Lue keskustelun säännöt.
Muistaako teidän kolmivuotiaat vuoden takaisia tapahtumia?
13.08.2007 |
Meillä on pojalla ihan selkeitä muistikuvia viime kesästä. En ole tajunnutkaan kuinka hyvä muisti lapsella voi olla.
Kommentit (4)
En minä ainakaan muista ihan varhaislapsuudesta kuin 1-2 juttua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Puhuu usein viime kesän tapahtumista ja 3v tuli vasta täyteen.
todella hyvin, jopa sellaisia, joihin minä sanon, ettei se nyt taas jaksaisi puhua hölynpölyä, kun itse en muista. Sitten se täsmentää jollakin, ja vasta siinä vaiheessa minäkin muistan!
Ja esim kun käytiin Muumimaailmassa pojan ollessa 2v niin muistaa suunnilleen JOKA asian sieltä,kun se oli niin tärkeää.
Kameraakaan ei edes ollut mukana joten ei voi " kuva-muistaa" ja tän lisäksi muistaa asioita joita minä en todellakaan muista :) pari asiaa on pitänyt tarkistaa netistä,et keksiikö poika noita mut kyllä se vaabn MUISTAA :D