Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi oi miksi jotkut ihmiset on niiiiin katkeria esimiehilleen?? (OV)

Vierailija
15.10.2008 |

Itse en ole esimies, mutta tuli mieleen kun työpaikalla on ainakin pari tyyppiä jotka haukkuu esimiehiä AINA ja joka asiasta.

MM. miksi esimies ei tee tavallisen työläisen töitä niiin tietäis mitä se on. Hei lähtis kaverit lukemaan eikä olis noi kauheen katkeria. kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille mitään voi. Jotkut ihmiset eivät kykene käsittelemään vaan asioita ihan samalla tasolla kuin muut.

Vierailija
2/7 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy moiseen on seuraava: entinen pomo hoiti työnsä oikeasti todella huonosti ja oli kiinnostunut ihan muista asioista kuin työnsä hoitamisesta. Välillä sai jotain ihme puuskia ja intoili. Yleensä alaiset joutuivat hoitamaan osan hänen hommistaan. Nykyinen pomo osaa hommansa ja tekee työtään siihen paneutuen ja auttaa tarvittaessa. En joudu tekemään hänen töitään.

En ole ollut millään lailla kateellinen entiselle esimiehelleni enkä nykyiselle. Heidän asemaansa pääseminen ei ole minulle millään tavalla mahdotonta. Eri asia on, haluanko tuohon asemaan. Harkitsen vielä muutaman vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä arvosta haukutun työtä eikä muutenkaan häntä ihmisenä. Jos hän on suoraan

sanottuna M..... isolla M:llä. Tällainen esimies pilaa koko työyhteisön eikä hänellä ole välttämättä edes koulutusta siihen työhön mitä tekee. vaan hän on pyrkyri joka nuoleskelee ja pääsee näin eteenpäin terrorisoimaan muiden alaisten elämää. ei varmaan kannata ihmetellä asioita joista ei tiedä koko totuutta.

Vierailija
4/7 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnista kyllä tuon ihmistyypin, joka haukkuu esimiestään vaan haukkumisen ilosta tai katkeruudesta. On nykyisessä työpaikassanikin näitä marisijoita. Rasittavia.

Vierailija
5/7 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahta on saanutkin haukkua. Tässä syyt:

- mulla oli hyvä työ, josta tämä heppu puoliväkisin rekrytoi mut niiden hommiin. Viikko aloittamisen jälkeen näytti kalvon, jonka mukaan mun työtehtävät loppuu hetken päästä ulkomaille siirron takia. Tiesi sen jo rekrytoidessaan, mutta joku tarvittiin siihen sen puolen vuoden ajaksi. Muutenkin oli ärtynyt ja lapsellinen kiukkupussi. Epämiellyttävä ihminen.

- Toinen suhtautuu alentavasti ja on tyhmä. Siis yksinkertainen. Haluaa alistaa mua, koska olen uusin, kiltti ja kokemattomin. Se ei pysty alistamaan niitä keski-ikäsiä miehiä, kun ne pyyhkii takapuoltaan sen hössötyksillä. Onneksi olen minä, jota voi hyppyyttää tekemään kaikkea pientä typerää kuten vaikka vaihtamaan fonttia tai fontin kokoa kirjoittamastani, sisäisestä ja epämuodollisesta dokumentista.

Vierailija
6/7 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käy jututtamassa alaisiaan ja on ihan niin kuin meidän "tasolla" eikä yritä vouhkasta!!! Mutta silti noita katkeria riittää. Ja just tollasia "kyllä mäkin pääsisin mut en haluais!" :) AP

Vierailija
7/7 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on siis työpaikkani toimitusjohtaja ja todellinen yrittäjäluonne, hieman työnarkomaani ja erittäin luova sekä rohkea. On minua viisi vuotta vanhempi ja huomattavasti vähemmän koulutettu, mutta menestynyt taloudellisesti erinomaisesti (vrt. ajaa uudella Ferrarilla, minä vanhalla sitikalla...). Toisaalta nähnyt myös vaivaa ja ottanut suuria, mutta harkittuja riskejä.

Meillä ei ole yhtään työntekijää, joka olisi katkera tai valittaisi esimiehestä, sillä hän on yksinkertaisesti loistava esimies ja erittäin reilu tyyppi, joka kohtelee meitä todella hyvin. Saamme palautetta työstämme jatkuvasti, jokaisella on mahdollisuuksia uusiin haasteisiin ja työssä kehittymiseen, esimies panostaa työilmapiiriin, jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi