Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällainen tilanne/tunne kenellekään tuttu?

Vierailija
12.08.2007 |

Meillä on aina ongelmana se, kuinka kertoa meidän perheen iloisia uutisia miehen siskolle.

Aina meidän ilonaiheet on hänessä herättäneet jotain negatiivista. Häiden, ensimmäisen lapsen syntymän, uuden kodin yms jälkeen käly lopettaa pitkäksi aikaa yhteydenpidon mieheeni. Mieheni aloitteesta sitten käly taas " leppyy" , kunhan mies jaksaa tarpeeksi usein soitella ja varoa puhumasta mitään meidän perheestä.

Nyt sitten pitäisi kertoa uudesta raskaudesta seuraavan parin viikon aikana... Jo etukäteen hermostuttaa, että mitenkä käly tämän taas kestää.

Kenelläkään samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa te uudesta raskaudesta ja yrittäkää antaa tuon ihmisen itsekseen kirota maailman epäoikeudenmukaisuutta.

Vierailija
2/2 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!

Minä en suostuis tollaseen että pitää lepytellä toista. Toihan kuulostaa tosi naurettavalta.

Itellä kokemusta miehen siskosta joka kuvittelee että mieheni on häntä varten tässä elämässä. Nyt ollaan oltu huonomissa väleisssä jo kohta vuoden ja eipä tuo miehen sisko ota yhteyttä että asiat selvitettäisiin. Aina syyllistetään miestä ja minua. Sanoin anopillekkin jo että en anna periksi, koska minua tässä loukattu tosi pahasti yms yms.

Eli neuvon sinua jättämään oman onnensa nojaan jos on tollanen että ei voi iloita teidän iloisista tapahtumista. Taitaa olla vain kateellinen teille??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme