Mistä ne haalarit pitää ostaa!!!???
Lupasin sairastelevalle siskolleni että hoidan kummitytön haalariostoksen - kaksivuotiaalle tytölle pitäisi siis ostaa sellainen vedenpitävä haalari syksyksi. Mihin menen? Osaisin kyllä ostaa vaikka koiralle sadetakin...
Kommentit (8)
mutta kyllähän niitä myynnissä on -jos siis on- kaikissa tavarataloissa, citymarketeista stockmanniin, tai lasten vaateputiikeissa.
henkkamaukalta tai lindexiltä saa kyllä halvemmalla. En tiedä sitten laadusta. Kirpparilta mä oon omille ostanut, saa puoleen hintaan, uudet on niin järkyn hintaisia ja menee sen yhden talven.
menee muuten pieleen kuitenkin. Ja haalareita on aika kaupassa, ei missään muualla ole mitään " haalarit loppuu maailmasta" menoa kun av:lla.
tai itse asiassa en haalaria, vaan takkia ja housuja, mutta kuitenkin... Olen käynyt tosi monessa kaupassa, Stockmannilta citymarkettiin, eikä niitä kyllä paljoa ole jäljellä. Kysyin myyjiltä, niin he sanoivat, että niitä ei tule myyntiin syksyllä ollenkaan, vaan mitä nyt on jäljellä, niin ovat niitä keväältä jääneitä kappaleita. Nythän monissa kaupoissa on jo talvihaalareita! Ymmärsin siis ap:n puheesta, että etsii just tällaista " välikausihaalaria" , eihän syksyllä vielä talvihaalaria pidetä.
ap,jos merkillä ei niinkään väliä niin katsoppas Lassien Lassietec (huom just tää LASSIETEC on vedenpitävä,ne muut lassiet ei),Lenne (kysy myyjältä onko varmasti vedenpitävä),Jonathan,Travalle remu,reimatec...
Ja ainakin täällä ainakin reimateckiä ja lassieteckiä löytyi vielä ihan mukavastai cittareista ja prismoistakin :)
Joo syyshaalarista oli kyse, sellaisesta ei-toppa-systeemistä. Taidan mennä kummitytön kanssa (ekaksi) Prismaan ja soittelen sieltä sitten siskolle, mitä otetaan. Ei innostaisi lähteä moneen paikkaan, jos ei ole pakko. ap
Vierailija:
tai itse asiassa en haalaria, vaan takkia ja housuja, mutta kuitenkin... Olen käynyt tosi monessa kaupassa, Stockmannilta citymarkettiin, eikä niitä kyllä paljoa ole jäljellä. Kysyin myyjiltä, niin he sanoivat, että niitä ei tule myyntiin syksyllä ollenkaan, vaan mitä nyt on jäljellä, niin ovat niitä keväältä jääneitä kappaleita. Nythän monissa kaupoissa on jo talvihaalareita! Ymmärsin siis ap:n puheesta, että etsii just tällaista " välikausihaalaria" , eihän syksyllä vielä talvihaalaria pidetä.
tai ihan prismaan/cittariin