Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsille EPAA / Omegaa? Käyttääkö joku, auttaako esim. keskittymiseen?

Vierailija
12.08.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä erisorttisista luontaistuotteista luvataan jos jonkinlaista apua, auttavat keskittymään, virkistävät muistia ja kaikkea muuta mahdollista. Todellista näyttöä on kuitenkin vähän, jos aina ollenkaan. En suosittelisi.

Vierailija
2/10 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onkos ne todella auttaneet mihinkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellisuudessa tiedä mitään. Lapsille on olemassa omat kalaöljyvalmisteet, joita voi vallan hyvin käyttää.

Vierailija
4/10 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä ei ole haittaa, eivät todellakaan ole vaarallisia. Eri asia on tehoavatko ne.

Vierailija
5/10 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellaista että lasten omat kalaöljyvalmisteet esim. auttavat keskittymään. Joku asiantuntija varmaan osaa kertoa.

Vierailija:

Lapsille on olemassa omat kalaöljyvalmisteet, joita voi vallan hyvin käyttää.

Vierailija
6/10 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta heti kun lapsi vanhempi (nyt alle vuosikas) alan antaa. Imetän ja syön itse Omegaa ja paljon kalaa, vauvan takia osittain. Vauva saa kiinteissä kalaa muutaman kerran viikossa. Kalan hyödyt on tunnettu iät ja ajat. Hyvää aivoille, sisältää D-vitamiinia ja hyvää silmille.

Vierailija
7/10 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiertoa, kalaöljyä nekin. Otti kauan ennen kuin lapsi oppi nielemään kapselin. Kalasta ei tykkää ja on atoopikko. 2kk jälkeen iho on TODELLA paljon paremmassa kunnossa!

Vierailija
8/10 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni valmistaja ja kauppias niillä rikastuu. Täytyy olla hyvä tuote. Turhaan tuolla muutamat kaipasivat muita näyttöjä.

Vierailija
9/10 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allergiani vuoksi pysty valmistamaan kalaruokia, joten lapsetkaan eivät saa kalaa syödäkseen. Itse olen jo pitkään syönyt kalaöljyä, raskausaikana hyvät rasvahapot ovat tärkeitä sikiön aivoille, ja imetysaikana hyvät rasvahapot siirtyvät rintamaitoon. Kalan rasvahappojen edullisesta vaikutuksesta on niin paljon tehty tutkimuksia, että pidän tärkeänä antaa kalaöljyä lapsille kun eivät sitä ravinnossaan muuten saa.

Vierailija
10/10 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä on todettu että oikeasti auttaa... anna siis ihmeessä lapsillesi ja ota itsekkin. Tätä mieltä olen minä.

Tutkimustuloksia löytyy netistäkin ja ovat ihan " oikeita" tutkimuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä