Radio Novankin "seksilelu kesäksi"-mainokset keskellä päivää kun lapsetkin kuuntelevat! Ällöttää!!
Voi hyvää päivää nyt sentään! Joku raja tähänkin pitäisi saada!
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ok. Lopeta itse tuo ällöttävä kitinä!!
No ei ole ok!!!
Missään tapauksessa ei kannata antaa palautetta sille kanavalle! Palstalla úíkúttaminen on paras tapa vaikuttaa asiaan!
No pidä se radio kiinni kun ne tissitakiaisesi ovat paikalla!
Ton takia en pidä radioa koskaan päällä.
Vierailija kirjoitti:
No pidä se radio kiinni kun ne tissitakiaisesi ovat paikalla!
Pidä sinä suu kiinni, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa!
Tää on sitä teidän kulttuuria, teidän yhteiskunnassanne. Itse en miellä itseäni tähän syylliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Inhottavaa.Ja täällä Ruotsissa joka mainoksessa alastomat miehet tavaroineen. Tekisi mieli tehdä poliisi-ilmoitus.
Kuin ette reagoi tuohon sairaaseen !
Epänormaalia että hyväksyy tuonkin seksilelumainoksen radiossa.
Vierailija kirjoitti:
Missään tapauksessa ei kannata antaa palautetta sille kanavalle! Palstalla úíkúttaminen on paras tapa vaikuttaa asiaan!
Kommunistiradiot eivät välitä.Kanavat elävät tukirahoilla.Kai meillä on oikeus vaatia jotain järkevää.
Olen ihmetellyt noiden seksilelukauppojen budjettia että miten niillä on varaa mainostaa noin aggressiivisesti kun yksikään toinen firma ei tee samoin?
Mä ainakin äänestin jaloillani (vaiko sitten korvillani) ja meillä kuunnellaan vain ylen kanavia tai ulkomaisia musakanavia. Ei ole tullut enää noita mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Osta sinäkin Satisfyer Pro 2 klitoriskiihotin.
Olet silloin paljon rennompi.
Toi ei muuten toimi, olen kokeillut.
Älä kauhistele niitä mainoksia lasten kuullen niin ei ne ymmärrä että ne mitenkään poikkeaisi jostain K-kaupan mainoksesta. Tai kuuntele yleä. Radiomainostilaa kun saa kaupallisilta kanavilta se joka pistää kättä taskuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta sinäkin Satisfyer Pro 2 klitoriskiihotin.
Olet silloin paljon rennompi.
Toi ei muuten toimi, olen kokeillut.
Toimii paremmin kuin yksikään mies. Olen kokeillut.
-eri