Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++HUHTIHIPPUSET ma-ke vko 33

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin aloittaa uuden viikon kunniaksi uuden pinon..

Omaa napaa sen verran, että nyt on menossa kp 27/28-35, eli loppuviikosta olisi tarkoitus testata. Nyt on kaksi edellistä kiertoa ollut 34 ja 35 päivää, eli pitkä kierto on varmaan tästäkin tulossa. Perjantaina varmaan testaan, niin tietää vähän, että voiko viikonloppuna nautiskella mitään alkoholijuomaa mökillä.

Kesän grillaukset näkyvät vartalossa ja kiloja on hiipinyt 2-3 kg kevääseen verrattuna. Eilen heitin viikonloppuisen karkkipussin jämät roskiin ja päätin aloittaa " terveellisemmän" elämän. Tänään kiipesin työpaikan rappuset viidenteen kerrokseen ja yritän hissiä vältellä parhaani mukaan. Olishan se varmaan raskausaikaa silmälläpitäenkin helpompaa, jos yleiskunto olisi hieman parempi. Tämän kierron pupuilut on pupuiltu. Mies lähti eilen neljäksi päiväksi 250km:n päähän töihin, eli tulee vasta loppuviikosta. Ei taida silloin olla enää mitään vaikutusta tähän kiertoon..

Jännityksellä odotamme siis viikonloppua, että mitä testi mahtaa näyttää.

t. Kapa 27/28-35

Vierailija
2/42 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salsatar: Sulla voi hyvinkin olla nyt pidempi kierto ja ovulaatio vasta ollut/tulossa. Itse tikutin toukokuussa ovisplussan kp 33! Mulla kierto on aikaisemmin ollut kp 47-52, joten nyt oonkin ihmeissäni, kun ovulaatio oli jo kp 23.

Nyt on ihan noloa tunnustaa, että mun oli pakko testata aamulla nega! Vasta dpo 6, mutta eilen illalla olin jo niin täynnä " oireita" , että päätin testata aamulla. Nyt kyllä harmittaa, että tuli heitettyä testi hukkaan. :(

Mies oli illalla ihan varma, että olen raskaana. Niin mustakin on jo välillä tuntunut, mutta nyt en aio testata ennen viikonloppua.

Rizza kp 29/37-47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kans tullut muutama kilo tässä kesän aikana ja oikeastaan sen jälkeen, kun lopetin esikoisen imetyksen kokonaan. Pitäisi nostaa itsensä niskasta kiinni ja tosiaan aloittaa vähän terveellisempi elämä taas.

Joops, ensikierrossa voisi ottaa sen oviksenmetsästyksen ihan tikkujen kanssa, jos raskii. Kun ei muuten ole hajuakaan oviksesta...

Pinnaa Rizzalle ja pahoittelut negasta. Tuossa vaiheessa siitä nyt ei vaan saisi edes huolestua, kun on niin aikaista. Yritetään nyt pitää jäitä hatussa, vaikka se vaikeaa onkin.

Kiitos Kapa uuden pinon aloituksesta ja mukava kuulla kuulumisia! Plussaonnea!

- Salsatar kp 32/28-46

Vierailija
4/42 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tänä aamuna eka ajatus oli, että onko menkat alkaneet. Mulla yleensä alkaa heti aamusta. Ei onneksi vieläkään :) Toivottavasti tää ei ole vaan joku pitkä kierto ja parin päivän päästä noidun vessassa. Mutta nyt tällä hetkellä kaikki ok eikä mahaakaan juili.

Rizza oli testannut negaa. Harmi, että tuli nega, mutta testasit tosiaan niin aikaisin, ettei mikään kumma vaikka kuitenkin olisitkin raskaana. Toivotaan parasta!

Salsatar oli myös saanut negan :( Luin just tuon vkloppupinon lopun. Voi että :( Meillä taitaa olla nega alla kaikilla, jotka piinailee.

Mariattarelle pahoittelut kun jouduit siirtymään toukokuisiin :(

Tällä hetkellä on joku energia-piikki menossa mulla :) Ihana kun tulee syksy! Että musta on kiva kun illat pimenee, siinä on oma tunnelmansa. Ruskaa odotellessa... Kesästäkin tykkään, mutta syksy on kyllä ihanin vuodenaika! Aurinkoiset kirpakat ruskapäivät ovat kyllä aivan ehdottomia. Ja tekee mieli aloittaa kaikenlaisia kursseja jne *nolona* ;) Toivoisin, että olisi raskaudesta johtuvaa, mutta olen samanlainen häärääjä joka syksy :D

Touho-Kielo kp 32/28-35 yk2

Vierailija
5/42 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tässä mieleeni kun vuodan jo neljättä päivää niinkuin kraanasta, että vaikuttaako se greippimehu limojen lisäksi myös kohdun limakalvon paksuuteen? Ihmettelen mistä tuo kaikki veri oikein tulee ja kivut on aivan mahdottomat. :(

T: Annique kp 4/27-29, yk 6

Vierailija
6/42 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas onnistuin hävittämään kirjoittamani viestin... :(

Joten eiku naputellaan uudestaan...

Täällä taas pitkästä aikaa...*vilkutus*

Salsatar olikin mua jo aiemmassa pinossa huhuillut.

(.) Täälläkin on piinaviikko menossa. Ovis oli viime viikolla ja nyt sitten taas odotetaan. En tiedä vielä aloitanko testaamisen dpo 8 jo vai odotanko tätiä ja sitten vasta testaan jos aihetta on. Monesti aiemmin negan testanneena voi olla, että jätän testaamisen myöhemmäksi. Tai sitten voi olla, että kiusaus käy liian suureksi ja testaan kumminkin.

Täällä oli monella muullakin jännät paikat. Negoja oli moni testaillut.Ei kiva ei, muttei silti kannata heittää kirvestä, liian aikaisin, kaivoon vaan testaa myöhemin vielä uudestaan. Niin kauan on toivoa kun tädin hameenhelmoja ei näy...

Moni oli plussannut ja April heistä viimeisimpänä. Onnittelut heille!

Kaikille loppuhuhtiksille kovasti peukkuja ja yritetään tähän loppuun saada oikein kunnon plussa-aalto liikkelle.

Pidän itsekin sormet ja varpaatkin pystyssä, että tämä kierto olisi vihdoin SE kierto kun tärppäisi. Odottavan aika kun on niin pirun p-i-t-k-ä.

Pikkupapu kp 22/31 yk 6 dpo 5

Vierailija
7/42 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salsatar: voipi hyvinkin tosiaan olla, että jos kiertosi on nyt pitkä, ovuloitkin vasta nyt tai jokunen päivä sitten. Mä otin tosiaan tikut apuun, ja oviksen tavoitinkin kp35!!

Rizzalle malttia testailuun:)

Mukava että kielolla ei ole tätiä näkynyt:)

Omaa napaa sen verran, nyt menos kp42 eli n.viikko oletetusta oviksesta..tissit ovat olleet kipeät n. oviksesta saakka...Ajattelin testailla vasta ensi viikon loppupuolella, jos tätiä ei toivon mukaan kuulu.

Mukavaa alkanutta viikkoa ja toivottavasti tulee paljon iloisia uutisia!

Johanniina kp42/n.51

Vierailija
8/42 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa täti ryntäillä vähän liikaa, saa nähdä eksyykö tännekin... Anniquen kysymykseen en osaa kyllä vastata tuosta limakalvon paksuudesta.

Odottavan aika on kyllä tooodella pitkä ja omaa tilannetta odotellessa pitää roikkua täällä koko ajan muiden tilannetta seuraamassa :/. No, ainakin kauppaan on pian lähdettävä...

Mulla on vaan ollut välillä niitä menkkajomotuksia ja ihmettelen kyllä, jos onkin vasta ovis (nyt/ollut)... Tuntuu vaan hullulta, jos ensikierrossa (huomatkaa, olen jo pessimistinen tämän kierron suhteen!) meinaa tikuttaa ovista niin saa ostaa kasan niitä tikkuja. Kun ajoissahan se kannattaa tikuttelu aloittaa (jos sattuukin tulemaan lyhyt kierto) ja sit jos ovis onkin vasta kp30 jälkeen. Jos kertoisin miehelle edes miettiväni tikuttelua niin se pitäisi varmaan hulluna... Mut jos päätän siihen ruveta niin kai se pitää tilata ne tikut jostain nettikaupasta sitten niin saa vähän halvemmalla.

- Salsatar

Vierailija
9/42 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIELO eiiiiii!!! Eihän alkanut kunnolla vuotaa, eihän?!??

MARIATAR, pahoitteluni menkoista :(

RIZZA kerkes jo testaamaan :) Malttia vielä.

SALSATAR, harmi ku tuli nega, mutta malttia sinnekin, sulla tosiaan voi olla pidempi kierto taas. Mä suosittelen ovistikkuja, vaikka ei ne oo vielä auttaneet meitä, mutta oviksen tiedän milloin on ihan niitten avulla. Mua stressaa, jos en tikuta, koska en millään tavoin kropassani ovista tunne. Ja ahdistavaa ehkä minulle se, kun ei tiedä ja pitäis aina vaan jaksaa sänkyhommia kierron alusta loppuun, ettei vaan missaisi...

Mulla edelleen piinaavat oltavat täällä. Mä tuos katoin merkintöjäni, niin menkat ovat alkaneet ovisplussapäivästä 12-14 päivän jälkeen. Nyt tänään on 14 päivää ovisplussasta. Jos huomenna ei ole menkat alkaneet, niin jippii, toiveet todella korkealla! Ke-aamuna voisikin testata, jos huomenna uskaltaa ostaa testin...Tai jos tarttee edes...Pelottaa sairaasti, jos menkat nyt alkaakin, kun voi alkaa hetkenä minä hyvänsä :( Edelleen mietityttää lauantainen tuhru.

Ei auta kuin odotella 48 tuntia :)

Nelliina kp27/23-28 yk8

Vierailija
10/42 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kierrossa alkoi samalla tavalla. Ensin yhden päivän juili ja tuli vähän verta ja seuraavana päivänä raanat aukesi. Kummasta päivästä pitäisi alkaa laskemaan kiertoa? Nyt on siis kp 31 tai 32.

Vähänkö v*tuttaa.

Mutta sulle Nellis toivon sitä plussaa aivan älyttömän kovasti! Olispa ihanaa jos nyt tärppäisi. Hyvältä ainakin kuulostaa :)

Salsatar minäkin käyn vähän väliä katsomassa mitä teille kuuluu :) *koukussa* Hirveenä tsemppiä! Ehditkö edes kauppaan? ;)

Vierailija
11/42 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi naurattamaan tuo kielon kommentti! ;) Enpä tosiaan ole vielä ehtinyt sinne kauppaan! Nyt pitäsi kyllä kipaista, että ehtii sitte tekemään ruokaakin...

No olen sentään valmistellut viikonlopun reissuakin tässä enkä sentään ihan vain tuijottanut pinoa, että milloin joku kirjoittaa uutisia. Vaikka välillä varmaan vaikuttaakin, ettei muuta elämää ole olemassakaan, huhhuh...

- Salsatar päästä sekaisin

ps. Mitähän mahtaa olla muutaman kierron päästä, jos ei tärppää jos eka kierrossa on jo tämmöistä...??

Vierailija
12/42 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli käymään ja laitoin minäkin välittömästi ovistikut tilaukseen, seuraavalla kierrolla se ei jää huomaamatta, jos ovis tulee ollenkaan...

Peukut pystyssä teidän muiden vielä mahdollisuuksia omaavien puolesta siirtyy toukokuisiin...

Seppäskä 1/27-35 yk 3

Vierailija
13/42 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIELO, voi itkujen itku!!! :( Halirutistus sinne! Mä laskisin ekaks kp:ksi sen päivän, milloin vuoto alkaa kunnolla. Kunpa sulla ei alkaiskaan!

SEPPÄSKÄ, harmitus menkoista sinnekin :(

Tosiaan SALSATAR, sulla saattaa sit noita ovistikkuja mennä aika satsi, jos sulla onkin pitkä kierto. Mut mä oon tilannut Advancen testejä, 10kpl/10e poistotorilta (olikohan kotitestit.com). Onkohan kaikista halvimpia?! Mutta toimineet mulla.

Nyt lepäämään.

Vierailija
14/42 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelliinalla on todella jännittävät oltavat! Pidän peukkuja pystyssä plussaa varten! :)

Harmittelut Kielolle ja Seppäskälle menkkojen alkamisesta! Toivotaan parempaa onnea ensi kiertoon! :) Saa nähdä, tuleeko sitä itsekin sinne kuitenkin perässä....

Annique: En ole kuullut, että greippimehulla voisi olla tuollaista vaikutusta. Toivottavasti alkaisi menkat jo pian loppumaan.

Mä en tiedä tekeekö helle nyt mulle kepposia, mutta töissä olo oli tänään tuskaa. Vaikka join vähän väliä palavereiden välissä vettä ja lounaan lisäksi pidin välipalaa mukana, niin sain taas sellaisen huimauskohtauksen muutamaan otteeseen. Kävin sitten töitten jälkeen hakemassa lisää vitamineja, ettei pääse ne ainakaan loppumaan. Toivon ihan älyttömästi, että tämä huimaus olisi raskausoire, mutten halua innostua liikaa, ettei sitten tule kamala pettymys, kun menkat alkaa. Aion kyllä yrittää testata seuraavan kerran vasta viikonloppuna. :)

Rizza kp 29/37-47, dpo 6

Vierailija
15/42 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on täällä monella tosi jännät paikat. Toivotaan parasta ja pidetään tädit poissa. Pahoittelut myös niille kenen luokse se on ehtinyt.

Tänään taas tuntui niin raskautuneelta ja oireitakin riitti. Mulla on ollu jo monta päivää tissit kipeenä ja ne ei ole koskaan ollu että en voi laittaa niitä ainakaan minkään piikkiin. No sitten tuli taas se raudan maku suuhun mutta sitä oli jo edellisessä kierrossa niin se ei merkkaa vielä mitään. No sitten mahassa tuntui todella oudolle siis ei sitä osaa selittää eli sekin voi olla mitä vaan mutta heti tietysti tuli vaan mieleen että joo raskaana ollaan.

No mä nyt kokeilin niitä ovistikkuja ekaa kertaa tässä kierrossa ja en ole tähän mennessä edes onnistunut löytämään huippua, sillä tikkuun ei koskaan tullut haaleaa viivaa kummempaa. Eli olisi todella outoa ja ihmeellistä jos olisin tässä kierrossa onnistunut tulemaan raskaaksi.

Helmeeee kp20/24-32

Vierailija
16/42 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että säästyt tädiltä ja saat sen sijaan vihdoinkin vauvamasun!

Rizzalle kovasti odottelujaksuja! Pahoitteluni seppäskälle ja tsemppiä toukokuun yritykseen!

Täällä ei edelleenkään muutosta aikaisempaan. Nelliinalle iso kiitos tuosta linkkivinkistä! Kävin vilkaisemassa ja varmaan hankinkin tuolta ovistikut, jos täti saapuu. Etukäteen en kuitenkaan halua ostaa, jos kuitenkin sattuisi tärppäämään vielä... Varmaan pitäisi ostaa se 20 kipaletta, jos pitää tikutella siinä kp10-30 tai jotain sellaista. Eikä nuo välttämättä edes riitä, jos ovis onkin todella myöhään.

Vähän väliä pitää käydä tarkistamassa tätiä, että joko nyt, mutta toistaiseksi ei mitään muuta, kuin runsaasti valkkaria. Mutta sehän kai ennustaa tädin saapumisesta, eikö?

- Salsatar kp 32/28-46

Vierailija
17/42 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös plussaonnea! Rintojen kipeytyminen on ainaski aika hyvä oire, mullakaan ei ole sitä normaalisti. Mut viime raskaudessa se oli ensimmäinen oire.

Vierailija
18/42 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en uskalla testata ollenkaan kun pelottaa että en olekkaan. No onhan tässä vielä aikaa jos vaikka viikonkin jaksaisi vaan ihmetellä mutta se on naiset helpommin sanottu kuin tehty ja luulen että jokainen täällä tietää mistä mä puhun kun ne raskaustestit oikeen hyppii silmille vaikka ei olisi edes aikonut testata vielä pitkään aikaan.

Helmeeee

Vierailija
19/42 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kukkuillut hereillä jo viidestä asti kun lapsi valvotti (nyt nukkuu) ja menkat taas alkoivat kunnolla aamuyöstä kuten aina. Ai että kramppaa kipiästi :( Onko muilla sama juttu, että alkaa aina samaan aikaan vuorokaudesta?

Minä roikuskelen vielä täällä pinossa jos sallitte. Tää alkukierto on niiiin masentavan pitkäveteinen, ettei oikein runoratsu laukkaa tuolla toukokuisissa :( Mutta haluan lueskella teidän kuulumisia. Toivottavasti en saa ketään teistä seurakseni toukokuisiin *bd*

Seppäskälle myös pahoittelut :(

Masentunut Kielo kp1/28-35 yk3

Vierailija
20/42 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mitään uutta auringon alla. Vettä satelee ja tulossa vissiin sisäpäivä sitten. Olen muka mitannut aamulämpöä muutamana päivänä ja tuntuu heittelevän miten sattuu, välillä alaspäin ja välillä ylös. Olen tosin mitannut kainalosta, joten jos ens kierrolle menee niin pitäis alkaa mittaamaan varmaan suusta ja tottakai kierron alusta asti.

Tuosta menkkojen alkamisesta. Nyt esikoisen jälkeen tuntuu alkavan aina illalla, joskus esikoista ennen taas muistan et on alkanut aina aamulla aikaisin. Vaikka kierrot on aina heitelleet niin jännä, et on sitten kuiteski alkanut samaan vuorokaudenaikaan.

Nyt aamupalaa sekä itselle, että poitsulle!

- Salsatar kp33/28-46