Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen huolissani työtoveristani
16.10.2008 |
Olen luullut, että isolla osastollamme on taas vauva-uutisia tiedossa, kun joku lukkiutuu pitkäksi ajaksi (>30 min) vessaan oksentamaan.
Järkytyin, kun tajusin eilen, että oksentelija onkin yksinäinen ja hiljainen nainen, iältään 40-50 v.
Kysyin, että mikä hänellä on ja vastaus oli keuhkoputkentulehdus. Olin hetken helpottunut tiedosta, mutta jotenkin en jaksa uskoa tuota selitystä. Uskoisitko sinä? En tiedä, kuinka auttaisin tätä ihmistä, joka ei varsinaisesti ole työkaverini. Hän ei käy koskaan muiden kanssa syömässä eikä juttele kenekään kanssa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Silloin kun oksentelee, niin oksentaa sitten ainakin 10-15 kertaa.