Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi mun idioottia anoppiani.. ja sen poikaa.

Vierailija
06.08.2007 |

Tiedossa turhautunutta, pätöntä naputusta.. Lukekoon ken jaksaa :)

Teen keikkatyötä, ja otan siis töitä vastaan vain kun mies voi olla lapsen kanssa. Meillä ei siis ole mitään hoitopaikkaa tytylle. Kuukausi sitten kysyin, että haluaako mies lähteä Kuninkuusraveihin, vai otanko siihen töitä.

-En ole menossa.

-Varmastiko?

-Varmasti.

No, anoppi sitten pari viikkoa sitten ehdotti, että hän voi katsoa tytön perään niin mies pääsee raveihin. Tämähän tarttui tilaisuuteen kuin hukkuva oljenkorteen, jeejee, hän pääsee jätkien kanssa kännäämään ja pelaamaan! Olisi siis päässyt muutenkin, kun vain olisi ilmoittanut mulle, etten ota siihen töitä.

Mä sitten jouduin reily viikko sitten sairaalaan verenvuodon takia (olen raskaana) ja sain viikon verran sairaslomaa. Raskaus etenee hyvin ja kaikki muutenkin ok, mutta mitään en saa nostella jne. No, oletin tietysti että mies jää viikonlopuksi kotiin.. Eipä jäänyt.

Mä sitten roudasin tyttöä mummolaan ja kotiin, tottakai siis itse jouduin nostamaan 13-kiloisen lapsen turvaistuimeen jne hoitamaan perushuollon. Siihen päälle työt, sairasloma kun loppui juuri ennen viikonlopun työvuoroja. Sitten kun soittelin miehen kanssa ja valittelin, että mahasta juilii, niin tämä vain lässyttää, että ei sun nyt sais nostella. Mitäköhän hittoa mä sitten tekisin, että saan lapsen pyllyn pestyä ja nostettua hänet autoon jne?? Mieshän mut jätti selviytymään toipilaana yksin..

No tänään aamulla kun kävin hakemassa tytön mummulasta niin anoppi iloisena kertoo että käytiin lasten kanssa ajelulla eilen (mukana tytön 5-v serkku). No serkkuhan olisi välttämättä halunnut istua meidän tytönturvaistuimessa (hänellä normaalisti vain korokeistuin) ja kun tyttö tietysti itse halusi omaan istuimeensa myös, oli anoppi ratkaissut tilanteen laittamalla molemmille korokkeet! Se vitun apina on kuljettanut mun 2,5-vuotiasta korokeistuimessa! Stana!

Tähän verrattuna on pientä se, että tyttö on saanut iltapalaksi limpparia ja keksejä.. tai että hampaat on jätetty harjaamatta. Tai että anoppi ei löydä lapselle puhtaita sukkia repusta, jossa on ainakin kahdet sukat. Kulkekoot paljain jaloin, kyllä se nyt on vähän räkäinen, mutta niinhän lapset on aina (ai on vai?!?)

Mä en ymmärrä mikä siinä on kun tuon suvun kanssa saa kaiken vääntää rautalangasta.. ARGH. Ärsyttääääääää!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

savettejakaan ei onneksi ole keksitty.

Vierailija
22/25 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai siinä on pakko keksiä konstit arjesta selviytymiseen, koska on yksin. Ap ei ole yksin, sillä on mies joka luistaa hommastaan.

Sympatiat ap:lle, jätä tämä palsta omaan arvoonsa ja nosta se ukkos seinälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha vetää siitä herneet nenään! Ihminen selviää monenlaisista tilanteista, kun on pakko selvitä. Ap:n anopin ja miehen toiminta on todellakin aika tyhmää, mutta kuulostaa siltä, että ap:lla on nyt hormonit pinnassa. Ei sun lapset siihen kuole, jos yhtenä iltana jää hampaat pesemättä! Sellaisen takia ei kannata pilata välejään anoppiin, sillä lastenhoitoapua tulet varmaan vielä kaipaamaan. Ja useat miehet nyt vaan ovat tuollaisia eli omat selviytymiskeinot on keksittävä...

Ai niin, mun anoppi hoiti meidän puolivuotiasta kampaajareissuni verran. Oli hommannut jostain vauvalle tutin ja oli kastanut sitä hunajaan, että maistuisi paremmalta! Ja anoppi tiesi tasan tarkkaan, etten halua opettaa lapselle tutin käyttöä - hunajasta en älynnyt etukäteen sanoa. Mutta ei auta kuin yrittää keskustella ja kestää...

Vierailija
24/25 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksen mä saisi olla ärtynyt. Totta helkutissa mulla heittää hormonit, tajuan sen itsekin, ja siksi juuri avauduinkin ensin täällä, etten huuruissani nakkaa miehen silmille sellaista paskaa, jota se ei ole ansainnut.

Sitten kun tänne kertoo murheensa, saa vastaukseksi (enimmäkseen asiallisia juttuja, kiitos niistä) myös purkauksen siitä, kuinka ei saa valittaa kun elämä ei ole ihan niin vaikeaa kuin jollain muulla.

Mulle on tässä nyt ihan se ja sama, onko niitä hampaita pesty tai mitä mieltä meidän pyllynpesurutiineista ollaan, mä kaipasin tukea parisuhdeongelmaan.. Mä hoidan tämän arjen täällä yksinäni, kun en sille mitään voi. Eihän se valittamalla kevene, mutta tekee henkiselle puolelle helkutin hyvää, kun saa välillä purkautua.

-ap-

Vierailija
25/25 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ansaitset parempaa.

JSSAP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi