Kerro isän moka ja voita
Osallistu kilpailuun ja kerro teidän perheen isän koomisin moka. Parhaat julkaistaan (nimettöminä) Meidän Perheen isänpäivänumerossa.
http://poll.kampanjat.net/go/isamoka
Kommentit (88)
avulias mieheni osti halvimpia vaippoja mitä kaupasta löytyi, "kerrankin ne on näin halpoja".. hihihi ja vaipat oli pikkusen liian pieniä. (10kg lapselle 4kg vaippoja).
Tai mieheni katsoi vaippa paketin kylkeä "mmhh 4kg, ei tota otetaa tuo 7kg, siihen mahtuu enemmän, siis onhan se niin että yhteen vaippaan mahtuu 7kg tavaraa", varmisti hän kassalla, kyllä kassa tätiä nauratti.
Tätäkö?
Mitäköhän kaikki ajattelee kun meidän 3 vuotiaalla on tuollainen lause kerrottavanaan.
No meillä ne eivät olleet ilman vaatteita sängyssä vaan pyödän ympärillä pelaamassa korttia ja oli siellä joku setäkin vielä. Yhteensä siis 4 ihmistä.
kyllä se taitaa miehen putkiaivoissa olla ihan yleinen ihmettelyn aihe.
"Puhaltaako vauva pulloon kun siellä on kuplia"
meidän ARKEA piristämään. Mitä teillä SATTUU JA TAPAHTUU, elämää, kato!
Ei tulisi mielikuvaa, että äidit mollaavat isiä.
On eri asia kertoa hassujen isien tempauksia äitiporukalla esim. täällä, kuin varta vasten kirjoittaa niistä lehteen. Tule vähän liiaksi nöyryyttämisen tunne. En mä ainakaan halua julkisesti nauraa mieheni kustannuksella. Ei hänkään lähetä lehtiin juttuja otsikolla "pikkuvaimo taas säheltää". Kysykääpä tuolta isien palstalta sama kysymys ja katsokaa, jos isät itse osaisivat kertoa kommelluksistaan ihan itse.
foorumi, mutta fiilis siinä vaan ON eri.
On eri asia kertoa hassujen isien tempauksia äitiporukalla esim. täällä, kuin varta vasten kirjoittaa niistä lehteen. Tule vähän liiaksi nöyryyttämisen tunne. En mä ainakaan halua julkisesti nauraa mieheni kustannuksella. Ei hänkään lähetä lehtiin juttuja otsikolla "pikkuvaimo taas säheltää". Kysykääpä tuolta isien palstalta sama kysymys ja katsokaa, jos isät itse osaisivat kertoa kommelluksistaan ihan itse.
Pääsee pikkuäityli sitten kokkaamaan hassulle isukille ihania herkkuruokia.
Isähän se sirkusapina tuossa tilanteessa on...
se on niin mauton, yhtä älytön kuin tämä kilpailu
Mutta että olen iloinen tämän ketjun vastauksista. Ihan oikeasti aika on ajanut lopullisesti ohi, noista "isi, äidin hassu pikku apulainen, joka ei erota sukkahousuja ja legginsejä toisistaan"-jutuista ohi. Ne eivät ole olleet hauskoja enää vuosiin. Siitä on muuten ihan hetki vierähtänyt, kun televisiossa viihdeohjelmassa esiteltiin hassun hauskoja "naisen logiikka"-sketsejä tai kun lehdissä kerrottiin hassun hauskoja juttuja siitä, miten nainen menee autokauppaan ja kun häneltä kysytään, että millaista autoa hän etsii, niin nainen vastaa, että punaista. Ehkä nyt olisi jo konservatiivisempienkin medioiden aika tajuta, että ne hassun hauskat isäjutut ovat nykyisin tasan yhtä hassun hauskoja kuin nuo naisten bimboudestakin kertovat jutut.
kyllä se taitaa miehen putkiaivoissa olla ihan yleinen ihmettelyn aihe.
"Puhaltaako vauva pulloon kun siellä on kuplia"
että joidenkin mielestä pipo on niillä kireellä, jotka eivät nää tässä Miina ja Manu -touhussa mitään hah hah hah -hauskaa.
Mutta toisille se hauskuus ja huumori on jotain vähän muuta (jotain vähän enemmän...).
terv. Kakkonen
55, äitihän voi antaa sen palkinnon sitte isukille isäinpäivä lahjaksi.:) KAikille tulee hyvä mieli, ja jos isille ny sattuu tulee pahamieli jutusta niin voi aina hyvittää sitte sillä kirjalla isiä.
Varmasti ilostuu kun keittokirjan saa ja unohtuu se että vaimo kertoi hänestä hassun jutun lehteen.
Ei kai tässä nyt ole tarkoitus hakea mitään stereotypioita vai mitä lie..
Meille kaikille saatuu joskus kommelluksia, meille ÄIDEILLEKIN! Ja lapsille ja mummoille ja vaareille... Nyt vaan isänpäivän kunniaksi haetaan isien kommelluksia!
mies on joskus semmoinen "pikku apulainen" jota pitä käskyttä ja komentaa.
hirveällä vaivalla olen yrittänyt takoa järkeä hänen päähänsä, jotta tästä asetelmasta päästäisiin.
mutta niin kauan kun näitä "mies puki bodyn ja potkarit ihan väärin" -juttuja kirjoitetaan, niin se asetelma vaan säilyy ja miehet saa vahvistusta uskolleen, että saavat vähän hassutella ja ostaa niitä vääriä vaippoja heh heh heh.
Oma heh heh heh moka: meinasin kirjoittaa otsikkoon että "perseessä"
Ai että kun naurattaa vieläkin.
JA mitkään pettämis yms. jutut ei ole HAUSKOJA MOKIA. ja kautta aikain ainakin meidän lähipiirissä on naurettu ties mille mokille. ei se nyt oikeesti ole noin haudan vakavaa. Ihan hauskaa on lukea miten AIKUISET MIEHET nyt sattuvat pukemaan lapset miten sattuu yms. eiköhän nekin opi mokauksistaan. ihme nipotusta täällä. t. 49
Vierailijahan voi olla kuka tahansa....
putoan kohta tuolilta, LOL, ihq jne.