Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako edes yrittää vaihtaa...

09.08.2007 |

Reimatecin 74 kokoinen (tod. hyvä kuntoinen) toppapuku Ticketin Plain Rain settiin kokoon 86??

Onko ihmiset yleensäkään halukkaita vaihtamaan merkistä toiseen vai onko sellaista merkki uskollisuutta täällä..

Olisi minulla tosin 80 kokoinen Reimatec Takki ja housut. Välikausi mallia.. Olisiko tämä fiksumpi vaihtoehto? Siis vaihtaa välikausi tuotteet välikausi asuihin yms..

Höh kun oli typerä kysymys mutta kysyn kuitenkin..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankalaa vaihtaminen yleensä pienempään kokoon. Esim. meillä tarvitaan 74 tai 80cm talvipuku, mutta niin tarvitaan hetken päästä se 86cm plain rain set eli en itse antaisi vaihtoon hyväkuntoista isompaa, jota ehkä kohta tarvitsen. Toisaalta, jos luopuisin isommasta (eli minulla olisi sekä tyttö että poika) sen pitäisi olla niin tyttömäinen, etten pojalle laittaisi tai päinvastoin...

No joo meni ehkä vähän ohi, mutta itse olen joskus miettinyt vaihtoa vaatteissa ja todennut, ettei taida oikein minua ainakaan onnistaa. Eipä tuolla vaihdetaan palstallakaan kauhean vilkasta ole, että ehkä sekin kertoo jotain. Helpompaa on siis vain myydä ja sitten laittaa ostoilmo/lukea myynti-ilmoituksia, josko joltain löytyisi puolestaan sitä, mitä itse kaipailee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla