Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkkyä! Näin Instagramissa 183-senttisen miehen, joka poseerasi yhteiskuvassa kolmen 190+ cm lentopallonaisen kanssa!

Vierailija
29.03.2023 |

Joku kysyi kommenteissa sen miehen pituutta. Ilmeisesti amerikkalaisista kyse, kun ilmoittivat pituudet jaloissa ja tuumissa. Mies vastasi 6ft eli sehän on senteissä 183. Tuossahan ei ole mitään outoa. Mutta se olikin järkkyä, että se mies poseerasi samassa kuvassa peräti kolmen järkyn pitkän lentopalloilijanaisen kanssa. 😱 Kuvasta löytyi kaikkien niiden IG:t ja googlaamalla löytyi pituudet. Ne olivat järkkyä luettavaa! Niistä naisista lyhinkin oli 190 cm! 😱 Keskimmäinen 6'4 eli siis järkyt 193 cm! 😱 Mutta naisista pisin... jaiiks!... jaiiks!... JAIIKS!... 6'6 eli siis järkyt, järkyt, JÄRKYT... 198 cm! 😱😱

Vielä kaiken järkkyyden lisäksi sillä miehellä näytti olevan useampia kuvia tuon keskimmäisen naisen kanssa. En tiedä seurustelevatko vai ovatko vain hyviä kavereita. Järkkyä, jos noin pitkä nainen ja tuonpituinen mies seurustelevat toistensa kanssa! 😱

Minä en todellakaan pystyisi poseeraamaan tuonpituisten naisten kanssa! Minun miehisyys olisi mennyt ja lopullisesti murskattu samantien! Miten siis joku mies pystyy poseeraamaan noin monen pidemmän naisen kanssa? Ja miten ne naiset tuon miehen kanssa? Järkkyä! 😱

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla sitä miehisyyttä on, kuten hänellä. Toisilla sitä miehisyyttä ei koskaan ole ollutkaan, kuten sinulla.

Vierailija
2/13 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkeaa, jos jonkun miehisyys on kiinni niinkin pienestä asiasta, kun siitä, että joku (nainen) nyt sattuu olemaan pidempi.

Huippulentopalloilijanaiset on kyllä yleensä aikas upeita jos ihan puhtaasti kropaltaan ajatellaan, joten flaksihan siinä on kyseisellä tyypillä käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisin lentopalloilija (nainen), josta olen kuullut on 2-metrinen. En muista paljonko päälle, mutta pituus alkaa numerolla 2.

Oma tytär on vain 180 cm, juuri ja juuri riittävissä mitoissa...

Vierailija
4/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun miehisyys meni viemäriin tän aloituksen julkaisulla.

Vierailija
5/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, tämä ap onkin mies. Kuulostaa varhaisteiniksi jääneeltä naiselta.

Vierailija
6/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä ja sit niitä mikkihiiriä.

Jokainen tietää mikä ap on

Vierailija
7/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 järkky-sanaa, 7 pelokas huuto-hymiötä??

Vierailija
8/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 järkky-sanaa, 7 pelokas huuto-hymiötä??

Tämä tyyppi on toistuva hahmo tällä palstalla. Aina sama aihe ja samat tunnusmerkit.

Vierailija
9/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
10/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on 2 senttiä mua pitempi. Ei tunnu missään, en oo 12-vuotias epävarma nulikka.

Vierailija
11/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, varo, älä lue tätä viestiä.

Olen 185 cm nainen.

Pelottavaa, vai mitä?

Vierailija
12/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, varo, älä lue tätä viestiä.

Olen 185 cm nainen.

Pelottavaa, vai mitä?

Nnnoooooooooo!!!!!!!!!

t. ap

Vierailija
13/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö lentopalloilijan siis olla todella pitkä? Luulin että se olennaista vaan koripallossa. Ja että lentopallossa ratkaisisi kuinka korkealle hyppää? En tiedä näistä lajeista siis mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän