Kerro isän moka ja voita
Osallistu kilpailuun ja kerro teidän perheen isän koomisin moka. Parhaat julkaistaan (nimettöminä) Meidän Perheen isänpäivänumerossa.
http://poll.kampanjat.net/go/isamoka
Kommentit (88)
on oikeesti hauskoja sillon kun niitä kerrotaan jossain kaveri porukassa missä tunnetaan toiset.
Esim "isä puki mekon väärinpäin lapselle häihin ja kengät oli väärissä jaloissa, ja vielä ,muisti lapsensa nimen väärin."
Mutta ei tuntemattomista ihmisista jaksa noita juttuja lukia.
haha-hauskaa kerrottavaa isukista??
linkkiin niitä haha-hauskoja tarinoita kirjoittaneet. Ja me muut saamme sitten nauttia niistä seuraavassa Meidän Perhe lehdessä. Tai sitten kukaan ei ole viitsinyt ja toimittaja joutuu sepittämään haha-hauskuudet omasta päästään. Niin tai näin, minä jään odottamaan sitä ensikevään äitienpäivänumeroa, jossa kerrotaan sivukaupalla, kuinka urpoja ne äidit ovatkaan ja mitä kaikkia haha-hauskoja mokia heille onkaan sattunut.
linkkiin niitä haha-hauskoja tarinoita kirjoittaneet. Ja me muut saamme sitten nauttia niistä seuraavassa Meidän Perhe lehdessä. Tai sitten kukaan ei ole viitsinyt ja toimittaja joutuu sepittämään haha-hauskuudet omasta päästään. Niin tai näin, minä jään odottamaan sitä ensikevään äitienpäivänumeroa, jossa kerrotaan sivukaupalla, kuinka urpoja ne äidit ovatkaan ja mitä kaikkia haha-hauskoja mokia heille onkaan sattunut.
Olen oikeasti ihan kädetön teknisten asioiden kanssa ja tehnyt mokan jos toisenkin milloin minkäkin vimpaimen kanssa. Naureskellen olen niistä kertonut niin miehelleni, työkavereilleni kuin sukulaisillenikin, enkä ole yhtään paheksunut, vaikka mies on kertonut niitä eteenpäin myös omille kavereilleen.
Mielelläni luen myös toisten mokista, niin naisten kuin miestenkin, sehän on vain virkistävää huomata, että kukaan muukaan, paitsi av-mammat, ei ole täydellinen.
Kyllä kai sitä saa sanoa mielipiteensä eikä kaikkea tarvitse purematta niellä? Olisko sinusta kivaa lukea vaikka sanotaan nyt Tuulilasista pikku kevennystä missä teidän isukki hyväntahtoisesti vaikkakin stereotyyppisesti naureskelisi sille kun meidän äityli OIKEASTI luuli että moottorin hihna on se kahva mistä konepelti aukeaa? Tai jotain muuta yhtä hömppää.
onkin siinä että tuttujen tekemänä nämä monesti kuulostaa hauskalta (jos silloinkaa, mut ainakin sitä pitää nauraa kun toinen raasu luulee kertovan tosi hauskan jutun).. no joo lehteä lukiessa on se hyvä puoli ettei tarvi etes nauraa. Ei ne oikeesti niin kamalan hauskoja ole.
Olen oikeasti ihan kädetön teknisten asioiden kanssa ja tehnyt mokan jos toisenkin milloin minkäkin vimpaimen kanssa. Naureskellen olen niistä kertonut niin miehelleni, työkavereilleni kuin sukulaisillenikin, enkä ole yhtään paheksunut, vaikka mies on kertonut niitä eteenpäin myös omille kavereilleen.
Mielelläni luen myös toisten mokista, niin naisten kuin miestenkin, sehän on vain virkistävää huomata, että kukaan muukaan, paitsi av-mammat, ei ole täydellinen.Kyllä kai sitä saa sanoa mielipiteensä eikä kaikkea tarvitse purematta niellä? Olisko sinusta kivaa lukea vaikka sanotaan nyt Tuulilasista pikku kevennystä missä teidän isukki hyväntahtoisesti vaikkakin stereotyyppisesti naureskelisi sille kun meidän äityli OIKEASTI luuli että moottorin hihna on se kahva mistä konepelti aukeaa? Tai jotain muuta yhtä hömppää.
älkää vastatko jos ei kiinnosta!
mä kertoisin mieluusti jonkun tarinan, mutta ei mullekaan tuu mieleen. kysyin lapselta (6v) että onko isi tehnyt joskus jotain hassua, ja lapsi vastasi että se välillä puhuu hassuja - jolla lapsi tarkoittaa sitä, että insinööri-isi välillä avautuu jossain tärkeässä exel-taulukkonsa mystisestä asiasta lapselle, joka ei tajua aiheesta hölkäsen pöläystä ;) tätä en pidä mokana, vaan lähinnä mietin että mies on intona hommistaan, tai sillä on liian vähän ikäistään seuraa ;)
hyvää isänpäivää sitten vaan kaikille - nipojenkin miehille! siinä sitä on kestämistä!
halusi lapselle yöksi pikkarit.
Ja kyllä meitä niiin kovasti naurattaa.