Olenko syönyt liikaa tänään?
2 prk kermaviiliä, ruissämpylän, porkkanakeittolautasellisen, 5 voileipäkeksiä.
Kommentit (5)
Ei sillä, että olisit siksi jotain liikaa syönyt, mutta kuulostaa vähän oudolta. Miki ihmeessä syöt kaksi purkkia kermaviiliä? Syö mielummin toinen kevyt lämminruoka niiden tilalla.
kalsiumin, proteiinin lähteet jne... Ja miksi helvetissä 2 purkkia kermaviiliä???????? Käytkö ihan täysillä?
aamulla puuroa, voisilmä, mustikkasoppa, leipää
myöhäinen "lounas" kylässä karjalanpiirakkaa munavoilla ja keksejä
päivällinen spagettia ja jauheliha-kasvis-kastiketta, salaattia, näkkäriä
iltapala valitettavasti sipsejä ja 1 siideri, 2 olutta
Olenko syönyt tänään liikaa? Väärin ainakin.
Aamula puuroa, 2 juustoleipää
Lounas: nakkikeittoa iso lautasellinen ja kaksi isoa porkkanalättyä
Välipala: 2 weetabixiä ja kaksi leipää ja kaksi mandariinia
Päivällinen: pyttipannua
Iltapala: Kaksi leipää ja jogurttia, jossa marjoja
Lasi viiniä
Ja mitat 165/49
Aika heppoiselta tuntuu ruokailusi
Olet, jos olet barbi.