Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako teidän kolmivuotiaat vuoden takaisia tapahtumia?

Vierailija
13.08.2007 |

Meillä on pojalla ihan selkeitä muistikuvia viime kesästä. En ole tajunnutkaan kuinka hyvä muisti lapsella voi olla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esim kun käytiin Muumimaailmassa pojan ollessa 2v niin muistaa suunnilleen JOKA asian sieltä,kun se oli niin tärkeää.



Kameraakaan ei edes ollut mukana joten ei voi " kuva-muistaa" ja tän lisäksi muistaa asioita joita minä en todellakaan muista :) pari asiaa on pitänyt tarkistaa netistä,et keksiikö poika noita mut kyllä se vaabn MUISTAA :D

Vierailija
2/4 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan muista ihan varhaislapsuudesta kuin 1-2 juttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu usein viime kesän tapahtumista ja 3v tuli vasta täyteen.

Vierailija
4/4 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella hyvin, jopa sellaisia, joihin minä sanon, ettei se nyt taas jaksaisi puhua hölynpölyä, kun itse en muista. Sitten se täsmentää jollakin, ja vasta siinä vaiheessa minäkin muistan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän