aamupuuroonkin tulee puolet maitoa ja puolet vettä.
Mut yritän nyt sit jatkaa tällä ns. järkevällä linjalla, vaikka onkin taipumusta kaikki-mulle-heti-nyt -ajatteluun... ap
tolla syömisellä luulisi kaikkien tietävän, että laihtuu varmasti :)
mutta vuosien saatossa olen todennut ja huomannut, että mitä hitaammin läski sulaa, sen varmemmin ne pysyy poissa. Sitä paitsi kun opettelee syömään oikein, ei tartte moisia enää edes ajatella vuosien päästä.
ne nopeet dietit on niin helvetin petollisia. DSitä uskottelee itelleen, että ' kyllä mä sitten alan syömään terveellisesti ja jatkan samaan malliin' ...mutta paskan marjat. Keho ottaa tasan tarkkaan takaisin ne, mitä se ei ole saanut dietin aikana. Tuplana.
500g viikossa on paras tahti- sillä elimistö pysyy mukana ja varsinkin siis sun aivot. Tulos on pysyvä.
zemppiä!
Olen itsekin kokeillut kaikki atkinsin dieetistä kaalisopppadieettiin ja ihan hyviä tuloksia on tullut - hetkeksi. Vaan korkojen kera ovat kilot tulleet takas. Olen vaan sellainen iltasyöppö, et vaatii aikamoista asennemuutosta luopua siitä jokailtaisesta " palkinnosta" , jonka pistelen muodossa tai toisessa joka ilta naamariini tv:tä katsellessa. ap
t.th