Petri Takala äsken kolmosella ;D
Istui tuolissa vaaleat shortsit jalassa jalat levällään ja oikeassa lahkeessa pullotti puoleen reiteen asti!!
Oon kyllä aina tykänny tuosta meteorologista kun se on niin miehekäs noiden kaikkien Föhrien ja Visojen joukossa =D Ja nyt tykkään kaks kertaa enempi ;D
Huh mikä mies! *kuolaa*
Kommentit (23)
Yrittää aina olla tulematta kohti, muttei välttämättä onnistu :)
Eikä siitä ookaan enää pitkä matka makkariin ;)
ap
Tai sit sen vois kuvitella tulossa saunasta hiukset kosteina ja vähän sotkussa pikkupikkupyyhe lantiolla ;D
Voi jestas.
Se oli parempi sellaisena hompusuisena. : )
minusta takala on tosi ällö, kävelyn kanssa ja ilman. ei sitten yhtään minun tyyppiseni mies!
Ja nyt hyvää illan jatkoa.... argh!
Aikasemmin sillä tosiaan oli ne shortsit ja nyt tummat farkut(ko ne oli?)... Noo, laittautui vaan kun joutui " esiintymään" =D
17: ei kaikki tietenkään kaikista tykkää, eiköhän maailmassa riitä jokaiselle naiselle ihasteltavaa??
Minkälaista säätä se muuten lupas huomiseks?! Meni ihan kokonaan se ennustus ohitte kun tuijottelin vaan... kröhöm ;D
ap
Jotenkin niin epävarman oloinen ja tuntuu, että haukkoo henkeään koko ajan. Ja tosiaankin se hyvää illan jatkoa, heihei!!
Se Liisa Peltonen on ihan eri maata, paljon luonnollisempi.
Nätti nainen kyllä mutta tosiaan kun sen esiintymistä kattoo niin tuntuu kuin se murenis kameran eteen justiinsa!
Kaunis nainen ei tarvitse _minun mielestäni_ noin paljon meikkiä.
En tykännyt silloin enkä nyt on kuin joku elävä Barbie-nukke.
Mitä tulee tähän Takalaan olen luullut että se on homo niin kuin säämiehet - ainakin se Föhr
Miten joku voi sitä himoita se on lihonut ainakin 25 kg tv-uransa aikana. Järkkyä kun se meinaa tunkea itsensä olkkariin ja meidän makkariin ei pääsis ainakaan
Mä muistan kun yhtenä päivänä oli vaan muuttunut kauniiksi, alussa oli aika kamala ja yhtäkkiä siitä tuli kaunis. Eikös se petri oo homo? Jostain oon tällaista lukenut joskus
Vierailija:
minusta takala on tosi ällö, kävelyn kanssa ja ilman. ei sitten yhtään minun tyyppiseni mies!
Vierailija:
En tykännyt silloin enkä nyt on kuin joku elävä Barbie-nukke.Mitä tulee tähän Takalaan olen luullut että se on homo niin kuin säämiehet - ainakin se Föhr
Miten joku voi sitä himoita se on lihonut ainakin 25 kg tv-uransa aikana. Järkkyä kun se meinaa tunkea itsensä olkkariin ja meidän makkariin ei pääsis ainakaan
Miten on Takalan laita ja entäs Pekka Pouta
Juha Föhr, Visa Salojärvi ja Pekka Pouta olivat yhdessä viettämässä iltaa.
Kun he olivat juoneet kaikki rahansa Juha kysyi Pekalta:
- Pannanko Visa vinkumaan?
Asuu miesystävänsä kanssa Vartiokylässä.
ja tarkoittaako se että on homo jos ei ole perhettä?
Siinä tapauksessa minä olen lesbo, kas kummaa kun en ole aiemmin huomannut.
Muistelen lukeneeni joskus lehdestä että Petri Takala mennyt naimisiin.
kuvaruutuun palkanmaksu loppuu siltä illalta.