Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Vatsan kutina raskaudessa - normaalia?
19.08.2007 |
Raskausviikko 35, vatsa kutisee kovasti (eritoten ylävatsa) onko muilla kokemuksia vastaavasta?
Kommentit (3)
eikä nyt oo yhtään raskausarpea - vatsassa, rintoja unohdin rasvata ja niissä vasta arpia onkin. Öljykin voi olla hyvästä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siin. Niin, äläkä menetä yöuniasi, voi olla ihan vatsan kasvamisestakin johtuvaa kutinaa.
Alue: Aihe vapaa
Laita jotain rasvaa ni voi vähän helpottaa