Lue keskustelun säännöt.
Miten sinä juhlit imetysviikkoa? Minä leivon tissin muotoisen kakun ja vien sen työpaikalleni.
Kommentit (4)
vauvan suuhun missä liikunkin. Ainiin, mutta niinhän teen muutenkin.
Ehkä voisin imetysviikon kunniaksi lykätä tissin myös neljävuotiaan suuhun ja imetellä kumpaakin vaikka kolmen sepän aukiolla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulla ei ikävä kyllä ole enää pieniä lapsia, mutta jos imettäisin vaikka tuota miestä (ainoa jota maitorauhaseni enää kiinnostavat), kai sen voi tehdä ihan siellä marketin penkillä?
Hiukan on kiirusta ollut, kun olen duunipaikalla ainut nainen.
imettämällä ipanaa, niin koko viikko on yhtä juhlaa:-)