Teitkö r-testiä ennen ku menkat oli edes myöhässä? Miten heti näkyi?
Kahden aikasemman aikaan olen reilusti odottanut että menkat on myöhässä ennen testausta, mutta nyt tekis mieli testata jo kun ovulaation tuntemisesta on viikko... Mahtaisko tuo vielä näkyä, mahdollinen raskaus siis vai tuhlaanko rahojani ;). Millon teidän positiivinen tulos on näkynyt jos olette testanneet ennen kuin menkkojen olis pitäny edes alkaa??
Niin ja kp on nyt 22.
Kommentit (7)
Mulla nyt toinen raskaus ja testasin kp 23/26 (ovis oli kp 12) ja näytti tosi hailakan hailakkaa acon 10 testillä (piti pistää mies vielä tarkistamaan) kp 25/26 näytti jo vähän selvempää ja se riitti mulle :)
Ekassa raskaudessa testasin kuukautisten ollessa myöhässä kaksi päivää, kun vuoto alkoi ajallaan, mutta loppuikin yhden päivän jälkeen...
Onnea vaavahaaveisiin !
Mä tein testin siinä vaiheessa kun oli meneillään kp 24. Mulla on normaalisti jopa melkein 50 päivän kierto joten oli aika ihme että tuolloin tulos jo näkyi. Eli sain silloin haalean, mutta selvän viivan. Siitä parin päivän päästä tulos oli jo vahva plussa.
Ja testi oli apteekin oma raskaustesti ja myöskin apteekista saatava Onni- niminen testi. Tein siis kaksi haamua tuossa kp 24-25 (toinen apteekin omalla, toinen onnilla) ja kaksi vahvaa plussaa kp 28 ja 29 (toinen apteekin omalla, toinen onnilla)
Tulikohan nyt yhtään apua..
Suan
13+4
Tein ja positiivinen tuloshan sieltä tuli =) Testin tein muistaakseni 10pv ovulaatiosta ja aika vaffat viivat testiin piirtyi.
Odottaisin vielä muutaman päivän, sillä munasolulta kuluu n.viikko matkata ja kiinnittyä kohtuun ja vasta sen jälkeen keho alkaa tuottamaan HCG-hormonia, jonka pitoisuutta noilla raskaustesteillä siis mitataan...
Onnea matkaan!
-Allu ja Pupu rv17+
Testasin ehkä 4-5 päivää ennen oletettua kuukautisten alkamisajankohtaa. Raskaana kuitenkin olin.
Täällä testien suurkuluttaja! =D
Viimeiset vajaa pari vuotta aloittelin testailun yleensä noin 8 päivää oviksen jälkeen.
Tässä mun tikkusivulla näkyy tämän vihdoin ja viimein plussan tuoneen kierron tulos!
http://piipaa.page.tl/Etusivu.htm
Onnea matkaan!
Oliskohan ollut kp 23 (ja acon kasettitesti) kun ei vielä näkynyt, mutta kp 25 näkyi sillä aconin tikkumallisella testillä. Sitten varmistin vielä clearbluella kp28. Kierto minulla taisi olla jotain 30pv.
Mulla tuli haalea plussa kun kp oli 27/26-29 ja vielä seuraavana päivänä yritin varmistaa sitä apteekin testillä (tää ed.päivä oli siis liuskatesti) josta tuli kanssa haalea plussa. Nyt kp29 ja rv 4+0. Toivottavasti pysyy matkassa huhtikuulle asti!!!
Pakko vielä ens viikolla varmistaa ja toivon mukaan tikkuun tulee tukevampi viiva sillon ;)