Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1 v 10 kk herää kello 5.30. APUA!!!

Vierailija
10.08.2007 |

No, ei ole ennenkään nukkunut ikinä yli seitsemään, mutta nyt jo kuukauden herää kello 5.30. Hyvällä tuurilla nukahtaa vielä 15 minuutiksi, mutta yleensä ei. Herää itkien ja vaatien pois sängystä, aivan umpiväsyneenä.

Illalla nukahtaa kello 20:30. Päivällä nukkuu tunnin päiväunet (joilta myös herää itkien ja vaatien pois sängystä). Säännölliset ruokailut ja ulkoilua ja muuta aktiviteettia on. Kotihoidossa, eikä elämässä ole ollut mitään suurempia muutoksia tämän kuukauden aikana.

Aluksi uskoin että tämä on taas joku " vaihe" , mutta näyttää siltä että ei ole mikään ohimenevä juttu kun on kestänyt jo kuukauden.

Eihän tässä mitään jos ei tarvitsisi enemmän unta, mutta kun sitten muun ajan osittain nuokkuu ja itkee väsymystä. Millä ihmeellä saisin hänet nukkumaan enemmän????? APUJA!!! OLEN EPÄTOIVOINEN!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin minä kerään peiton ja tyynyn ja menen lastenhuoneen lattialle pinniksen viereen nukkumaan. Annan lapsen metelöidä ja protestoida, saatan vähän silitellä ja pitää kädestä mutta teen selväksi että nyt nukutaan vielä ja nukun itse siinä lattialla. Lopulta lapsi nukahtaa vielä ja nukkuu yleensä pitkään, jonnekin yhdeksään :)

Vierailija
2/7 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tyttö on myös ollu vähäuninen ja nukkui tuon ikäisenä usein 9 h:n yöunia (22 - 7), päiväunet kylläkin oli 2 h. Nykyisin 3-vuotiaana nukkuu 10 h vuorokaudessa, ihan on pirteä ja hyväntuulinen tyttö. Ehkä teidän lapsi oikeasti pärjää vähillä unilla, onhan se unentarve yksilöllistä myös lapsilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut on sen verran herkkiä että herää valosaan kun sellainen määrä unta takana että pärjää (vaikka muuten vielä uni maittaisi)

Vierailija
4/7 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten varmaan kannattaisi tosiaan saada unet jatkumaan... Keinoa en sitten tiedäkään...

Vierailija
5/7 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimennysverho on ja tyttö ei nukahda uudelleen vaikka olen vieressä tai vaikka otan viereeni. Huutaa vaan seisaaltaan sängyssä " pois" ja itkee, tai lähinnä karjuu... Rauhoittuu vasta kun kantaa makuuhuoneesta pois. Yritin jopa sitäkin että käytiin pois ja tultiin takaisin nukkumaan, mutta ei onnistu.

Plääääh näiden kanssa :)

Vierailija
6/7 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni ohi keväällä -- nyt nukkuu taas seitsemään. Mutta puoli vuotta herättiin klo 5-6, joka ainoa aamu. Ei auttanut mikän, mutta toisaalta, velä nykyäänkin MINÄ herään joka aamu onnellisena ja kiitollisena unesta. Odota ap siis parempaa aikaa, kyllä se tulee. Vähän isompana osaa myös leikkiäitsekseen hetken herättyään... :)

Vierailija
7/7 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin herää puol kuus tosin menee yö unillekkin jo klo. 19. 00 niin saa riittävästi unta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi