Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen ekakouluaamu, laitatko itsellesi ne vinttyneet verkkarit ja kotilookkina koululle vai valmistaudutko lahtoon miettimalla

Vierailija
12.08.2007 |

mitä päälle ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä tuo sana nyt jossain perähikiän murteessa tarkoittaakin. Parhaat päivänsä nähneet housut ym. menee keräysloodaan (risat tietty rodeen), puutarhaduunissa käytän joitakin.

Lapsen koululle pukeudun bisneslookiin, sillä menen siitä muutamaksi tunniksi työpaikalleni.

Vierailija
2/6 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

designerfarkut, jalassa merkkimokkasiinit ja rento mutta kallis pusero päällä ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat suorat housut ja kesäinen kangaspaita varmaan.

Vierailija
4/6 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa alkeellisesti kirjoitustaidosta = kouluttamaton ja epävarma nainen, joka ei uskalla itse ratkaista pukeutumiskysymystäkään.

Tiedoksesi, puen huomenna Cheap Mondayn farkut ja tavallisen valkoisen t-paidan. Jalkaan pienikorkoiset sandaalit.

Vierailija
5/6 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen puen uusiin muodikkaisiin vaatteisiin että näyttää hyvältä aloittaessaan koulun. Menen itse saattamaan ja olen luokassa ainakin ekan tunnin. Koulun aloitus on lapsen juttu ei siihen minun vaateostoksilla tarvitse valmistautua. Tästähän alkaa minun oma aika kun lapsi menee kouluun.

Vierailija
6/6 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja menee ihan yksinään ja itsenäisesti tuttuun luokkaan. Käyn sitten hakemassa kolmen jälkeen iltapäiväkerhosta pois. Joten ihan sama vaikka mulla oliskin ne virttyneet verkkarit! =)