Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhtihippuset uuteen viikkoon!

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa se varata ajoissa, sinne on ainakin meilläpäin ilmeisesti ruuhkaa. Kaikki iltapäivän ajat oli menny, niin piti ottaa aika aamulle..

Sain ajan vasta syyskuun alkuun..

rv 7+

Vierailija
82/85 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonne tilitinkin jo etusivulle, kun mulla kauheita keskenmenofiiliksiä. Yöllä alkoi sattua mahaan, aallottaista supistelukipua, menkkamaista. Vatsa tyhjeni vetenä yön aikana, limaakin peräsuolesta tuli, mikä pelästytti. Verta ei ole näkynyt.

Yön valvottuani närästyksen ja mahakivun takia, alkoi tuntua siltä, että jaksanko oikeasti tätä raskautta. Mielentilat alussa tietty heittelee, mutta tuli jotenkin niin loputon uupumus, että mä en selviä tästä enkä jaksa ja edessä 279 tällaista yötä. Ja tuli kammottava tunne, että toivon että tämä menee kesken..! Ja kuitenkin vielä eilen hypin riemusta. Eli todella sekava olo.

Lähden kohta lääkärissä käymään, kivun ja limavuodon takia. Eihän se lääkäri mitään varmaan osaa sanoa - menee kesken jos on mennäkseen. Mutta jos se siitä limasta jotakin tietäisi...

Mulla on paha olo ja mahaa välillä sattuu. Surkea ja surullinen fiilis. Toivottavasti muiden päivä on lähtenyt paremmin käyntiin.

Onneton HilppaVilpuri rv 4+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkanut jo pahoinvointi hiukan hellittämään, tai sitten olen jo tottunut tähän jatkuvaan etovaan oloon niin ettei vaan tunnu koko ajan niin pahalta. :) Perjantaina kävin apteekista ostamassa noita inkiväärikapseleita ja ilmeisesti hieman on apua. Ei tarvitse jatkuvasti täällä töissä poskiinsa puhallella... Varasin juuri äsken ekan neuvola ajan ja meillä se meni 10. viikolle eli syyskuun alkuun. Tällä hetkellä siis viikkoja kasassa rapiat 7.

Olen töissä äitiysloman sijaisena ja lomalainen ilmoitti, että hän jää hoitovapaalle. Mulla on tällä hetkellä siis määräaikainen soppari tuohon lokakuun loppuuun, mutta ovat jatkamassa sopimusta tuonne vuodenvaihteeseen 08/09, mutta .... eihän se nyt käy. Pitäisköhän mun kerota siis tästä raskaudesta ennen jatkosopparin kirjoittamista vai pyytää sopimusta tuonne helmikuun loppuun saakka, kun äityisloma alkaisi??? Onko kellään kokemuksia määräaikaisesta työruhteesta ja raskaudesta? Mitäs jos mä kirjoitan sopimuksen tuonne vuoden vaihteeseen 08/09, vaikka tiedän olevani raskaana?

Hyviä vointeja kaikille!!

Jo-an -02 ja 7 +

Vierailija
84/85 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se minäkin nyt sitten ilmottautuisin joukkoon. Toista odotellaan. Tarkkaa la:ta ei ole tiedossa kun kierrot on niin sekaisin.

Esikoinen täytti tänään 11kk joten vilskettä tuleepi olemaan :) Ei se kyllä minua haittaa.

Burde, ei ole totta, onnea!!! Taas päästään yhtäaikaa odottamaan :D

Onnea muillekkin plussanneille.

T: Ull-Maij rv 5-6

Vierailija
85/85 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on monta, joilla on syyskuussa syntyneitä vauvoja! Meillä pikkumies tulee huomenna 11kk vanhaksi :)

Tosiaan, missä on oireet? Ei oo oikeastaan yhtään raskautunut olo, ja nyt kun lukee teidän muiden ajatuksia oireettomuudesta, alkaa paniikki iskeä... Tekisi mieli varata ultraan aika, mutta näin hoitovapaalla tuo 125 euroa kuulostaa vähän turhan kovalle hinnalle...?! Oon koittanut tässä järkevästi ajatella, että eihän miulla pahaa oloa ole aikaisemminkaan ollut ja nytkin oli vaan sellaista vähäistä ellottavaa oloa, et miksi huolestuisin mutta mutta... Silti se ajatus vaan tulee tuolta jostakin.

Neuvolan varasin kuitenkin eilen ja sain ajan 28.8. Toivottavasti pikkuinen olisi silloin vielä matkassa mukana!

Niina rv 7