+++HUHTIHIPPUSET ma-ke vko 33
Kommentit (42)
Pahoittelut kielolle siitä tädin saapumisesta..tsempit uuteen kiertoon!
Pitkää odottamista tääläkin ennenkuin näkee pysyykö täti pois..pelottaa jo valmiiksi jos ei vieläkään tärppää. Ensi viikon loppupuolella sen näkee..ei meinaa malttaa odottaa sitten millään. Päivät matelee.
No, ei se auta, maltti on valttia...
turhautunut johanniina
Millaista on raudan maku suussa? Onko kenelläkään ollut? Mulla on tänään ollut töissä sellaista " veren" makua suussa, vaikka ikenet ei verta vuodakaan. Voisikohan tämä olla uusi raskausoire? :) :)
Mitenköhän raskaana olevat selviävät tällä helteellä, kun itse meinaa pyörtyä, vaikkei raskaana olekaan...
Rizza kp 30/37-47
Juu eli menkat saapuivat tännekin tänä aamuna!!! :(((( Onneks en kerinnyt testiä vielä ostaa. Itkettää ja vituttaa ihan urakalla. En oikeesti tällä hetkellä jaksa enää uskoa, että meille lähiaikoina on tulossa toista lasta. En tiedä, miten mä enää jaksan tätä paskaa. Kuukausi toisensa perään vaan satutan itseäni. Pitää varmaan lopettaa tyystin koko ajattelu ja kiertopäivien tsekkaaminen. Koko ajan ikäero esikoiseen kasvaa ja kasvaa. Lääkärille tekis mieli mennä, siis yksityiselle, mutta pitäs rahaa olla monta sataa ylimäärästä niihin tutkimuksiin...Kahtellaan...Meillä oli jo aika varattuna elokuun alkuun, mutta menin perumaan sen, kun jaksoin uskoa, etä tästä kierrosta tärppää jne...Mutta ei...
Jään taka-alalle.
Nelliina kp1 yk9!
Juu, täälläkin täti saapui aamulla eli ei meitä huhtihippusta tule.
Nelliinan teksti on kuin omasta näppiksestä. Fiilikset aivan paskat ja toivottomat. Pahoittelut sinulle!! *hali* Kuten myös muille pettyneille ja plussaonnea loppujoukolle!!
Mä en taida uuteen kuukausipinoon ainakaan nyt lähteä.
miranda-neiti kp 1 yk 7
mä oon käynyt muutaman kerran yksityisellä nyt ja ainakin prolaktiiniarvoista saattaa tämä kiikastaa. Tuloksia odotellessa....
miranda-neiti
Pahoittelut tädin saapumisesta Kielo, Nelliina05, Miranda-neiti. Tää viimeinen viikko on aina yhtä tuskaisaa odottelua. Tekis mieli jo testata, mutta eihän se vielä näin aikaisin mitään näytä. Esikoinen tärppäsi neljännestä kierrosta, joten toiveet on minulla vielä korkealla. Jotenkin vaan tuntuu, että taas tiputaan maan pinnalle..
Tsemppiä ja halaukset!
t. Kapa 28/28-35 yk4
Nellis ihan sydäntä viilsi lukea sun kirjoitusta :' ( Koita jaksaa, en osaa muuta sanoa *halaus*
Pahoitteluni myös sinulle miranda-neiti :(
Rizza en osaa sanoa millainen se raudan maku on, mutta voisin kuvitella, että sellainen veren maku. Toivottavasti sulla se ois raskausoire *bd*
Kapa muistatko millä kp:lla esikoinen näytti plussaa?
Pahoittelut tippuneille! Tiedän, että tämä ei paljon auta, mutta onnea uuteen kiertoon!
Tänään tuli postissa toissapäivänä tilaamani Vilja-raskaustestit, jippii! :) Oli joku poistoale, joten kolme kappaletta oli 8,85 ¿. Nyt vain pitäisi malttaa odottaa testata vasta viikonloppuna.Testin mukaan voisin testata jo dpo 10 eli kolmen päivän päästä, hmmm....
Itselläni ei ole valkovuotoa enää pahemmin ovulaation jälkeen tullut. Kun nyt ei vain menkat tulisi ollenkaan. :)
Rizza kp 30/37-47, dpo 7
Esikoisesta plussasin muistaakseni kp 27/28, eli päivää aikaisemmin, kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Ja viiva ilmestyi samantien ruutuun. Testi oli silloin muistaakseni predictor, jota sai apteekista. Nyt kierto heittelee reilusti kolmenkympin päälle, joten yritän sinnitellä viikonloppuun.
t. Kapa kp 28/28-35 yk 4
Voimia ja halit nelliinalle ja miranda-neidille! Itsekin melkein toivoisin menkkojen jo alkavan, kun kuiteski menee kierto vaan hurjan pitkäksi ja täti tulee kuitenkin. Pääsisi aloittamaan sentään uutta yritystä. Minun pinnasta ei kyllä näytä olevan odottelemaan lunkisti melkein 50pv kierron kanssa! Auttaisihan se tietenkin asiaa, jos tietäisi onko ovis ollut ja milloin...
Toivottavasti lääkäristä löytyy apu, miranda!
Nelliina: Meilläkin olisi ollut pikkukakkonen tervetullut pienelläkin ikäerolla, mutta menkat alkoivat vasta pojan ollessa 9kk ja sen jälkeen ei ainakaan tjot meiningillä mitään tapahtunut. Muutenkin oli pitkät kierrot. Sitten pidettiin pari kuukautta taukoa, kun varattiin loppuvuodelle matka. Ja nyt tottakai suurilla odotuksilla lähdettiin tosissaan yrittämään. Onhan tuo poitsu tottakai vieläkin pieni, en sitä sano, mutta ikäero toiseen kasvaa silti kasvamistaan koko ajan. Jos nyt olis tärpänny nii olis tullut tasan 2 vuotta ikäeroa.
Helmeeee tulehan kertomaan tuloksia, jos testailet huomenaamulla, jookos?
Kapa, tuo Predictorhan on ainakin mitä olen lukenut niin se epäherkin testi eli 50mlU/ml. Itse tein muistaakseni tuon viime raskaudessa kolme päivää myöhässä ja sain siihen vain haamujen haamun. Onkos sulla samanmerkkinen nyt odottelemassa?
- Salsatar kp 33/28-46
Pikaisesti vain että taas testasin negan kp 33. Missähän täti viipyy kun en kerta oo edes raskaana? Hitto kun tää mun kierto on epäsäännöllinen että en tiiä missä mennään.
Myissi kp33/30-32
ei testit välttämättä näytä viä mahdollista positiivista tulosta.Riippuu testistä.Millä testillä testasit?
Malttia... :)
eka testin tein kp28 Citymarketin RFSU testilla ja nyt toisen tuolla tk:n labrassa eli sieltä ainakin tulos varmaan aika luotettava. Voihan tässä vielä toivoa olla mutta enemmän uskon että menkat jää tällä kertaa vaan väliin tai sitten on tosi pitkä kierto. Mutta jos ei menkat ala viikon sisällä niin pitää sitten taas testata.
Vielä ei ole minkäänlaista testiä odottelemassa. Varmaan käyn Cittarista hakemassa niitä Rfsu:n testejä. Perjantaihin asti ajattelin jaksaa odottaa, mutta saas nähdä. Tuskimpa vielä mikään testi näyttää plussaa, jos olisi tärpännyt. Kierto on kuitenkin ollut 34-35 parina viime kuukausina.
t. Kapa 29/28-35 yk 4
Kylläpä aika kuluu hitaasti varsinkin kun ei tämän kierron kanssa ole enää suuria toiveita (tai eiköhän sitä salaisesti toivo varmaan loppuun asti).
Myissikin oli saanut negan, pahoittelut siitä! Mitäs aamuun kuuluu?
Kapalle piinatsemppiä! Itse sain tuolla rfsu:n testillä aikaisessa vaiheessa viivanpaikkoja, jotka oli kyllä todella rasittavia toivon nostajia, kun eivät tarkoita mitään... Mutta ehkäpä ne plussat näkyvät sitten hyvin, jos aihetta on.
Itsellä on vielä toinen herkkä clearblue kaapissa, mutta sen suhteen olen päättänyt, etten testaa tosiaan, kun vasta sitten lähempänä kp50. Ainoastaan testaan aikaisemmin, jos tulee oireita, esim. rinnat kipeiksi. On kyllä tosi hyvä aina testailla, että ovatkohan kipeät... Silloin kun tulevat kipeiksi niin kyllähän sen huomaa kokeilemattakin ;). Nyt ei kyllä taas vaihteeksi ole edes minkäänlaisia menkkatuntemuksia. Positiivistahan se on, kun ei tarvi kipuilla... (Vaikka vauvan puolestahan sitä kärsisi mitä vaan!)
- Salsatar kp34/28-46
Olen aina välillä taustaillut, kun ole ihan kokonaan malttanut pysyä pois vaikka niin mielenterveyteni vuoksi päätinkin.
Onnittelut plussista ja tädin yllättämille pahoittelut.
Olen ollut tämän kierron oudon huoleton. En ole muistanut tarkkaan kiertopäivää ja dpota. Aikaisemmissa kierroissa tiesin ne unissanikin. Olen jotenkin niin epäuskoinen plussaamisesta, etten jaksa niin välittää =(.
Greippimehun juonnin aloitin, en huomannut mitään vaikutusta. En aloittanut sitä ihan kierron alusta, jospa siinä oli vika.
Gynellä kävin, otatti prolaktiini-kokeen. Tuolla verikokeella siis katsotaan onko ovulaatio tapahtunut. 32,5 oli tulos, lääkärin mukaan on ihan hyvä tulos.
Tänään testailin ja sain negan. Eli tuo huolettomampi ote ei ainakaan vielä kantanut hedelmää...
Vuoden loppuun gyne ehdotti vielä yrittää luomuna (stressittä!) ja sitten katsotaan mitä tehdään.
Tuntuu täti olevan ihan oven takana. Toukokuiset siis on pian seuraava osoite mulle.
Teille jäljellä oleville kanssakuumeilijoille hurjasti plussaonnea. Jännäilen vielä kanssanne.
AnniHelen@ kp 23/22-? dpo 10 (vielä hetken)
Tuo prolaktiini taitaakin olla eri asiaa? No kuitenkin se oli progesteroniarvo mitä multa katsottiin. En tosiaan ole ekspertti näissä asioissa ;).
AnniHelen@
Pahoittelut teille, jotka täti on ehtiny saavuttaa!
Mä vaan ilmoittelen, ettei uutta tämän auringon alla. Odottelen vain menkkojen alkua, jotta pääsisin uuteen kiertoon. (Ovis kun missattiin tässä kuussa.)
Kaktus kp 30/28-35 yk1
Mullakin on tää vauvatouhuilu jo kohta ihan mielenterveyden horjumiselle altistavaa. Kohta puolitoista vuotta ollaan yritetty esikoista, ja kerran olen tullut raskaaksi nyt toukokuussa ja saanut keskenmenon. Aina näihin aikoihin, kun jännitän oviksen jälkeen tärppiä, niin alan mennä ihan sekaisin epätoivosta, minkä tiedän kohtaavan, kun menkat alkaa pian...
Joka kerta ne vain tulevat. Nyt jo tuntuu, ettei ole tärpännyt. Kaikki ne hienot raskausoireeni johtuivat takuulla tästä helteestä, huoh.
Malttaisiko olla testaamatta ennen lauantaita? Lauantaina olisi jo kp 34/37! Vai odotanko suosiolla vielä tasan viikon, jolloin menkkojen pitäisi alkaa...
Voi mene aika nopeasti äläkä tuo menkkoja mukanasi. :)
Kaikille paljon plussaonnea!!!
Rizza kp31/37, dpo 8, yk 15
ja kielo, juttelehan täällä niin kauan kun tuntuu siltä. Minulla on ainakin vielä niin pitkä odottelu edessä (tai sitten ei), että mukava että on juttukavereita! =). Voimia uuteen nousuun!