Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhtihippuset uuteen viikkoon!

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireettomana edelleen mennä porskutetaan. Ei siis mitään jatkuvia pahoinvointeja. Ainoastaan ohimeneviä heikotuksen tunteita, jotka osaksi varmasti johtuvat tästä kuumuudesta. Toissa päivänä luulin oikeasti pyörtyväni töissä, kuumuus oli niin hirvittävä, pitkälle yli 30 astetta oli sisätiloissa. Kyllä työpaikalla pitäisi olla sellaiset tuulettimet, että työnteko olisi edes jotenkuten siedettävää.

Varasin muuten tänään tytön neuvolakäynnin yhteydessä itsellekin neuvola-ajan. Tuli oikein hyvä mieli, kun terveydenhoitaja onnitteli oikein sydämensä pohjasta uuden tulokkaan johdosta. Sanoi, että kyllä pikkuiset on aina ihania. Aika on vasta vajaan kuukauden kuluttua rv 9 tienoilla. Menen myös kunnan tarjoamaan ultraan. En oikein rehellisesti sanottuna käsitä, miksi maksaa maltaita yksityisistä ultrista, kun kunnan ultra ajaa saman asian ja monta kertaa halvemmalla. Mutta kukin tietenkin tyylillään :) Malttamattoman tässä itsekin odottelee sitä ensimmäistä ultraa ja kai sitä yksityiselle voisi mennä, jos rahaa olisi ylimääräistä.

Jo-an, mietit sitä määräaikaisen sopimuksen tekemistä. Kyllä minä sinuna tekisin sopimuksen niin pitkälle kuin mahdollista. Eihän koskaan voi tietää, kun näin alussa nämä meidän raskaudet on, että miten tässä vielä käy. Ilmoitat sitten vain jossain vaiheessa, että olet raskaana ja aiot jäädä äitiyslomalle. Laki velvoittaa ilmoittamaan oliko se nyt paria kuukautta ennen aiottua äitiyslomalle jäämistä työnantajalle raskaudesta.

Mukavaa loppuviikkoa itse kullekin ja paljon vauvaliimaa matkaan. Joku tuossa tunnusti, että sekavia ajatuksia raskauden suhteen. On niitä ollut minullakin paljon. Eniten sitä miettii omaa jaksamistaan. Nuo kaksi pirpanaa kun ovat vielä melko pieniä ja työtä heissä on paljon. Mutta eiköhän se muutmien vuosien kuluessa helpota tämäkin ja sitten aikuisena niistä lapsistaan saa nauttia.

Vierailija
2/85 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka paljon ehdin kirjoittelemaan, mutta aloitetaan nyt ainakin :)

Eilen siis plussasin ja tänään olis kai tasan rv 4+0. Ennestään meillä kaksi poikaa, vanhempi 2,5 vuotta ja nuorempi 11 kk. Eli syyskuinen löytyy täältäkin :)

Ninnu rv 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun paniikin jälkeen olotila on jo hieman selkeämpi, sain nukuttua. Ja kävin lääkärissä, joka epäili vatsatautia, koska pahoinvointia ei pitäisi olla näin varhaisessa vaiheessa! Jotenkin se helpotti. Itsekin muistelen, että aiemmista raskauksista pahoinvointi ei todellakaan ole alkanut näin varhain.

Hyvä kuulla tosin, etten ole ainoa sekoilija. Jotenkin tämä kolmas raskaus on ollut niin työn ja tuskan takana, että välillä alkaa epäillä, onko tässä järkeä ollenkaan, olivatko kaikki syyt, jotka olivat raskautta vastaan, sittenkin oikeat. No, Ull-Majn hyvää neuvoa yritän noudattaa ja antaa itselleni hieman aikaa pohtia asiaa rauhassa.

Hilppis 4+3

Vierailija
4/85 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanen liittyä porukkaan mukaan?

tein testin 7.8. ja se oli himmeä, mutta silti selkeä plussa. meilläkin on jo ennestään kaksi poikaa, 3v2kk ja 1v. olisi kiva jakaa raskauden iloja toisten samassa tilanteessa olevien kanssa :) meillä laskettu aika tulisi siis olemaan 12.4.08. varasin jo ensimmäisen neuvolan tänään, se tulee olemaan syyskuun puolessa välissä, noin rv 10.

nyt alkaa tulemaan pieniä häivähdyksiä ällöttävästä olosta, mutta kunnon pahoinvointi ei ole vielä iskenyt.

onnikas 5+5

Vierailija
5/85 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Tällä viikolla alkanut pienen pieni kuvotus... joten kai siellä mahassa sitten joku on, kuvotusta aiheuttamassa :)

Meillä 2v:llä nyt vesirokko ja sen kanssa on tullut oltua sisätiloissa melkein koko viikko, välillä pihalla pyörähdetty, joten mökkihöperyys hyvällä alulla!! Eilen meinas tehdä tiukkaa korjata pojan oksennukset, kun oksensi lääkkeet ja kaikki illan aikana syödyt ruuat ulos. Mutta pakkohan ne oli siivota, vähän yökkien. :(

Neuvolan varasin samalla, kun kävin pojan kanssa neuvolassa tällä viikolla, ja ajan sain kahden viikon päähän. Ihana oli kyllä, kun terkkari oli myös mulla niin aidon onnellinen mun puolesta ja onnitteli niin vilpittömästi, tuli heti sellainen olo, että onpas mulla kiva terkkari. On tullut nimittäin muunkinlaisiin törmättyä:(

Jo-an kyseli työsopimuksesta, itsekin suosittelisin kirjoittamaan mahd. pitkän sopparin. Meillä ainakin töissä annettu äitiysloman/hoitovapaan sijaisuuksia myös raskaana oleville. Joskus on käynyt niinkin, että sijainen on ehtinyt tulla äitiyslomalta itse vielä jatkamaan ennen kuin sopimus loppuu!! Eikä se lakikaan velvoita vielä näin alkuraskaudessa kertomaan työnantajalle :)

Mutta toivotaan, että pahoinvointi pysyy kaikilla kohtuuden rajoissa.

Nyt viikkoja 6+3 eli la 10.4

Vierailija
6/85 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin ekassa äippäneuvolassa. Laskettuaika ois sitten tätsän kiekon mukaan 14.4.08 ja viikkoja nyt siis 5+3.

Sydänääniä ei odotetusti kuulunut, mutta sain vouhkaamalla huomiseksi ajan ultraan :D :D :D

Mahtaakohan siinäkään näkyä vielä mitään sykettä tms?

Pikkasen on kyl tullu sellanen olo, et joskos siel ei sittenkään ois ketään kotona.. Kun ei ole pahoinvointiakaan juur yhtään.. Joskus tulee sellanen etova olo, mut sekin katoo syömisellä. Vessassa kyl saan rampata ihan jatkuvasti, tuntuu et koko aika rakko ois halkeemispisteessä..

Onkos kukaan teistä ikinä käynyt noin aikasessa vaiheessa ultrassa?

Vierailija
7/85 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kun meitä huhtikuisia pukkaa koko ajan lisää. :)

Mulla tuli tänään ekan kerran sellanen paniikki, että miten ihmeessä pärjään sitten kahden pienen kanssa ja mitä sukulaiset ja tutut sanoo kun olen taas raskaana yms... Pelkään että semmosiltä ei-niin-läheisiltä-ihmisiltä tulee negatiivista kommenttia. Mulla on siis vielä koulut kesken eikä työpaikkaa. Mutta mitäpä väliä sillä on mitä muut ajattelee?

Iltaa kohden ajatukset selkiyty, kun kerroin mun siskolle ja se oli tosi ilonen mun puolesta. Kyllähän nuo läheiset on tietysti iloisia meidän puolesta. Ja tärkeintä on kai, että itse ollaan onnellisia. Nyt on meidän elämässä lasten aika ja olen onnellinen kun meille näitä pieniä ihmeitä suodaan. Tämmösiä täällä pohdittu tänään...

Etominen on oikeestaan kadonnut... En ole paniikissa kun ei esikoisestakaan ollut kuin vähän aikaa etomista. Nälkä ois kyllä koko ajan ja väsymys alkaa alkaa olla ihan järkyttävää. Yhdet lyhyet päikkärit ei tunnu riittävän millään ja öisin nukun kuin tukki. Noh, odotellaas muutama kuukausi, niin sit ei enää nukuta...

Mä en ole vielä neuvolaan soittanut. Huomenna tai alkuviikosta ajattelin varata ajan. Ei kai sinne mikään kiirus ole...

Caarina rv 5+4

Vierailija
8/85 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uusille plussanneille!! :)

Ullmaij: Onneks olkoon sullekin! En muista oon huomannu onnitella enskojen puolella tai galleriassa, mut nyt ainaski! :) Onpa kiva, kun on edes yks tuttu täällä masua kasvattamassa. :D

Pihlaja mietiskeli, että on rahojen tuhlausta maksaa yksityisten ultria. Voihan se tietysti niinkin olla, mutta ite ainaki aion sen verran budjetista nipistää ja meen ens tiistaina varhaisultraan. Lähinnä siks, että haluun tietää, että elämää on ja se elämä on oikeessa paikassa. Ei sit tartte ressata mitään tuulimunaa tai kohdunulkoista. Kaupungin tarjoomaan ultraan on kuiteski viä sen verran aikaa, että.....

Caarina oli kans aatellu, et varais ens viikolla neuvolaan ajan. Mä mietin, et jos en huomenna ehdi (kun ollaan reissussa), ni varaan sit maanantaina esikoiselle 12kk neuvolan ja samalla ittellenikin.

Mites muuten olikaan -> onks se eka neuvolakäynti tokaa odottaessa samaan aikaan ku esikoista odottaessakin? Ja missähän vaiheessa tampereella oli se eka ultra?

Burde 6+?

Vierailija
9/85 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sitä taas notkutaan, vauvan palstalla. ;) mukavaa kun on jo näin iso porukka meitä!

mä pohdin sitä mun pahoinvointia, ja tulin siihen tulokseen, että oliskohan se ollu jonkinlainen mahataudin tapanen? se vaan alko niin sopivalla ajotuksella tän raskauden kannalta, että ilman muuta ajattelin huonovointisuuden johtuvan tästä. mutta eikai raskauspahoinvointiin yleensä kuulu huonoon oloon yöllä herääminen ja melkeen 38 asteen kuume (mikä mulla on jo aika korkee!)?

mukavaa kun HilppaVilpurillakin on jo parempi mieli. :) mullakin tulee välillä epävarmuuden oloja, että onko tää nyt oikeesti kovinkaan järkevää (ei!), mutta sitten toisaalta ajattelen, niinkun olikos Caarina2 kun sano, että nyt on lasten aika, eikä se koulukaan sieltä mihinkään katoa. toitäkin ehtii vielä tehdä sen yhen 40 vuotta, joten mikä hätä tässä nyt on valmistua ja kiirehtiä rahaa ansaitsemaan?!

taisin jo kertoakin, että eka neuvola on 27.8. soitin sinne uudemman kerran kun kysyin tosta mun pahoinvoinnin loppumisesta, ja siellä olikin joku toinen terkka, kun se joka sillon vastas kun varasin sitä aikaa. ja ihan tosi mukava! :) onneks, mietin jo neuvolankin vaihtamista, kun toi mihin nyt menen on niin kaukana meiltä ja toinen on yhtä kaukana kotoa, mutta se olis lähempänä koulua edes... olipas sekava lause.

ai niin, yks juttu vielä! zaraan oli tullu mammavaatteita! oon ihan tohkeissani! täällä turussa niitä ei oikein ole muualla, kun hm:llä. :)

t.VadelmaMama

Vierailija
10/85 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää ihan sikana!!

Jotenkin mulla vaan on sellanen olo, et tää on tuulimuna vaikkei mulla siis ikinä ole ennen ollut. Kun ei vaan nää " oireet" mun mielestäni sovi aitoon raskauteen.

Sitten vielä, et kun on niin varhainen raskaus, niin millä todennäkösyydellä ne pystyy siellä vielä sanomaan varmaksi et onko tää normaali vai tuulimuna??? Sittenhän se tietty on varma, et jos näkyy syke, mut jostain käsitin et vasta vkolla 7+ näkyy sydämen lyönnit?

Et toisenkautta, ihan turhaan taidan tänään olla menossa sinne..

Sen takia siis sain lähetteen sairaalaan täks päivää, kun edelliset menkat oli hiukan oudot, niin selvitetään raskauden kesto.

Onneks mä asustelen täällä peräpajulassa, niin ei ole neuvolaan ja muihin niin suurta jonoa, et pääsee kyl melkein heti kun tahtoo.

Oi että ku jänskättää!!

Vierailija
11/85 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on ultrassa hyvin sulla yatzy80. Itse veikkaan, että sulla ei vaan oo niitä oireita vielä pahemmin, kun viikkoja on niin vähän. Mulla aiemmin alkaneet oireet kunnolla vasta rv7+. Nyt tässä kolmannessa odotuksessa alkoi aiemmin, mutta kuten sanottua niin usein ne alkaa paljon myöhemmin. :)

Itselläni ei taas tänään oikein aamupala laske. Koitan tässä samalla väkisin jotain muroja syödä hissukseen. Eilen olikin kohtuullisen hyvä päivä, välillä vaan meinasi tulla oksennus mutta huono olo ei ollut.

Maanantaina eka neuvola ja tuskin suostuu edes kokeileen, että kuuluisko sydänäänet kun on vasta 7+4. Aion kuitenkin kysäistä, että onko täysin turhaa edes kokeilla. :))

Vierailija
12/85 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyllä koitti sanoa, että koko hänen uransa aikana hän ei ole saanut ku vasta 9+ kuulumaan:D

Vierailija
13/85 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi, musta tuntuu että ei jaksa millään keskittyä mihinkään. Koko kesä on ollut töissä niin kovin rauhallista, että nyt kun kiireet taas pukkaa päälle, niin tää orientoituminen aiheuttaa ongelmia. Mieli tekis vaan makoilla ja mussuttaa jotain. Tällä hetkellä on sellainen fiilis, että vaan syöminen auttaa tuohon pahaan oloon, joten aika menee jatkuvasti napostellessa. Mahtavat täällä töissä ihmetellä kun aina vaan olen kassista jotain tonkimassa. :)

Taidan tosiaan jatkaa, sitä työsopparia ilman kertomatta tästä nykytilastani. Eihän sitä tiedä onko siellä mahassa ketään kasvamassa tai kestääkö se mukana loppuun asti. Töissä on kuiteskin käytävä. On tuo laskupino sen verran korkia.

Esikoiselle ei olla vielä mitään kerrottu. Kerrotaan sitten kun ollaan vähän varmemmalla mielellä. Poika kun tunnetusti ketoo aina kaiken ja kaikille mahdollisille tahoille... " Arvaa mitä, jne ..." :)

Hitsi, kun ei pysty kahvia juomaan niin väsyttää ja on entistä pahempi känkkäränkkä päällä. Mä en tunnetusti ole pystynyt ennen päivää käynnistämään ilman paria mottia kahvia. Nyt vaan ei pysty. Kahvin haju sinänsä ei tee pahaa, mutta ei kyllä pysty juomaankaan. Teellä olen yrittänyt korvata kofeiini vajausta, mutta ei se oo sama ollenkaan.

Eilen luin kaikkea mahdollista tuulimuna rakskauksista ja keskenmenosta, joten nyt on ievä ahdistus päällä, että mikähän on meidän tilanne. Aargh, tieto lisää tuskaa. Pitäis vaan rauhottua ja odotella. Eka neuvola on sitten viikolla 10 eli syyskuun 4.

Hyviä viikon viimoista työpäivää niille jota se koskee .. :) niin ja muillekin mukavaa perjantaita tietenkin.

Jo-an rv 7 +

Vierailija
14/85 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nyt liityn tänne joukkioon, kun vihdoin alkaa selkiytymään ajatus siitä, että todella olen raskaana. tein positiivisen raskaustestin viime sunnuntaina illalla, kun en aamuunkaan jaksanut odottaa. Eikä se viiva jättänyt epäilykselle sijaa; raskaana ollaan! Viikkoja nyt vissiin huimat 5+1.

Monilla näyttää olevan epäilystä siitä, onko vatsassa kaikki hyvin vauvalla. Onhan se kuitenkin niin, että hyvin hyvin pieni prosentti päätyy tuulimuniksi, kohdunulkoisiksi raskauksiksi tai keskenmenoiksi. Eräs kätilö sanoi kerran, että usein keskenmeno on luonnollinen poistuma sellaisille sikiöille, joilla olisi ollut todella vaikeita rakenteellisia vikoja. Minua ajatus rauhoittaa. Muutenkin tuntuu, että nyt toisen raskauden kohdalla olen paljon rauhallisempi (mikä ei järin luonteenomaista minulle ole), kuin ensimmäisen. Sillon sinkoilin pitkin seiniä ja olin epävarma ihan kaikesta. Vaikka kyllähän sekin kuuluu asiaan...

Itselläni ei vielä ole muita raskausoireita juurikaan ollut, kuin rintojen kipeytymistä ja joskus iltaisin pientä pahoinvointia. Mutta eiköhän ne kaikki ihanuudet sieltä vielä ilmesty. Viimeksi taisi olla rv 7 jälkeen kun aloin oksentelemaan. Voi sitä pahoinvoinnin määrää. Itselläni on ihan uusi työpaikka niin en haluaisi siellä vielä asiasta kertoa. Mutta vaikeaahan se on jos joutuu olemaan saikulla oksentelun takia. Opiskelut saa nyt taloudellisten syitten takia olla vähän jäässä. Sitten mahdollisesti ensi syksynä vähän ja täysipainoisesti sitten kun vauva ei ole enää ihan vauva.

Katselin muuten eilen ainakin Helsingin kaupungin sivuilta, että neuvolat suosittelevat olemaan yhteydessä sinnepäin, kun kuukautiset ovat olleet poissa n.8 viikkoa. Miten muut helsinkiläiset, joko olette varanneet ajan?

Mukavaa viikonloppua kaikille! Ihanaa, kun välillä tulee sellainen valtava onnen tunne tästä kaikesta...

-Bea, rv 5+1-

Vierailija
15/85 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh sentään!!! Että voi olla kamala olo. Yökötyttää ja kyökityttää, kahvia en pysty enää juomaan kun jäisin heti työpaikan kahvipöydässä raskaudestani kiinni, kun lähtisin juosten vessaan... Nälkäkin olisi jatkuvasti, jotain pientä ja raikasta pitäisi koko ajan olla rouskutettavana että pärjää. Kun verensokeri laskee, voi auta...

Että sellaista täällä. Ja vatsa pullottaa ja nipistelee. Juuri ja juuri mahdun vielä vanhoihin farkkuihini mutta välillä on pakko ylänappia avata kun rupee ihan liikaa ahdistamaan. En ollut kyllä ihan vielä lähiviikkoina ajatellut siirtyä mammahousuihin... Esikoisesta siirryin varmaan rv 12-15 välillä.

Eka nla ja ultra on onneksi viikon päästä parjantaina! Sen jälkeen ollaan miehen kanssa ajateltu " julkistaa" tämä raskausasia. Tai siis tarkoittaa sitä, että jos joku kysyy niin ei enää sitten kiellettäisikään. Tosin jotkin sukulaiset ja työkaverit ovat jo arvuutelleet, mutta me ollaan vielä kiistetty kaikki. :) Äidilleni ja yhdelle ystävälleni olen kyllä kertonut... Äiti sitä sanoikin, että sitä hän vähän ajatteli kun olen kummasti lihonut! Mutta se kaikki on tätä hemmetin turvotusta sillä eihän kohtu nyt vielä ole kummoisenkaan kokoinen tässä vaiheessa. Rinnatkin ovat paisuneet yhden kuppikoon.

t. tytteli 7+1

Vierailija
16/85 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen syyskuun alussa neuvolaan, silloin on rv8-9. En tiiä, jotenkin tuntui et se neuvolantäti oli puhelimessa ihan kuutamolla. Itse kysyin että pitääkö ottaa vanha äippäkortti mukaan niin vastaus oli et niin, juu ota vaan... Hassu juttu.

Mulla on vatsa ihan älyttömän pinkeänä, en tajua mistä tämä vatsan turvotus johtuu, ihan kuin olisin jo rv12! Jotenkin päivän aikana vatsa pullistuu kun joutuu olemaan kireämmissä vaatteissa mitä kotona. Tänään on huimannut ja ollut muutenkin vähän hassu olo. Muutenkin välillä miettii että hulluko olen kun tähän taas ryhdyin...

t. helminmami rv 6

Vierailija
17/85 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas saavutettu onnellisen odotuksen olotila. Sairaslomalla täällä notkun ja lepäilen. Maha kyllä vieläkin kramppailee epäilyttävästi supistuksia muistuttavalla tavalla, mutta kai se on uskottava, että vatsatauti tämä oli. VadelmaMamallakin taisi olla samantapaisia oireita? Lääkäri sanoi, että nyt on ollut liikkellä vatsatautia, kai se on tämä mätäkuu ja koulujen alku jne. Sitä vaan ihmettelen kun muilla perheenjäsenillä ei ole ollut mitään oireita...

Toivottavasti yatzy80:n ultraus sujuu hyvin. Itsekin siitä vähän haaveilen, kun tekisi mieli kertoa lapsille eikä millään jaksaisi odottaa sinne niskapoimu-ultraan asti. Ja rauhoittaisihan se omaakin mieltä, kun täälläkin velloo ne tuulimuna ja kohdunulkoisen pelot.

Keskiviikkona minulla oli samanlaisia fiiliksiä kuin Jo-anilla, ei oikein työt napanneet. Pahaolo ei vielä vaivaa, muuten vaan mieli vaeltelee, sekä esikoisen koulun alun että tämän uuden tulokkaan ympärillä. Enkä haluaisi myöskään ihan heti töissä tiedottaa, että raskaana ollaan, joten vähän kauhulla odottelen pahoinvoinnin alkamista. Minulla se on kyllä ollut vain sitä kuvotusta molemmissa raskauksissa, toivotaan että tässäkin. Onko kukaan kokeillut aiemmissa tai tässä raskaudessa inkiväärikapseleita pahoinvointiin? Kuulin niistä ensi kertaa vasta nyt täällä palstoilla, mutta ajattelin kokeilla, jos vaikka auttaisivat. Sitten kun sitä pahoinvointia siis tulee...

Nyt saapuivat lapset, täytyy mennä kuuntelemaan koulu- ja päiväkotikuulumisia.

Hilppis rv 4+4

Vierailija
18/85 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa ei mitään ihmeellistä, kyl ainakin ruskuaispussi on siellä missä kuuluu, mutta näin pienillä viikoilla ei vielä tosissaan se sykä näkynyt. Mutta oon mä nyt kumminkin luottavaisin mielin, kun tiän ettei se ole ainakaan mikään ulkopuolinen.. Setä sanoi, että jos se ois ollu 6+ niin ois näkyny jo sykekin.

Np-ultran tilasin samalla ja se ois sitten syyskuun loppupuolella.

Vierailija
19/85 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko taas kulunut ja sinä aikana on alkanut pahoinvointi..Mikään ei tunnu maistuvan ja kaikki ällöttää. Toivottavasti ei kehity niin paha ällötys kuin ekassa raskaudessa, jolloin makasin saikulla 3 viikkoa oksennellen vessassa ja välillä kadulla..

Hassuja juttuja, mutta mullakin on ihme pelkoja / ajatuksia siitä, että jos onkin tuulimuna. Näin viime yönä painajaista, että neuvolassa niin kävi. Mutta kaipa se kuuluu asiaan, kun niin paljon iloitsee ja odottaa vauvaa.

Mä sain neuvolan ensi viikolle ja mulla ei ole tarkkaa tietoa viime menkoista, kun laitan päivät aina kännykän kalenteriin ja se hajos. Toivottavasti ne laittais mut ultraan sen takia aiemmin ;)

Sincera

Vierailija
20/85 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais mennä raskaus kesken. Nyt illalla alkoi ruskea vuoto joka näytää yltyvän veriseksi. No tälläin tällä kertaa.