Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huolissani työtoveristani

Vierailija
16.10.2008 |

Olen luullut, että isolla osastollamme on taas vauva-uutisia tiedossa, kun joku lukkiutuu pitkäksi ajaksi (>30 min) vessaan oksentamaan.



Järkytyin, kun tajusin eilen, että oksentelija onkin yksinäinen ja hiljainen nainen, iältään 40-50 v.



Kysyin, että mikä hänellä on ja vastaus oli keuhkoputkentulehdus. Olin hetken helpottunut tiedosta, mutta jotenkin en jaksa uskoa tuota selitystä. Uskoisitko sinä? En tiedä, kuinka auttaisin tätä ihmistä, joka ei varsinaisesti ole työkaverini. Hän ei käy koskaan muiden kanssa syömässä eikä juttele kenekään kanssa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun oksentelee, niin oksentaa sitten ainakin 10-15 kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla