Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä Brion junarata?

Vierailija
19.08.2007 |

Meillä on Brion junarata pojalla, onko muilla?



siihen vain on niin kalliita osat... saisiko niitä jostakin edullisesti? Onko kokemuksia.... Meidän poika leikkii kokoajan junaradalla. suosikki on asema, jossa on nauhoitus. Myös pyramidi on kiva ja se merirosvo-heitto-silta? Onko osat ruotsissa halvempia, onko joku käynnyt hakemassa ruotsista osia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on vuosien varrella kertynyt iso laatikollinen osia ja erilaisia junia. Nyt kun kaikki lapset ovat koulussa, on radalla leikkiminen jäänyt kokonaan ja kiinnostus siirtynyt Märklin-rataan, mutta vielä pari vuotta sitten aina välillä rakennettiin koko lastenhuoneen täyttäviä rataverkostoja siltoineen ja tunneleineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä