Älkää antako pikkuisten hillua ilman uikkareita rannalla!
Ihan sama minkä ikäinen lapsi, mutta uikkarit jalkaan! Suojelkaa sen verran lapsianne pedofiilien katseilta. Ehkä näin ne saadaan kuriin, kun ei ole mitä katsella. Meidänkin rannalla liikkuu epämääräisen näköinen ukko joka ilta ja katselee lasten rannalle :(
Kommentit (68)
Olen kyllä huomannut sen, että monelle ihmiselle tuntuu olevan täysin mahdotonta ymmärtää, että meillä ei tosiaankaan juoda pisaraakaan alkoholia. Ei edes sitä saunakaljaa tai siideriä.
Teillä sitä ilmeisesti menee, mutta meillä ei.
Vierailija:
Olen kyllä huomannut sen, että monelle ihmiselle tuntuu olevan täysin mahdotonta ymmärtää, että meillä ei tosiaankaan juoda pisaraakaan alkoholia. Ei edes sitä saunakaljaa tai siideriä.
Teillä sitä ilmeisesti menee, mutta meillä ei.
Kumpikaan vaihtoehto ei tee toista paremmaksi!!!
kirjoittaen siihen tyyliin, että kun jätätte pari kaljaa väliin niin teilläkin on varaa ostaa uikkarit.
Taisi osua ja upota?
Jokainenhan sitäpaitsi tietää, että alkoholin juominen on aina huonompi juttu kuin se, että ei juo. Totuus sattuu, eikö?
T: ei pisaraakaan 8 vuoteen
Vierailija:
mittasuhteet. Jotenkin tunnen sääliä ihmisiä kohtaan jotka elävät elämänsä pelossa. Elämästä pitää nauttia ja pienistä häviävistä hetkistä lasten kanssa ottaa kaikki riemu irti.
Joillakin ihmisillä on aina pahoja ajatuksia mielessään. Ei heidän sairaiden ajatustensa mukaan kannata elämäänsä elää.
Lapseni on hihkunut ja juoksennellut peppu paljaana rannalla tänä kesänä monta kertaa. Ja juoksee vastakin. :)
Kellehän tämä oli tarkoitettu? Minä olen se alkuperäisen olut/siiderivertauksen tekijä ja muita en ole kirjoittanut! Juu ja meillä aina josku menee olut/siideripullo jos toinenkin ja koska minä juon kallista ulkomaalaista siideriä, niin tiedän että uikkarit saa sillä hinnalla ;)
t. olikohan se 29..
Vierailija:
kirjoittaen siihen tyyliin, että kun jätätte pari kaljaa väliin niin teilläkin on varaa ostaa uikkarit.
Taisi osua ja upota?
Jokainenhan sitäpaitsi tietää, että alkoholin juominen on aina huonompi juttu kuin se, että ei juo. Totuus sattuu, eikö?
T: ei pisaraakaan 8 vuoteenVierailija:
Mutta jos lähtee lapasesta, onkin parempi olla ihan kokonaan ilman =). Minun mielestäni absolutisti ei ole sen parmpi ihminen kuin kohtuukäyttäjäkään. Ja alkoholistikin on hyvä ihminen, hänellä on alkoholisairaus, jonka muut ihmiset tuomitsevat. Mutta uikkarit lapselle tuskin jää keneltäkään ostamatta SEN takia, että pitää valita, ostaisko ne uikkarit...vai pari siideriä....hahhaa!
Vierailija:
täältä voin sitten ohjata kaikki hiipparit sinne.Minä olen asunut ulkomailla useampaan otteeseen ja toinen lapsistani on myös yritetty leikkipuistosta siepata, joten en ole niin sinisilmäinen kuin sinä. Valitan.
Oliko lapsesi leikkipuistossa ilman vaatteita? Eikö? Ja silti yritettiin siepata? Siinä tapauksessa mitä hittoa ne uikkaritkaan auttaa?
Toinen sairas hihittelijäkö siellä saivartelee?
Mutta en silti halua kenenkään hullun näkevän häntä tai muita lapsiani alasti. Minun tehtäväni äitinä on suojella lapsiani.
Suomalaiset on käsittämättömän juntteja ja typeriä ja pänkkipäisiä, kun heidän pitää olla " urheita" . Samalla mentaliteetilla on maailmansivu kännätty lompsa takataskusta tursuten jne. Typerällä uhkarohkeudella.
Maailma on paha paikka. Ei se että sen käsittää ja ymmärtää, tee ihmisestä pelokasta tai hysteeristä. Se että sen kieltää, tekee ihmisestä tollon.
jossa vanhemmatkaan eivät voi näyttäytä alasti lasten edessä, sillä siinä on kyse seksuaalisesta häirinnästä ja insestiuhasta.
Vierailija:
Toinen sairas hihittelijäkö siellä saivartelee?Mutta en silti halua kenenkään hullun näkevän häntä tai muita lapsiani alasti. Minun tehtäväni äitinä on suojella lapsiani.
Suomalaiset on käsittämättömän juntteja ja typeriä ja pänkkipäisiä, kun heidän pitää olla " urheita" . Samalla mentaliteetilla on maailmansivu kännätty lompsa takataskusta tursuten jne. Typerällä uhkarohkeudella.
Maailma on paha paikka. Ei se että sen käsittää ja ymmärtää, tee ihmisestä pelokasta tai hysteeristä. Se että sen kieltää, tekee ihmisestä tollon.
Jos nyt yleensä saa sanoa enää peppu ja pimppi ja pippeli.
tämän asian kanssa. Oletko vähän yksinkertainen?
Mun mielestä on jo epäesteettistä jos yli 4 vuotiaat hilluu rannalla alasti vaikka mitään pedoja ei olisikaan kyttäämässä.
Vierailija:
tämän asian kanssa. Oletko vähän yksinkertainen?
mutta viestistäsi tuli ilmi, että tämä on provo
saivarrella ja vitsailla vakavalla asialla. Hae apua, olet sairas.
suurin osa raiskaajista on miehiä, mutta suurin osa miehistä ei ole raiskaajia, suurin osa pedofiileistä on miehiä, mutta suurin osa miehistä ei ole pedofiilejä
joka katsoo aiheelliseksi saivarrella vakavasta asiasta, koska se ei ole sattunut kolahtamaan omalle kohdalle
heillä on vanhemmat, sisaruksia, omat perheet. Pedofiilien lähiympäristössä lapsia on lähes poikkeuksetta.
Suurin uhka pedofiilin kynsiin joutumiselle ei todellakaan ole missään uimarannalla, vaan kotona, mökkisaunalla ja sukulaisten luona. Sen takia suojelun halun täytyisi kohdistua nimenomaa kotiympäristöön, mutta niin ei käy, koska se olisi liian ahdistava ajatus jokaiselle ylihuolehtivalle äidille tälläkin palstalla.
Se tarjoaa loistavat markkinat pedofiileille. Lasten seksuaalinen hyväksikäyttö on ennen muuta perheiden ongelma, eikä mikään torikokouksista poikiva ongelma.
Seuratkaa setiä, enoja, isiä ja isoisiä, sieltä pedofiilit löytyy!
tiirailee myös vieraita lapsia rannoilla.
Eikä lapsen suojeleminen julkisesti ja yksityisesti ole toisensa poissulkevia asioita.
Vierailija: