Miten hinnoittelet myytävät lastentarvikkeet? Mistä tiedät, onko tavarasi " roskaa" ?
Mulla esim kaksi sitteriä, toinen kauhtunut, itse paikattu taustalta mutta _todella_ hyvä istuma-asento. Toinen uudempi, siistimmän näköinen mutta istuma-asento huono (jota tietty ekalle lapselle ei huomaa)
Tänkaltaista tavaraa on kertynyt jonkin verran, mm. kahdet makuuvaunut, istuinpehmusteita, vauvakiikkuja yms.
Pelkään että nolaan itseni sillä, että vien jotain kamaa kirppikselle ja sit kaikki katsoo että liian huonokuntoista tavaraa.
Me olemme muuten hyvin toimeentulevia, mutta olen saanut paljon lastentavaraa (eli valmiiksi jo hieman kulunutta) eikä minua ole häirinnyt se, että tavara on vaatimatonta.
Kommentit (2)
neuvolan Th voi myös hyvi tietää jonkun sopivan kohteen lahjoitettville tavaroille
Ja yhden tavaran annoin muuten edelleen, tuntemalleni seurakunnan työntekijälle joka oli raskaana. Se oli Britaxin vauvan turvakaukalo, ja hyvässä kunnossa. Vastaanottaja ei kiittänyt, mulla jäi siitä vähän hassu fiilis. En tarkoita, että olisi pitänyt polvillaan kiittää, mutta olisin odottanut edes puhelua tai tekstaria.
Ehkä hän ei sitten olisi halunnut sitä.
Ajattelin, että olisi sitten helpompi myydä tavaraa, kunhan saisi pöydänvuokran maksettua niillä tavaroilla.