G: Mitä salaisuuksia teillä on joita pidätte vain omana tietona?
Kommentit (41)
Kaikkia ajatuksiani ei siis tiedä, mutta kaikki tekoni.
Enkä aio muille niistä puhuakaan. Täällä kertominen on ihan eri asia - ettehän tiedä, kuka olen.
Kerroin tuttavalleni, mutta hän ei uskonut, sanoi että olin ymmärtänyt väärin. Sen jälkeen en ole puhunut asiasta kenellekään.
olen pettänyt miestäni erään huippu-urheilijan kanssa. Urheilija oli naimisissa ja olisi halunnut mennä loppuun asti ilman kumia, itse en halunnut pettää joten vaikka homma meni liian pitkälle, keskeytin koko touhun.
Tämä oli seurustelumme alkuaikoina, jolloin emme kummatkaan olleet varmoja, tuleeko tästä mitään vai ei.
Olen pettänyt kaikkia miesystäviäni, paitsi nykyistä miestäni, jota aidosti rakastan.
Erään tunnetun mallin vanhemmille nimittäin käynyt noin....
Pidempiä ja lyhyempiä suhteita ja sain tietää asiasta viime talvena. Meillä kaksi lasta ja minä harkitsen vakavasti itsemurhaa. Tai olen oikeastaan jo päätöksen tehnyt. En vain jaksa enää. Olo ei ole helpottunut kuukausien kuluessa eikä terapiassakaan yhtään murustakaan.
Se siis hävettää että viitsin kertoa noin pienestä asiasta näiden juttujen keskellä :(
Älä itseäsi rankaise, älä etenkään viattomia lapsiasi!
Taistele, hanki uusi elämä ja näytä sille paskiaiselle, kuinka paljon onnellisempi olet ilman häntä!
Pystyt siihen!
Miksei olisi? Mitä muita syitä siihen muka voisi olla? Ei kai kukaan petä, jos puoliso olisi tarpeeksi hyvä ja riittävä.
T: 57
Tottahan se oli sinun vikasi. Hyvä että uskot sen.
Ymmärräthän, että lapsesi häpeävät SINUA silmät päästään? Heidän onkin parempi olla ilman noin kelvotonta äitiä.
parhaan kaverini aviomiehen kanssa.
Nyt on kaduttanut jo 20 vuotta.
Isäpuoli kiinnostui minusta seksuaalisessa mielessä ollessani 16-17-vuotias. Äiti tiesi, mutta ei puuttunut. Tai kävimme perheneuvolassa, mutta ei minua uskottu mielestäni, koska isäpuoleni vaikuttavassa asemassa paikkakunnallamme. Äiti jopa syytti minua, että olen vietellyt isäpuolen ja oli jotenkin vihainen minulle muutenkin niinä aikoina ennenkuin minut potkaistiin pellolle.
Käytin aineita parikymppisenä (ekstaasi, amfetamiini, kannabis...)
Olen ollut kolmessa abortissa (eka 17-vuotiaana, toka kun olin käyttänyt aineita enkä ollut varma lapsen isästä, kolmas kun silloinen miesystävä ihan hullu, pahoinpiteli jne).
Olen pettänyt nykyistä miesystävääni pari kertaa. Asumme eri paikkakunnilla, joten kiinni jäämisen pelko pieni.. En tosin aio pettää enää.
Yritin itsemurhaa lääkkeillä ollessani ensimmäisen raskauteni alussa, ja minua harmittaa, kun en silloin ollut ottanut kunnolla selvää, miten homma pitäisi hoitaa.
Joskus ajattelen mielessäni, että olisi parempi, jos nuorin lapsemme ei olisi koskaan syntynyt.
Toivon mieheni kuolemaa lähes päivittäin.
Luen tätä palstaa, en kestäisi sitä häpeää, mikä sen paljastumisesta koituisi.
Syön räkää.
monta kertaa. En tiedä tapahtuuko vieläkin. Olen löytänyt kuvia vieraista naisista alasti ja ne ovat isäni ottamia. Esim lähikuva jonkun pillusta ja siinä näkyy isäni käsi:(
Minua on useat eri miehet käyttäneet seksuaalisesti hyväksi.
Minulla oli ennen alkoholiriippuvuus.
Olen pettänyt miestäni vuosi sitten 6 kertaa, nyt en edes harkitsisi moista.
Olen varastanut tuttaviltani rahaa nuorempana.
Toinen myrkytti itsensä humalassa.
Toinen joi itsensä hengiltä.
Kasvattiperheessä jouduin seksuaalisen ahdistelun uhriksi. Tätä ei kasvattiperheen omat jäsenet ikinä uskoisi ja kun he ihmettelevät, että miksi en enää käy niin keksin tekosyitä. Kasvattiperheen äidille asiasta olen kertonut, mutta hän suuttui minulle. Ei uskonut...
Elän ihan tavallista perhe-elämää ja koska taustani on mitä on, niin en halua tulla tuomituksi tai säälityksi sen vuoksi millaista elämäni on ollut minusta riippumattomista syistä. Ei ole kivaa olla kahden itsensä tappaneen juopon lapsi joka jota kukaan ei halunnut kasvattaa.