Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ teen tuon 3v. uhmiksen kaa?? HERMOT menee;((

Vierailija
08.08.2007 |

Ei mitään tolkkua tuon käytöksessä! Sotkee, kiroilee, ilkeilee koko ajan! Hakkaa pikku siskoaan, ei tottele mitään. Yrittää käydä välillä mun päälle myös! Viskoo ruoat lattialle, jos ei kiinnosta syödä, sitten kun tulee nälkä käy vain tyhjentämässä jääkaapin ja kaapit!! EI USKO MITÄÄN!! Meille on kolmas tulossa ja itku kurkussa varmaan on pakko käydä tekemässä abortti:(:(:(:( Miksi tässä kävi näin! Aina on pidetty rajat, on ollut tarkat rutiinit jne. Mutta EI, EI, EI!!!!

Tekis mieli heittää tuo pentu seinään tai viedä vaan ulos, että häviäis jonnekin!! Tämä on kauheaa:( Jos vain tietäisitte, millainen piru toi penikka on, anteeksi vaan!!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haet tarhasta hakupaperit. älä selittele mitään.

miksei äidit tajua, että ne paperit voi vain hakea ja lähteä kotiin ilman selittelyjä.

omalle lapselleni hain paperit ja kiitin. vein paperit ja lähdin pois. mitään en selitellyt, aivan naurettavia on noi selitykset.

päivähoitooikeus on ja sulta ei voida paikkaa kieltää. joudut vain odottelemaan paikan vapautumista.

itselläni 2 poikaa tarhassa ja itse olen kotona. toinen on kehitysvammainen ja kuopuksen vein, kun puhe oli viiveinen. en kertonut siitä etukäteen heille, sitten vasta kun vein lapsen tarhaan, niin sanoin ettei puhu kuin 5 sanaa.

Vierailija
22/26 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se päiväkerho on?? Ja maksaako?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän aloittaa ensi viikolla 3 kertaa viikossa 4 h kerrallaan. Kukaan ei ole arvostellut päätöstäni. Meilläkin lapsi on hankala, ei ehkä niin pahasti kuin teillä mutta välillä ihan mahdoton ja joskus väsyn. Meillekin tulossa kolmas ja ajattelin että hänelle tekee hyvää päästä päiväkotiin kavereiden kanssa ja ohjattuun toimintaan kun minun aikani menee varmaan noiden pienten perushoitoon.

Kuten sanottu, olen kohdannut vain myönteistä palautetta tuosta päiväkotiin viemisestä. Kaikki, päiväkotia myöten ovat sanoneet että varmaan tekee hyvää meille kaikille. Tällä palstalla saa vaan ihan kieroutuneen käsityksen asiasta.

Vierailija
24/26 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä uhmaikä ole vieläkään helpottanut, vaikka neljävuottakin on jo täytetty.

Mutta, mutta, hänen lahjansa on upea taito selviytyä ja kyetä kritisoimaan ulkoapäin annettuja käskyjä. Se ottaa toki kaaliin itseäni tässä vaiheessa, mutta ajattelen, että tulevaisuudessa taito voi olla arvokaskin, oikeissa mittasuhteissa toki.

Toisena kohtana mainittakoon, että tämä sosiaalinen pirttihirmumme koki hyvin positiivisena vauvan tulon taloon. Hän lyöttäytyi heti kimppaan ja arki alkoi sujua paljon leppoisammin. Nyt kuopus on yksivuotias ja heillä on edelleen hyvin selkeä näkemys, että ovat samalla puolella (minua vastaan).

Teet mitä teet päivähoitoasian kanssa, mutta varjele lapsesi kanssa kaikkea sitä positiivista mitä teillä on. Siitä huolimatta, että riiviö vie hermot, muista huomata itsesi vuoksi kaikki se hyvä, jota lapsella on sinulle antaa. Se kantaa hedelmää.

voimia

Vierailija
25/26 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teidän paikkakunnalla on: siellä lapsi saa purettua energiaa

Vierailija
26/26 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka oli ensin ryhmiksessä ja nyt pk:ssa. Oppi aikaisin liikkumaan ja puhumaan. Nyt pk:ssa häiriköi. Hoitajien mielestä ikäisekseen hyvin kehittynyt, älykäs jne. Heidän mielestä poika turhautuu pienten ryhmässä ja sitten tekee pahojaan. Pk:n aloitettuaan alkoi heittelemään ruokia ja astioita. Matki siellä muutamaa vuoden ikäistä. Heittelee ruokia nyt myös kotona. Tällä hetkellä istun aina pojan vieressä ja vahdin syömisen ajan ettei pääse heittelemään. Muutin hoidon osapäiväiseksi (2pvää viikossa). Nyt hän on huomattavasti rauhoittunut. Oikein ihana vesseli kun vaan saadaan energia suunnattua oikeaan suuntaan. Päiväkodissa tädeillä ei ole jatkuvasti aikaa pojalle, kun ryhmässä n 12 lasta ja suurin osa on näitä ihan pieniä. Ryhmiksessä viime talvena poikamme oli nuorin.

Missä päin asut ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi